MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek

zoeken in:
T.O. na een feestje in Spanje

(afbeelding)

Prachtig ook, dat portret op de achtergrond. Never leave home without it

hahaha dat portret idd!

...en is dat geen Bon Jovi-cd die daar ligt?

Nope. Is ook niet mijn kamer trouwens hoor

Zie ik op de sitetable achter een fotoportret van Willem Allexander en Maxima???

Electro_
Daar hadden ze het dus al over.

JonnieBrasco
andré schreef:
...en is dat geen Bon Jovi-cd die daar ligt?

Achtung Baby van U2, toch?

(afbeelding)

Bassie en Bassie.

*Laura*
Carow schreef:
Heeft iemand hier al bedacht dat Laura misschien gewoon wel een haltertopje aan heeft?

Ik zal jullie pret maar niet bederven, zeker?

JonnieBrasco schreef:
(quote)

Achtung Baby van U2, toch?

Zo ziet het er mij ook uit, ja

Arno schreef:
(quote)

Zo ziet het er mij ook uit, ja

Nee, dat is niet Achtung Baby, hoor.....

Sietse
jawel, graag zelfs

JonnieBrasco
Onee, verrek, geen Achtung Baby... Maar "Van welke plaat is dit de hoes" is vanaf zo'n foto veel leuker!

Nicolage Rico schreef:
Bassie en Bassie.

"Report this as offensive/adult content" ... hmm

JonnieBrasco schreef:
Onee, verrek, geen Achtung Baby... Maar "Van welke plaat is dit de hoes" is vanaf zo'n foto veel leuker!

Ik wil de pret niet bederven, maar volgens mij was het een eigengemaakte mp3-cd...

L_T_B schreef:
(quote)

"Report this as offensive/adult content" ... hmm

1 x per jaar mag dat toch...? Met carnaval.

(afbeelding)

Dit ben ik, wel een oude foto (ergens gevonden op de site van een vriendin) van Sziget 2004. Een nieuwere komt nog wel ooit.

SelmaDuim
Haha, geweldige foto! Het was dan ook wel erg gezellig op Sziget (Budapest, Hongarije). Heerlijk 7 dagen muziek, 35 graden...

Ik geloof dat er ook nog zo'n soort foto van mij moet zijn daar, maar die laat ik maar achterwege.

Erg leuke foto inderdaad! Festivalzomer, here we come!

Huh, zit ik nu in het slaap lekker topic?

Er zijn nog velen bekende users die nog geen foto hebben geplaatst. Waar blijven die?

SelmaDuim
Ja, waar blijven al die knapperds.

SelmaDuim schreef:
Haha, geweldige foto! Het was dan ook wel erg gezellig op Sziget (Budapest, Hongarije). Heerlijk 7 dagen muziek, 35 graden...

Een vriend van me was op studiereis geweest naar Boedapast en kwam met een flyer van dat festival thuis. Ik raakte helemaal opgewonden van het programma en stond al klaar om een reis te boeken toen ik las dat de dikgedrukte namen niet het programma van dit jaar waren, maar de hoogtepunten uit de vorige 13 jaar. Het was ook te mooi om waar te zijn.......

HiLL schreef:
Er zijn nog velen bekende users die nog geen foto hebben geplaatst. Waar blijven die?

Misschien een beetje cheesy, maar is het niet grappig al die foto's in een site oid. te gieten?

www.musicmeterfotoboek.nl Jordy vraag hem aan!
Wel leuk idee Herman.

Electro_
Of een wat meer interactief profiel. Met ruimte om een persoonlijke tekst neer te zetten, en een foto.

Dat laatste is met een druk op de knop aan te zetten, maar de meeste mensen zijn hier op tegen (de mogelijkheid om een foto in je profiel te zetten).

Waarom niet zou ik zeggen. Als je het niet wilt, of je hebt gene dan laat je het toch gwoon...

Electro_
Ja, je hoeft niet persé een foto te hebben.
Lijkt me wel een leuk idee hoor.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:31 uur

geplaatst: vandaag om 10:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.