MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek

zoeken in:
Ga niet met de auto, want het bier vloeit rijkelijk. Verder is het best geinig hoor. Destijds zat Spijkerman er ook nog, die weet vóór de uitzending en tijdens de reclame de schwung er wel in te brengen. Verder is het erg veel blabla zonder dat er wat gezegd wordt.
Het ernstig kijken van die anderen komt omdat het feyenoordsupporters zijn en Nigel de Jong gast was. De boys uit Marken hadden liever een andere gast aan tafel gezien, hahaha.

Nicolage Rico schreef:

Ik ga ook naar dit baggerprogramma op 26 maart.

Waarom ga je er dan heen, als je het niks vindt? Ga dan niet! (of durf je er niet voor uit te komen dat je een Talpa-kijker bent )

Ja, misschien is Depeche Mode een stuk beter, maar ook duurder. Ik werd uitgenodigd door iemand en het lijkt me eigenlijk best leuk om mee te maken.

Same here. Die gasten uit Marken vroegen of ik mee wilde. Ach, voor een keertje moet dat toch kunnen.

Vince vega schreef:

Ik zit als het goed is op de 26e te genieten van Depeche mode, heel wat beters lijkt mij

Ja, ik ook! Da's natuurlijk een veel betere optie, hoewel anderen dat wel baggermuziek zullen vinden

rayman schreef:
Het ernstig kijken van die anderen komt omdat het feyenoordsupporters zijn en Nigel de Jong gast was. De boys uit Marken hadden liever een andere gast aan tafel gezien, hahaha.

Haha, fantastisch als je dan naar die gezichten kijkt.

Nicolage Rico schreef:
Ja, misschien is Depeche Mode een stuk beter, maar ook duurder. Ik werd uitgenodigd door iemand en het lijkt me eigenlijk best leuk om mee te maken.

OK, heb je gelijk in.

Maar ik ging er even voor het gemak vanuit dat de foto van Rayman dateerde uit de tijd dat Jack nog onderdeel van het programma was.

En heel af en toe zap ik nog wel langs, maar ik verkies toch het prorgramma van de NOS boven deze bagger, alhoewel zij natuurlijk geen beelden hebben van het voetbal.

Maar ik concentreer mij momenteel meer op het buitenlandse voetbal. Hetgeen ik regelmatig kan zien op wat nu Sport1 heet.

Vince vega schreef:
En heel af en toe zap ik nog wel langs, maar ik verkies toch het prorgramma van de NOS boven deze bagger, alhoewel zij natuurlijk geen beelden hebben van het voetbal.

Sinds Jack S. weg is en Henk Spaan en die andere sportjournalist (weet z'n naam even niet) erbij zitten vind ik het best een aardig programma. Alleen jammer dat zo'n pipo als Humberto Tan het presenteert (maar dat doet ie nog altijd beter dan die blije eikel op ned.2)

Foto's SVP

bonothecat schreef:
Foto's SVP

ik draafde door, je hebt gelijk

SelmaDuim
bonothecat schreef:
Foto's SVP

Ja, wij kunnen niet aan de gang blijven hè. Tijd voor nieuwe gezichten.

Sietse
SelmaDuim schreef:
(quote)

Ja, wij kunnen niet aan de gang blijven hè. Tijd voor nieuwe gezichten.

mee eens.

(afbeelding)

En hier is rayman duidelijk herkenbaar op een terras op Tenerife vorig jaar zomer.

(afbeelding)

En hier is andré duidelijk herkenbaar op een stoep in Hong Kong afgelopen herfst.

Alwaar hij gedwongen werd een sigaret te roken.
"Smoke vent!"

(afbeelding)

timing in een baldadige bui in Blijdorp.

er is vantweekend een foto genomen van mij als ik mijn tepeltjes toon,

raar

mss post ik hem wel

Ja uhh of posten of niet....ons niet lekker maken he..

rayman schreef:
Alwaar hij gedwongen werd een sigaret te roken.
"Smoke vent!"

Ik denk ook dat dit de grap van de foto is, Rayman......

Dielie schreef:
er is vantweekend een foto genomen van mij als ik mijn tepeltjes toon,

raar

mss post ik hem wel

Ben jij een man of een vrouw???????

Allmusic
Dat zul je gauw genoeg zien....

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Ik denk ook dat dit de grap van de foto is, Rayman......

Zou het?

Allmusic schreef:
Dat zul je gauw genoeg zien....

Ik ken mensen waaraan je niet aan de tepels kunt zien of het een vrouw of een man is.

SelmaDuim
Leuk om ook jouw gezicht te zien, Electro_!

Electro_
Ik kon natuurlijk niet als enigste achterblijven he

Electro_ schreef:
Ik kon natuurlijk niet als enigste achterblijven he

Enige

Ink

(afbeelding)

ink in hostel, barça

je moet wel stilstaan he

Electro_
Exfrozen schreef:
(quote)

Enige

Ook goed.

Ink
Aurum schreef:
je moet wel stilstaan he

oooooooooow
(zowel fotograaf als het ink bewoog)

Gast
geplaatst: vandaag om 11:31 uur

geplaatst: vandaag om 11:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.