De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 5 oktober 2005, 19:53 uur
0
geplaatst: 5 oktober 2005, 19:54 uur
herman schreef:
Dat heb ik overigens al vaker gehad in dit topic
Dat heb ik overigens al vaker gehad in dit topic
plaatjes kunnen niet gequote worden inderdaad
0
geplaatst: 6 oktober 2005, 10:46 uur
Yak schreef:
En natuurlijk de klassieker: als je uit een winkel komt de richting inlopen waar je vandaan kwam voordat je de winkel binnenliep.
En natuurlijk de klassieker: als je uit een winkel komt de richting inlopen waar je vandaan kwam voordat je de winkel binnenliep.
Goh dat doe ik nou noooooit

0
geplaatst: 6 oktober 2005, 12:58 uur
Zeg het dan ook maar meteen. Gwen komt hier,geloof ik, toch niet meer. Het begint onderhand wel een beetje te vervelen. Net een middelbare school. Leuk voor even maarrreuh....
0
geplaatst: 6 oktober 2005, 13:25 uur
Alle speculaties waren dus verkeerd. Proficiat, OasisFAnatic. 

0
geplaatst: 6 oktober 2005, 18:11 uur
Tuurlijk kom ik nog hier....het begon juist leuk te worden...en nu heeft hij zijn mond voorbij gepraat hahaha..ik dacht dat gaat nog wel n paar paginas verder...
Maar het is inderdaad Oasisfanatic....ben stapelverliefd geworden..
Kus Gwen.
Maar het is inderdaad Oasisfanatic....ben stapelverliefd geworden..
Kus Gwen.
0
dutch2
geplaatst: 6 oktober 2005, 18:59 uur
Leuk trouwens dat mensen die zich bijna op dezelfde dag hebben ingeschreven elkaar zo snel hebben gevonden 

0
geplaatst: 6 oktober 2005, 19:01 uur
De woonplaats s mooi meegenomen..maar al woonde hij in Leeuwarden..hij s de moeite waard!!
kus Gwen.
kus Gwen.
0
geplaatst: 6 oktober 2005, 19:34 uur
Ik zal ook maar eens wat plaatjes neerzetten, voordat dat hier een grote datingservice wordt. Ga DateMeter.nl opzetten of zo!
O ja, voor de duidelijkheid: Ik ben die ene met die dikke kop en die chronische glimlach die 'Proost!' lijkt te willen zeggen. 

Ps. En já, de volgende dag ben ik braaf naar de kapper gegaan...
O ja, voor de duidelijkheid: Ik ben die ene met die dikke kop en die chronische glimlach die 'Proost!' lijkt te willen zeggen. 

0
geplaatst: 6 oktober 2005, 19:46 uur
Kijk maar uit..zometeen heb je ook allerlei vrouwen achter je aan.. groet Gwen.
0
geplaatst: 6 oktober 2005, 19:50 uur
GWEN schreef:
Die kans acht ik vrij klein, maar ik zal voor de zekerheid voortaan wat vaker achterom kijken.

0
geplaatst: 7 oktober 2005, 16:59 uur
ik wil Gwen wel nekeer zien 
hier de mijne

komaan groupies
voor wa muziek > http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=26435

hier de mijne
komaan groupies

voor wa muziek > http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=26435
0
geplaatst: 7 oktober 2005, 17:03 uur
Paalhaas schreef:
Ik zal ook maar eens wat plaatjes neerzetten, voordat dat hier een grote datingservice wordt. Ga DateMeter.nl opzetten of zo!
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
ik zie er drie met een dikke kop!@#
0
geplaatst: 16 oktober 2005, 00:40 uur
Op ImageShack kun je een foto uploaden, als dat eenmaal is gebeurd wordt er een link naar de foto geven die je hier kunt plaatsen.
0
geplaatst: 16 oktober 2005, 22:02 uur
Aan de ene kant vind ik het jammer dat ik nu alle gezichten ken als ik jullie berichten lees.. Eigenlijk is het leuk als je niet weet hoe iemand eruit ziet. Maar ach, ik kon het niet laten en heb ze stiekum allemaal bekeken. Ik zal mijn foto ook wel een x plaatsen, als jullie nieuwsgierig zijn, tenminste. 

0
geplaatst: 17 oktober 2005, 02:35 uur
0
geplaatst: 17 oktober 2005, 09:49 uur
Hey Gwennie, dat ziet er niet verkeerd uit met je serieuze blik. 

* denotes required fields.