De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
SelmaDuim
geplaatst: 24 maart 2006, 18:10 uur
Leuke foto, Yak! Over hoeveel jaar geleden praten we nu? 

0
geplaatst: 24 maart 2006, 21:36 uur
bubbachups schreef:
er missen toch nog wel een hoop mooie en essentiële albums in hun catalogus.
er missen toch nog wel een hoop mooie en essentiële albums in hun catalogus.
Welke essentiele albums mis je het meest?
0
geplaatst: 25 maart 2006, 11:20 uur
Koekebakker schreef:
(quote)
Deze 5 (in mijn ogen) essentiële albums mis ik het meest:
Dirty Three - Ocean Songs
Max Richter - The Blue Notebooks
Six Organs Of Admittance - Dark Noontide
The Books - Lost & Safe
Richmond Fontaine - Post To Wire
Daarnaast ontbreken ook bands en artiesten als Xiu Xiu, Animal Collective, Deathprod, Wooden Wand, Akron/Family, Marissa Nadler, Konono No. 1, etc.
Maar dat neemt niet weg dat ik alsnog onder de indruk ben van het aanbod! Ik had nooit eerder in een muziek catalogus van een bibliotheek gekeken en ging er eerlijk gezegd altijd vanuit dat het niet verder zou gaan dan Andre Hazes en The Beatles. Maar dit is toch wel even andere koek! Dat er hier en daar wat titels ontbreken kun je niet voorkomen. Je kunt nu eenmaal niet alles hebben en het aanbod moet wel zo breed mogelijk zijn. Ik denk dat ik makkelijk een paar weken zou kunnen verdwalen in jullie archief!

0
geplaatst: 25 maart 2006, 23:34 uur
Ah, bedankt voor de complimenten. Het is dan ook de op-een-na-grootste openbaar toegankelijke muziekcollectie van het land - sprak hij trots
Alleen de Centrale Discotheek in Rotterdam is groter (meteen ook een ordegrootte groter trouwens).
Leuk lijstje dat je post. Ik heb nog geen van allen gehoord, maar de eerste drie die je noemt zaten al wel in mijn hoofd als 'nog te beluisteren'. Dat moet ik toch echt maar eens doen.
Alleen de Centrale Discotheek in Rotterdam is groter (meteen ook een ordegrootte groter trouwens).Leuk lijstje dat je post. Ik heb nog geen van allen gehoord, maar de eerste drie die je noemt zaten al wel in mijn hoofd als 'nog te beluisteren'. Dat moet ik toch echt maar eens doen.
0
geplaatst: 12 april 2006, 11:25 uur
't is weer een tijd geleden dat hier nog iets geplaatst is.
Deze vind ik wel een leuke.

0
geplaatst: 12 april 2006, 11:28 uur
Jump - Van Halen
Ik weet niet waarom ik dat deuntje opeens in mijn hoofd heb
Ik weet niet waarom ik dat deuntje opeens in mijn hoofd heb

0
geplaatst: 13 april 2006, 20:08 uur

Ik en mijn drumstel.
Normaal kijk ik niet zo serieus hoor

Best vage foto eigenlijk

0
geplaatst: 13 april 2006, 20:12 uur
Ik blijf me er steeds over verbazen hoe groot zo'n drumstel is 

0
geplaatst: 13 april 2006, 20:17 uur
Nooit geweten dat je bij het drummen ook noten moet kunnen lezen 

0
geplaatst: 13 april 2006, 20:17 uur
Ja ik ook! Het neemt zo ongeveer mijn halve kamer in beslag... 

