De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 5 maart 2006, 00:34 uur
Prachtig ook, dat portret op de achtergrond. Never leave home without it 

0
geplaatst: 5 maart 2006, 13:22 uur
Zie ik op de sitetable achter een fotoportret van Willem Allexander en Maxima???
0
*Laura*
geplaatst: 5 maart 2006, 16:56 uur
Carow schreef:
Heeft iemand hier al bedacht dat Laura misschien gewoon wel een haltertopje aan heeft?
Heeft iemand hier al bedacht dat Laura misschien gewoon wel een haltertopje aan heeft?

Ik zal jullie pret maar niet bederven, zeker?

0
geplaatst: 5 maart 2006, 17:11 uur
JonnieBrasco schreef:
Achtung Baby van U2, toch?
(quote)
Achtung Baby van U2, toch?

Zo ziet het er mij ook uit, ja
0
geplaatst: 5 maart 2006, 17:13 uur
0
JonnieBrasco
geplaatst: 5 maart 2006, 17:26 uur
Onee, verrek, geen Achtung Baby... Maar "Van welke plaat is dit de hoes" is vanaf zo'n foto veel leuker! 

0
geplaatst: 5 maart 2006, 17:33 uur
0
geplaatst: 5 maart 2006, 21:25 uur
JonnieBrasco schreef:
Onee, verrek, geen Achtung Baby... Maar "Van welke plaat is dit de hoes" is vanaf zo'n foto veel leuker!

Ik wil de pret niet bederven, maar volgens mij was het een eigengemaakte mp3-cd...
0
geplaatst: 5 maart 2006, 22:33 uur
L_T_B schreef:
"Report this as offensive/adult content" ... hmm
(quote)
"Report this as offensive/adult content" ... hmm

1 x per jaar mag dat toch...? Met carnaval.

0
geplaatst: 12 maart 2006, 00:44 uur

Dit ben ik, wel een oude foto (ergens gevonden op de site van een vriendin) van Sziget 2004. Een nieuwere komt nog wel ooit.
0
SelmaDuim
geplaatst: 12 maart 2006, 00:47 uur
Haha, geweldige foto! Het was dan ook wel erg gezellig op Sziget (Budapest, Hongarije). Heerlijk 7 dagen muziek, 35 graden... 
Ik geloof dat er ook nog zo'n soort foto van mij moet zijn daar, maar die laat ik maar achterwege.

Ik geloof dat er ook nog zo'n soort foto van mij moet zijn daar, maar die laat ik maar achterwege.

0
geplaatst: 12 maart 2006, 10:38 uur
Er zijn nog velen bekende users die nog geen foto hebben geplaatst. Waar blijven die? 

0
geplaatst: 12 maart 2006, 12:48 uur
SelmaDuim schreef:
Haha, geweldige foto! Het was dan ook wel erg gezellig op Sziget (Budapest, Hongarije). Heerlijk 7 dagen muziek, 35 graden...

Een vriend van me was op studiereis geweest naar Boedapast en kwam met een flyer van dat festival thuis. Ik raakte helemaal opgewonden van het programma en stond al klaar om een reis te boeken toen ik las dat de dikgedrukte namen niet het programma van dit jaar waren, maar de hoogtepunten uit de vorige 13 jaar. Het was ook te mooi om waar te zijn.......
0
geplaatst: 12 maart 2006, 13:52 uur
Misschien een beetje cheesy, maar is het niet grappig al die foto's in een site oid. te gieten?
0
geplaatst: 12 maart 2006, 14:46 uur
0
Electro_
geplaatst: 12 maart 2006, 14:51 uur
Of een wat meer interactief profiel. Met ruimte om een persoonlijke tekst neer te zetten, en een foto. 

0
geplaatst: 12 maart 2006, 15:36 uur
Dat laatste is met een druk op de knop aan te zetten, maar de meeste mensen zijn hier op tegen (de mogelijkheid om een foto in je profiel te zetten).
0
geplaatst: 12 maart 2006, 15:37 uur
Waarom niet zou ik zeggen. Als je het niet wilt, of je hebt gene dan laat je het toch gwoon...
0
Electro_
geplaatst: 12 maart 2006, 16:10 uur
Ja, je hoeft niet persé een foto te hebben.
Lijkt me wel een leuk idee hoor.
Lijkt me wel een leuk idee hoor.

* denotes required fields.