De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 22 maart 2006, 15:53 uur
Laat ik maar 's een vage foto neerzetten waarin ik mijn favoriete CD vasthoudt. 
[image]

[image]
0
geplaatst: 22 maart 2006, 20:06 uur
Uhm.........
Ik weet niet of je die serieus wel graag wil zien, maar ik zal eens voor iets zoeken wat een beetje ok is
Ik weet niet of je die serieus wel graag wil zien, maar ik zal eens voor iets zoeken wat een beetje ok is

0
geplaatst: 22 maart 2006, 20:13 uur
Ik dacht toch echt dat jij me juist al veel te vaak gezien hebt

0
geplaatst: 23 maart 2006, 01:08 uur

Wat een foto, Eddie! Wat is er allemaal aan de hand daar, als ik vragen mag? Hebben die klanten allemaal een nieuwe broodrooster gewonnen?
0
geplaatst: 23 maart 2006, 09:59 uur
Ed welke Media Markt ook alweer? KOm ik eens langs om met korting cd's te kopen! 

0
geplaatst: 23 maart 2006, 13:05 uur
Prachtig zo'n japans ochtend-ritueel, ik vraag me af wat jullie met de middag pauze doen. Hahaha.
Bij ons komt iedereeen stilletjes binnen, om vervolgens een bak koffie te halen in de kantine en daarna zwijgzaam zijn/haar computer aan te doen.
Bij ons komt iedereeen stilletjes binnen, om vervolgens een bak koffie te halen in de kantine en daarna zwijgzaam zijn/haar computer aan te doen.
0
geplaatst: 24 maart 2006, 00:42 uur
Ik aan het optreden samen met wat vrienden, alweer een paar jaar terug. Ik links, mijn zusje (die het allemaal érg interessant vond) rechts. Hand-voor-de-mond-praten is trouwens iets wat in de familie zit, doe ik zelf ook altijd.

0
geplaatst: 24 maart 2006, 01:18 uur
Laat ik ook eens wat plaatjes plaatsen. Hier bivakkeer ik nu dagelijks:

Foto's zijn ruwe eerste pogingen van Pjotr Images

Foto's zijn ruwe eerste pogingen van Pjotr Images
0
aslan (crew)
geplaatst: 24 maart 2006, 01:49 uur
mooi Koekebakker !!!
gooi er een licht schokje doorheen, zo rond de 5 à 6 op de schaal van Richter, en het gaat wat op mijn woonkamer gelijken
gooi er een licht schokje doorheen, zo rond de 5 à 6 op de schaal van Richter, en het gaat wat op mijn woonkamer gelijken

0
geplaatst: 24 maart 2006, 01:55 uur
heheh 
Tis maar op mijn werk, hoor. Mijn eigen plaatjes zijn vaak ook een stuk minder geordend - sowieso een stuk minder trouwens
.

Tis maar op mijn werk, hoor. Mijn eigen plaatjes zijn vaak ook een stuk minder geordend - sowieso een stuk minder trouwens
.
0
geplaatst: 24 maart 2006, 10:49 uur
Geweldig, Koekebakker!! De hele dag tussen boeken, lijkt me een zeer inspirerende omgeving.....ben jaloers op je!!
0
geplaatst: 24 maart 2006, 10:54 uur
Hahahaha, ik zie het....cd's....ook erg inspirerend.....Net wakker, kijk nog niet al te helder....*grijns*
0
geplaatst: 24 maart 2006, 11:15 uur
Cd-uitleen in Enschede.
Als ik het zo bekijk hebben ze een mooi aanbod over het algemeen, maar er missen toch nog wel een hoop mooie en essentiële albums in hun catalogus.
* denotes required fields.