MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek

zoeken in:
Sietse
ik pas...

ik ook.. ik heb 't al in het echt gezien..

Laat ik maar 's een vage foto neerzetten waarin ik mijn favoriete CD vasthoudt.

[image]

(afbeelding)

Donderdagochtend 8:00u

Doen jullie dat daar elke morgen?

Electro_
Waar blijft trouwens jouw foto Anna.R?

Uhm.........

Ik weet niet of je die serieus wel graag wil zien, maar ik zal eens voor iets zoeken wat een beetje ok is

Electro_
Tuurlijk wil ik/willen we dat zien!

Goed zo Electro_ zeg t haar maar .

Iceman schreef:
Goed zo Electro_ zeg t haar maar .

Ik dacht toch echt dat jij me juist al veel te vaak gezien hebt

Maar andere hebben jou nog niet gezien duzz .

Eddie..prachtige foto

Eddie schreef:
(afbeelding)

Donderdagochtend 8:00u

Wat een foto, Eddie! Wat is er allemaal aan de hand daar, als ik vragen mag? Hebben die klanten allemaal een nieuwe broodrooster gewonnen?

Of misschien de 100 000ste klant?

Ed welke Media Markt ook alweer? KOm ik eens langs om met korting cd's te kopen!

Haha, lijkt me echt verschrikkelijk om te moeten doen

Eddie is still alive!!

zover is wel duidelijk middels deze foto

Prachtig zo'n japans ochtend-ritueel, ik vraag me af wat jullie met de middag pauze doen. Hahaha.
Bij ons komt iedereeen stilletjes binnen, om vervolgens een bak koffie te halen in de kantine en daarna zwijgzaam zijn/haar computer aan te doen.

Yak
Ik aan het optreden samen met wat vrienden, alweer een paar jaar terug. Ik links, mijn zusje (die het allemaal érg interessant vond) rechts. Hand-voor-de-mond-praten is trouwens iets wat in de familie zit, doe ik zelf ook altijd.

(afbeelding)

Laat ik ook eens wat plaatjes plaatsen. Hier bivakkeer ik nu dagelijks:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Foto's zijn ruwe eerste pogingen van Pjotr Images

aslan (crew)
mooi Koekebakker !!!
gooi er een licht schokje doorheen, zo rond de 5 à 6 op de schaal van Richter, en het gaat wat op mijn woonkamer gelijken

heheh

Tis maar op mijn werk, hoor. Mijn eigen plaatjes zijn vaak ook een stuk minder geordend - sowieso een stuk minder trouwens .

en dat is waar??

Geweldig, Koekebakker!! De hele dag tussen boeken, lijkt me een zeer inspirerende omgeving.....ben jaloers op je!!

Lijken mij toch geen boeken

Hahahaha, ik zie het....cd's....ook erg inspirerend.....Net wakker, kijk nog niet al te helder....*grijns*

Cd's vind ik minstens even inspirerend als boeken

HiLL schreef:
en dat is waar??

Cd-uitleen in Enschede.

Als ik het zo bekijk hebben ze een mooi aanbod over het algemeen, maar er missen toch nog wel een hoop mooie en essentiële albums in hun catalogus.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:45 uur

geplaatst: vandaag om 14:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.