0
geplaatst: 13 april 2006, 20:18 uur
@ Snappy... natuurlijk! Het verschilt niet eens erg veel van gewone noten... alleen worden de noten nu gekoppeld aan een bepaalde drum/bekken.
0
geplaatst: 13 april 2006, 20:22 uur
Tja, er zijn wel drummers die het zonder noten lezen doen, (zoals Buddy Rich had ik ergens gelezen). Maar het kunnen drumnoten lezen biedt echt serieuze voordelen. Zo kun je tabs van internet halen etc. Dat boek dat op mijn bassdrum ligt is een lesboek. Ik ga pas in september op drumles namelijk.
0
geplaatst: 13 april 2006, 20:26 uur
Hmmm, dat denk ik niet hoor
. Heb daar net niet genoeg talent voor ^^. Hoewel het nu een stuk beter gaat dan op het electrische geval.
. Heb daar net niet genoeg talent voor ^^. Hoewel het nu een stuk beter gaat dan op het electrische geval.
0
geplaatst: 13 april 2006, 20:32 uur
Arno schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
Zal ik mij ook maar eens bekend gaan maken d.m.v. min of meer dezelfde tak van sport:

0
geplaatst: 13 april 2006, 20:38 uur
Lukas schreef:
Zal ik mij ook maar eens bekend gaan maken d.m.v. min of meer dezelfde tak van sport:
(afbeelding)
(quote)
(afbeelding)
Leuk

Ik doe trouwens niet aan verspringen hoor, dat was gewoon eenmalig (maar ik deed het niet zo slecht hoor
)Ik ben nogal veelzijdig op sportief vlak: wielrennen, voetbal, badminton, tennis, minivoetbal, lopen, atletiek heb ik allemaal in een club gedaan (wielrennen en badminton nu nog steeds
)
0
geplaatst: 13 april 2006, 20:39 uur
Arno schreef:
Ik doe trouwens niet aan verspringen hoor, dat was gewoon eenmalig (maar ik deed het niet zo slecht hoor
)
)Dat snap ik, anders had je wel spikes aan

0
geplaatst: 13 april 2006, 20:42 uur
Arno schreef:
Ik ben nogal veelzijdig op sportief vlak: wielrennen, voetbal, badminton, tennis, minivoetbal, lopen, atletiek heb ik allemaal in een club gedaan (wielrennen en badminton nu nog steeds
)
Ik ben nogal veelzijdig op sportief vlak: wielrennen, voetbal, badminton, tennis, minivoetbal, lopen, atletiek heb ik allemaal in een club gedaan (wielrennen en badminton nu nog steeds
)Was ik pingpong nog vergeten (al was dat maar twee maand)

0
geplaatst: 13 april 2006, 22:08 uur
Arno schreef:
Was ik pingpong nog vergeten (al was dat maar twee maand)
(quote)
Was ik pingpong nog vergeten (al was dat maar twee maand)

Wat een dunne onderbeentjes heb je trouwens op die foto. Eet je wel goed
?
0
geplaatst: 20 april 2006, 12:30 uur
nieuwe bijdrage om dit topic weer eens een schop te geven, de achterste ben ik, en de voorste is Kasperbert 

0
geplaatst: 20 april 2006, 12:31 uur
Goede oude tijd met Bacobert ja
(dat is het eendje op The Scientist)
(dat is het eendje op The Scientist)
0
Sietse
geplaatst: 20 april 2006, 13:39 uur
dude, er zit een eend op je 
hier wat foto's van mij 1e is mijn nieuwe haircut:

en de 2e ben ik met mijn maandag gewonnen bowling pin (ik had boven de 180 geworpen, voor het eerst in mijn toch al weer 1 1/2 bowlen, nee ik ben niet zo heel goed, ik gooi niet rustig genoeg.)

hier wat foto's van mij 1e is mijn nieuwe haircut:
en de 2e ben ik met mijn maandag gewonnen bowling pin (ik had boven de 180 geworpen, voor het eerst in mijn toch al weer 1 1/2 bowlen, nee ik ben niet zo heel goed, ik gooi niet rustig genoeg.)
0
geplaatst: 20 april 2006, 14:27 uur
0
geplaatst: 20 april 2006, 14:31 uur
Je loopt per definitie altijd door een foto van een Japanner heen
Zeker als je in Amsterdam woont, of in Gent op bezoek bent! Ik roep dit ook meteen uit tot de eerste wet van Bonothecat 
0
SelmaDuim
geplaatst: 20 april 2006, 14:36 uur
Leuk, leuk, weer nieuwe foto's!!!!
Welke knapperds volgen?
Welke knapperds volgen?

* denotes required fields.