De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 18 februari 2006, 12:11 uur
Ga niet met de auto, want het bier vloeit rijkelijk. Verder is het best geinig hoor. Destijds zat Spijkerman er ook nog, die weet vóór de uitzending en tijdens de reclame de schwung er wel in te brengen. Verder is het erg veel blabla zonder dat er wat gezegd wordt.
Het ernstig kijken van die anderen komt omdat het feyenoordsupporters zijn en Nigel de Jong gast was. De boys uit Marken hadden liever een andere gast aan tafel gezien, hahaha.
Het ernstig kijken van die anderen komt omdat het feyenoordsupporters zijn en Nigel de Jong gast was. De boys uit Marken hadden liever een andere gast aan tafel gezien, hahaha.
0
Waarom ga je er dan heen, als je het niks vindt? Ga dan niet! (of durf je er niet voor uit te komen dat je een Talpa-kijker bent
)
0
Ja, misschien is Depeche Mode een stuk beter, maar ook duurder. Ik werd uitgenodigd door iemand en het lijkt me eigenlijk best leuk om mee te maken.
0
geplaatst: 18 februari 2006, 12:13 uur
Same here. Die gasten uit Marken vroegen of ik mee wilde. Ach, voor een keertje moet dat toch kunnen.
0
geplaatst: 18 februari 2006, 12:13 uur
Vince vega schreef:
Ik zit als het goed is op de 26e te genieten van Depeche mode, heel wat beters lijkt mij
Ik zit als het goed is op de 26e te genieten van Depeche mode, heel wat beters lijkt mij
Ja, ik ook! Da's natuurlijk een veel betere optie, hoewel anderen dat wel baggermuziek zullen vinden

0
geplaatst: 18 februari 2006, 12:14 uur
rayman schreef:
Haha, fantastisch als je dan naar die gezichten kijkt.
0
geplaatst: 18 februari 2006, 12:14 uur
Nicolage Rico schreef:
Ja, misschien is Depeche Mode een stuk beter, maar ook duurder. Ik werd uitgenodigd door iemand en het lijkt me eigenlijk best leuk om mee te maken.
OK, heb je gelijk in.
Maar ik ging er even voor het gemak vanuit dat de foto van Rayman dateerde uit de tijd dat Jack nog onderdeel van het programma was.
En heel af en toe zap ik nog wel langs, maar ik verkies toch het prorgramma van de NOS boven deze bagger, alhoewel zij natuurlijk geen beelden hebben van het voetbal.
Maar ik concentreer mij momenteel meer op het buitenlandse voetbal. Hetgeen ik regelmatig kan zien op wat nu Sport1 heet.
0
geplaatst: 18 februari 2006, 12:20 uur
Vince vega schreef:
En heel af en toe zap ik nog wel langs, maar ik verkies toch het prorgramma van de NOS boven deze bagger, alhoewel zij natuurlijk geen beelden hebben van het voetbal.
Sinds Jack S. weg is en Henk Spaan en die andere sportjournalist (weet z'n naam even niet) erbij zitten vind ik het best een aardig programma. Alleen jammer dat zo'n pipo als Humberto Tan het presenteert (maar dat doet ie nog altijd beter dan die blije eikel op ned.2)
0
geplaatst: 18 februari 2006, 12:58 uur
0
SelmaDuim
geplaatst: 18 februari 2006, 13:10 uur
Ja, wij kunnen niet aan de gang blijven hè. Tijd voor nieuwe gezichten.

0
Sietse
geplaatst: 18 februari 2006, 17:16 uur
SelmaDuim schreef:
(quote)

mee eens.
0
geplaatst: 19 februari 2006, 13:51 uur
0
geplaatst: 19 februari 2006, 14:10 uur
0
geplaatst: 19 februari 2006, 14:26 uur
Alwaar hij gedwongen werd een sigaret te roken.
"Smoke vent!"
"Smoke vent!"
0
geplaatst: 19 februari 2006, 19:43 uur
er is vantweekend een foto genomen van mij als ik mijn tepeltjes toon,
raar

mss post ik hem wel
raar

mss post ik hem wel

0
geplaatst: 19 februari 2006, 21:14 uur
Dielie schreef:
raar

mss post ik hem wel
raar

mss post ik hem wel

Ben jij een man of een vrouw???????

0
geplaatst: 19 februari 2006, 21:22 uur
Nicolage Rico schreef:
Ik denk ook dat dit de grap van de foto is, Rayman......

(quote)
Ik denk ook dat dit de grap van de foto is, Rayman......

Zou het?

0
geplaatst: 19 februari 2006, 21:34 uur
Allmusic schreef:
Dat zul je gauw genoeg zien....
Dat zul je gauw genoeg zien....
Ik ken mensen waaraan je niet aan de tepels kunt zien of het een vrouw of een man is.
0
Electro_
geplaatst: 22 februari 2006, 21:07 uur
Ik kon natuurlijk niet als enigste achterblijven he 

0
geplaatst: 22 februari 2006, 21:30 uur
0
geplaatst: 22 februari 2006, 21:49 uur
* denotes required fields.