MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek

zoeken in:
psychonaatje schreef:
(quote)

Misschien dat bubbachups doelt op het ruige, drugsgebruikende imago dat de Libertines (met name Doherty dan) hadden.

Precies wat ik bedoelde!

Maar toch een leuk betoog van obsessed...

Ik had het ook specifiek over de muziek

(afbeelding)

foto van mij in een erg stoere bui

(afbeelding)

'n nieuwe

Stoere jongens

SelmaDuim
Mijn lieve nieuwe huisgenootjes: Suds & Soda.

Zeg dat wel.

Ooooooooh, ik smelt helemaal voor zulke lieve kleine poessies! Geweldig, Selma!!

Vooral het onderste katje... zoals ze kijkt, dat is toch gewoon onweerstaanbaar?

Awwww. Ik wil ze ook hebben!

En dan nog met zulke prachtige namen

SelmaDuim schreef:
(afbeelding)

Bono vraagt of ze vriendjes willen worden.......leuk Selma

SelmaDuim schreef:
afbeelding[/img]

Lief lief lief!

Ace
Niet lief lief lief!

Ace schreef:
Niet lief lief lief!

Wat lees ik nu.....ace niet lief lief lief ?

Ace
Ik hou niet zo van katten Selma is gelukkig wel erg lief, dat compenseert meer dan voldoende

(afbeelding)

Bono in zijn basishouding....wat een leven

SelmaDuim

Selma .

Ik zou eigenlijk ook wel weer een kat willen, maar in een flatje vind ik dat toch niet zo geslaagd. Zo'n beestje moet toch minimaal naar buiten kunnen.

HammerHead schreef:
Selma .

Ik zou eigenlijk ook wel weer een kat willen

Na de dood van mijn kat (Freggel) is er helaas geen andere meer gekomen
Tja als je een allergische partner hebt is er niet veel keuze meer helaas

Geweldige namen Selma!!!

Lin
ik ken t

wel heel lief, die suds en soda selma

HammerHead schreef:
Selma .

Ik zou eigenlijk ook wel weer een kat willen, maar in een flatje vind ik dat toch niet zo geslaagd. Zo'n beestje moet toch minimaal naar buiten kunnen.

Neem dan zo'n lekker ouwe en aartsluie binnenpoes Het eerste wat ik ga doen als ik eindelijk m'n studentenkamertje uit kan is een stel van die slaapmonsters halen, zelfs de namen zijn al bekend

Sietse
ik wil er ook een...

maar het verhaal van de flat heh...moet ik mijn hele balkon hermetisch afschermen enzo.

Omayyad
Misschien een ideetje om een nieuw topic te openen alwaar een ieder zich kan vergapen aan elkaars huisdieren?

aslan (crew)
hebben we al foto's van Omayyad?

Omayyad schreef:
Misschien een ideetje om een nieuw topic te openen alwaar een ieder zich kan vergapen aan elkaars huisdieren?

Hoezo dit is toch een fotoboek?

Lin
ik vind t juist leuk om ook andere dingen uit t leven van mn mume vrienden en vriendinnen te zien

Omayyad
Laat ik voorop stellen dat ik Lin's mening deel, maar dit is mijns inziens de bedoeling van dit topic.

otherfool schreef:
(quote)

Neem dan zo'n lekker ouwe en aartsluie binnenpoes Het eerste wat ik ga doen als ik eindelijk m'n studentenkamertje uit kan is een stel van die slaapmonsters halen, zelfs de namen zijn al bekend

Een kat moet wel een beetje levendig zijn hoor. Gewoon buiten muizen en vogeltjes vangen en met de buurtkatten ruzie maken.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:06 uur

geplaatst: vandaag om 09:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.