De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 12 maart 2006, 16:12 uur
Jordy schreef:
Dat laatste is met een druk op de knop aan te zetten, maar de meeste mensen zijn hier op tegen (de mogelijkheid om een foto in je profiel te zetten).
Dat laatste is met een druk op de knop aan te zetten, maar de meeste mensen zijn hier op tegen (de mogelijkheid om een foto in je profiel te zetten).
Is dat zo? Enquete houden?

Kan je het niet zo doen dat het niet perse hoeft?
0
geplaatst: 12 maart 2006, 16:13 uur
Zolang de foto's bij het profiel beperkt blijven, vind ik het wel okay. Maar misschien een bericht naar iedereen sturen en een enquete houden?
0
geplaatst: 12 maart 2006, 16:15 uur
tuurlijk wel, als dat neit zou kunnen zou het niet eens overwogen worden. Je kunt toch niet iemand die zich aanmeldt verplichten een foto te posten.
0
geplaatst: 12 maart 2006, 16:15 uur
The Scientist schreef:
tuurlijk wel, als dat neit zou kunnen zou het niet eens overwogen worden. Je kunt toch niet iemand die zich aanmeldt verplichten een foto te posten.
(quote)
So what are we waiting 4?
0
geplaatst: 12 maart 2006, 16:16 uur
Lijkt mij ook.
Het is trouwens al lang geleden dat ik hier een foto heb geplaatst, dus het wordt tijd voor een nieuwe.

Deze foto is gisteren gemaakt toen ik bij een obscuur hardcore feestjes aanwezig was. Daar stond ik ineens oog in oog met een uitstervend ras: De Raveteef. Zoiets vraagt dus om een foto.
Er staan een hoop weerzinwekkende dingen op deze foto: De biervlekken op mijn blouse, het nationalistische shirtje van de dame naast me of het kapsel van de jongeman links. Dit alles kan echter niet op tegen de Al Bundy move van de persoon rechts. Brrrrrr.
Maar gezellig was het wel!
Het is trouwens al lang geleden dat ik hier een foto heb geplaatst, dus het wordt tijd voor een nieuwe.

Deze foto is gisteren gemaakt toen ik bij een obscuur hardcore feestjes aanwezig was. Daar stond ik ineens oog in oog met een uitstervend ras: De Raveteef. Zoiets vraagt dus om een foto.
Er staan een hoop weerzinwekkende dingen op deze foto: De biervlekken op mijn blouse, het nationalistische shirtje van de dame naast me of het kapsel van de jongeman links. Dit alles kan echter niet op tegen de Al Bundy move van de persoon rechts. Brrrrrr.
Maar gezellig was het wel!
0
Electro_
geplaatst: 12 maart 2006, 16:17 uur
Wordt het dan een echt foto-hokje zegmaar of een link?
0
Electro_
geplaatst: 12 maart 2006, 16:18 uur
gemaster schreef:
Daar stond ik ineens oog in oog met een uitstervend ras: De Raveteef.
Daar stond ik ineens oog in oog met een uitstervend ras: De Raveteef.

Wat doet die man daar achterin trouwens?

0
geplaatst: 12 maart 2006, 16:19 uur
Electro_ schreef:
Mss gewoon een foto op de profielpagina?
0
geplaatst: 12 maart 2006, 16:19 uur
Electro_ schreef:

(quote)

Haha die heeft net een jobje gehad denk ik.
0
Electro_
geplaatst: 12 maart 2006, 16:20 uur
Ja, dat snap ik. Bedoelde ik eigenlijk ook. Dan is het wel zo leuk als iedereen ook een foto van zichzélf doet, in plaats van iets met muziek ofzo.
0
geplaatst: 12 maart 2006, 16:21 uur
Nou of het de vriendin van Onderhond is waag ik te betwijfelen. Ze hield wel zielsveel van hardcore en dat kwam vooral door de emotie die de muziek bevatte.
En ik probeerde het biertje nog buiten beeld te laten, maar het was al te laat
.
0
geplaatst: 12 maart 2006, 16:21 uur
Electro_ schreef:
.. En op zo'n moment voel ik me dan echt 14.
(quote)
.. En op zo'n moment voel ik me dan echt 14.

Waarom?
dutch waar is die prachtige opmerking??!

0
geplaatst: 12 maart 2006, 16:22 uur
gemaster schreef:
Nou of het de vriendin van Onderhond is waag ik te betwijfelen. Ze hield wel zielsveel van hardcore en dat kwam vooral door de emotie die de muziek bevatte.
(quote)
Emotie? Welke?

0
geplaatst: 12 maart 2006, 16:22 uur
HiLL schreef:
Die jongen met zijn handen in zijn nek heeft wel een erg verzadigde blik, inderdaad.
0
geplaatst: 12 maart 2006, 16:23 uur
herman schreef:
Die jongen met zijn handen in zijn nek heeft wel een erg verzadigde blik, inderdaad.
Hahaha, dat had ik nog niet zo bekeken.
0
geplaatst: 12 maart 2006, 17:12 uur
herman schreef:
(quote)

Ik dacht dat ik een vuns kon zijn, maar dit had ik zo ook niet bekeken.
0
geplaatst: 12 maart 2006, 17:17 uur
Ach, in eerste instantie was de Al Bundy manoeuvre me ook niet eens opgevallen.
0
geplaatst: 12 maart 2006, 17:17 uur
0
geplaatst: 12 maart 2006, 17:27 uur
Voelt iemand zich bij gods gratie geroepen om een foto te plaatsen krijgt ie een zooitje commentaar over zich heen van heb ik jou daar. Jullie maken het niet aantrekkelijk om foto´s te plaatsen luitjes.
Al moet ik erbij zeggen dat de foto er wel naar vraagt. Het is inderdaad een apart plaatje.
Al moet ik erbij zeggen dat de foto er wel naar vraagt. Het is inderdaad een apart plaatje.

0
geplaatst: 12 maart 2006, 17:41 uur
Zeg, het gaat wel om Gemaster he. Die kan wel tegen een stootje. 

0
geplaatst: 12 maart 2006, 17:58 uur
Geloof ik meteen. Maar de rest? Die doen het bij voorbaat dun in de broek vanwege de te verwachten reacties.
0
geplaatst: 12 maart 2006, 19:23 uur
Ik ben in ieder geval blij dat Rayman zich zorgen maakt om mijn persoontje 
Maar zoals Herman al zei, ik kan wel tegen een stootje

Maar zoals Herman al zei, ik kan wel tegen een stootje

* denotes required fields.