MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek

zoeken in:
SelmaDuim
Leuke foto, Yak! Over hoeveel jaar geleden praten we nu?

bubbachups schreef:
er missen toch nog wel een hoop mooie en essentiële albums in hun catalogus.

Welke essentiele albums mis je het meest?

Koekebakker schreef:
(quote)

Welke essentiele albums mis je het meest?

Deze 5 (in mijn ogen) essentiële albums mis ik het meest:
Dirty Three - Ocean Songs
Max Richter - The Blue Notebooks
Six Organs Of Admittance - Dark Noontide
The Books - Lost & Safe
Richmond Fontaine - Post To Wire

Daarnaast ontbreken ook bands en artiesten als Xiu Xiu, Animal Collective, Deathprod, Wooden Wand, Akron/Family, Marissa Nadler, Konono No. 1, etc.

Maar dat neemt niet weg dat ik alsnog onder de indruk ben van het aanbod! Ik had nooit eerder in een muziek catalogus van een bibliotheek gekeken en ging er eerlijk gezegd altijd vanuit dat het niet verder zou gaan dan Andre Hazes en The Beatles. Maar dit is toch wel even andere koek! Dat er hier en daar wat titels ontbreken kun je niet voorkomen. Je kunt nu eenmaal niet alles hebben en het aanbod moet wel zo breed mogelijk zijn. Ik denk dat ik makkelijk een paar weken zou kunnen verdwalen in jullie archief!

Ah, bedankt voor de complimenten. Het is dan ook de op-een-na-grootste openbaar toegankelijke muziekcollectie van het land - sprak hij trots Alleen de Centrale Discotheek in Rotterdam is groter (meteen ook een ordegrootte groter trouwens).

Leuk lijstje dat je post. Ik heb nog geen van allen gehoord, maar de eerste drie die je noemt zaten al wel in mijn hoofd als 'nog te beluisteren'. Dat moet ik toch echt maar eens doen.

't is weer een tijd geleden dat hier nog iets geplaatst is.
Deze vind ik wel een leuke.

(afbeelding)

Jump - Van Halen
Ik weet niet waarom ik dat deuntje opeens in mijn hoofd heb

(afbeelding)

Ik en mijn drumstel.

Normaal kijk ik niet zo serieus hoor

Best vage foto eigenlijk

Ik blijf me er steeds over verbazen hoe groot zo'n drumstel is

Nooit geweten dat je bij het drummen ook noten moet kunnen lezen

Ja ik ook! Het neemt zo ongeveer mijn halve kamer in beslag...

@ Snappy... natuurlijk! Het verschilt niet eens erg veel van gewone noten... alleen worden de noten nu gekoppeld aan een bepaalde drum/bekken.

Donders, vandaag weer wat opgestoken

Tja, er zijn wel drummers die het zonder noten lezen doen, (zoals Buddy Rich had ik ergens gelezen). Maar het kunnen drumnoten lezen biedt echt serieuze voordelen. Zo kun je tabs van internet halen etc. Dat boek dat op mijn bassdrum ligt is een lesboek. Ik ga pas in september op drumles namelijk.

Succes Carow!! Misschien wordt je nog wel een grote!

Hmmm, dat denk ik niet hoor . Heb daar net niet genoeg talent voor ^^. Hoewel het nu een stuk beter gaat dan op het electrische geval.

Arno schreef:
't is weer een tijd geleden dat hier nog iets geplaatst is.
Deze vind ik wel een leuke.
(afbeelding)

Zal ik mij ook maar eens bekend gaan maken d.m.v. min of meer dezelfde tak van sport:

(afbeelding)

Respect hoor, ik word al moe als ik er naar kijk

Lukas schreef:
(quote)

Zal ik mij ook maar eens bekend gaan maken d.m.v. min of meer dezelfde tak van sport:

(afbeelding)

Leuk
Ik doe trouwens niet aan verspringen hoor, dat was gewoon eenmalig (maar ik deed het niet zo slecht hoor )
Ik ben nogal veelzijdig op sportief vlak: wielrennen, voetbal, badminton, tennis, minivoetbal, lopen, atletiek heb ik allemaal in een club gedaan (wielrennen en badminton nu nog steeds )

Arno schreef:
Ik doe trouwens niet aan verspringen hoor, dat was gewoon eenmalig (maar ik deed het niet zo slecht hoor )

Dat snap ik, anders had je wel spikes aan

Arno schreef:

Ik ben nogal veelzijdig op sportief vlak: wielrennen, voetbal, badminton, tennis, minivoetbal, lopen, atletiek heb ik allemaal in een club gedaan (wielrennen en badminton nu nog steeds )

Was ik pingpong nog vergeten (al was dat maar twee maand)

Arno schreef:
(quote)

Was ik pingpong nog vergeten (al was dat maar twee maand)

Wat een dunne onderbeentjes heb je trouwens op die foto. Eet je wel goed ?

lol

Schijn bedriegt

nieuwe bijdrage om dit topic weer eens een schop te geven, de achterste ben ik, en de voorste is Kasperbert

(afbeelding)

Goede oude tijd met Bacobert ja (dat is het eendje op The Scientist)

Sietse
dude, er zit een eend op je

hier wat foto's van mij 1e is mijn nieuwe haircut:

(afbeelding)

en de 2e ben ik met mijn maandag gewonnen bowling pin (ik had boven de 180 geworpen, voor het eerst in mijn toch al weer 1 1/2 bowlen, nee ik ben niet zo heel goed, ik gooi niet rustig genoeg.)

(afbeelding)

Zoek Bonothecat tussen de andere paastoeristen in Gent:

(afbeelding)

liep jij door hun foto heen of zij door die van jou?

The Scientist schreef:
liep jij door hun foto heen of zij door die van jou?

Je loopt per definitie altijd door een foto van een Japanner heen Zeker als je in Amsterdam woont, of in Gent op bezoek bent! Ik roep dit ook meteen uit tot de eerste wet van Bonothecat

SelmaDuim
Leuk, leuk, weer nieuwe foto's!!!!

Welke knapperds volgen?

Gast
geplaatst: vandaag om 16:46 uur

geplaatst: vandaag om 16:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.