MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek

zoeken in:
Komop Gwen vertel het! Dan kunnen we daarna weer gewoon foto's plaatsen.

Ward schreef:
Komop Gwen vertel het! Dan kunnen we daarna weer gewoon foto's plaatsen.

Als ik een gokje mag wagen (als er geen geld of eer te verliezen valt, gok ik graag ):

Ofte Freud ofte herman ofte JonnieBrasco ofte T.O.

ElMeroMero
En waarom niet die gezellig uitziende Belgische kerel van de eerste foto in dit topic ?

ElMeroMero schreef:
En waarom niet die gezellig uitziende Belgische kerel van de eerste foto in dit topic ?

Ken je dat woord: het begint met zelf en eindigt op een omschrijving voor iemand die je vluchtig kent

dutch2
Het is maar te hopen dat Gwen zich nog eens laat zien op de site. Ze weet in ieder geval hoe ze een stel kerels zenuwachtig kan krijgen

dutch2 schreef:
Het is maar te hopen dat Gwen zich nog eens laat zien op de site. Ze weet in ieder geval hoe ze een stel kerels zenuwachtig kan krijgen

Ik heb mijn fictieve centen alvast ingezegd Wilt u tips? PM dan uw persoonlijke, trouwhartige bookmaker ... ik dus

haha en iedereen maar hopen dat hij degene is,

pffhaha

heh

titan (crew)
Haha, inderdaad ja. Wie zegt trouwens dat die Gwen een lekker ding is?

Volgens mij is het gewoon een vent van 50 met een enorme bierbuik.

Nee, dan heette ie wel EmDee

EmDee schreef:
Nee, dan heette ie wel EmDee

Zachary Glass schreef:
(quote)

Als ik een gokje mag wagen (als er geen geld of eer te verliezen valt, gok ik graag ):

Ofte Freud ofte herman ofte JonnieBrasco ofte T.O.

Ik dacht aan Otherfool.

Volgens mij is het: a)*MUSICOLOGY: net een model.
of b) Jordy: macht erotiseert
of c) Freud: intelligente jongen

(Niet dat de rest dom is ofzo...)

Ik ben een vrouw, ik weet zulke dingen! Jullie mannen weten niet hoe een vrouwenbrein werkt.

Even korte uitleg: Vrouwen vallen voor schoonheid (maar dat blijft niet lang duren), macht, een verstandig, betrouwbaar figuur: dit allemaal in functie voor het nageslacht. Nu weten jullie dat ook weer.

Dat lijstje ziet er bij mannen net iets anders uit

(afbeelding)

Nou, bij deze ook even een foto van mij. Ik ben de rechter.

george clinton schreef:

c) Freud: intelligente jongen

Als je zo'n nickname hebt denkt echt iedereen dat je slim bent. Goed gekozen dus!

george clinton schreef:
Zowat ongeveer het eerste bewijs dat muziekfreaks geen freaks hoeven te zijn. Dankje Angeliquek!

Thanx!

Kos
george clinton schreef:
Volgens mij is het: of b) Jordy: macht erotiseert
. Daar doet ie het allemaal voor he .

Angeliquek schreef:
(afbeelding)

Nou, bij deze ook even een foto van mij. Ik ben de rechter.

Oeh, knapperd.

george clinton schreef:
Jullie mannen weten niet hoe een vrouwenbrein werkt.

vice versa natuurlijk weten jullie het ook niet

Nu ja - het lijkt me sterk dat de geest überhaupt een geslacht heeft. Dat heeft van doen met microglia, temporaal kwab, pijnappelklier enz ...

Biologisch is er toch duidelijk een verschil tussen mannen en vrouwen, zo ook in het brein. Dacht ik. Heb ik toch vele malen gelezen. Mannen zoeken een vrouw die hen een nageslacht kan garanderen, vrouwen een man die voor dat nageslacht kan zorgen. Heb ik toch vele malen gelezen.
Zachary Glass, jij bent ook een Gwenoptie, hoor. Ik twijfelde nog maar nu jij aankomt met dingen als temporaal kwab en zo moét jij wel vreselijk intelligent zijn.

herman schreef:
(quote)

Ik dacht aan Otherfool.

Hmm dit topic loopt helemaal uit de klauwen

ElMeroMero
Nee hoor het begint nu juist leuk te worden

dutch2
george clinton schreef:
Biologisch is er toch duidelijk een verschil tussen mannen en vrouwen, zo ook in het brein. Dacht ik. Heb ik toch vele malen gelezen. Mannen zoeken een vrouw die hen een nageslacht kan garanderen, vrouwen een man die voor dat nageslacht kan zorgen. Heb ik toch vele malen gelezen.

Volgens mij heb je daar gelijk in. Ik heb ook gelezen dat de verschillen in het mannen- en vrouwenbrein ervoor zorgen dat vrouwen (in de regel) taalgevoeliger zijn en mannen (in de regel) meer ruimtelijk inzicht hebben en wat beter kunnen abstraheren zodat zij beter zijn in de betavakken (en wat makkelijker de weg onthouden en beter kunnen kaartlezen).

En de uitzondering die deze regel bevestigt is natuurlijk deze sukkel, die puur alfa is, geen ruimtelijk inzicht heeft, verdwaalt in zijn geboortestad en zijn hoofd alle kanten op moet draaien voor hij een kaart kan lezen

Yak
dutch2 schreef:
En de uitzondering die deze regel bevestigt is natuurlijk deze sukkel, die puur alfa is, geen ruimtelijk inzicht heeft, verdwaalt in zijn geboortestad en zijn hoofd alle kanten op moet draaien voor hij een kaart kan lezen

En natuurlijk de klassieker: als je uit een winkel komt de richting inlopen waar je vandaan kwam voordat je de winkel binnenliep.

Zeer herkenbaar, met andere woorden.

Nochthans de enige goeie manier om snel terug thuis te raken als je een brood gaat halen

HammerHead schreef:
(quote)

Oeh, knapperd.

Ik zie geen foto...

Er staat bij mij "afbeelding". Dat heb ik overigens al vaker gehad in dit topic (ik meen bij ElMeroMero en Starbright Boy).

In een quote staat afbeelding, ja. Maar je ziet in de originele post ook geen plaatje?
Wat voor browser gebruik je?

Mozille Firefox.

edit: In Internet explorer kan ik die foto's wel zien. "Knapperd" was inderdaad een treffende omschrijving.

george clinton schreef:
Mannen zoeken een vrouw die hen een nageslacht kan garanderen, vrouwen een man die voor dat nageslacht kan zorgen.

Jaja, die zinssnede komt me maar al te bekend over

Zo los ik trouwens mijn blauwtjes op: "Het lag niet aan mijzelf - het lag aan het nageslacht!. De natuur probeerde me te bedotten"

Gast
geplaatst: vandaag om 02:06 uur

geplaatst: vandaag om 02:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.