De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 19 juni 2006, 18:26 uur
psychonaatje schreef:
Misschien dat bubbachups doelt op het ruige, drugsgebruikende imago dat de Libertines (met name Doherty dan) hadden.
(quote)
Misschien dat bubbachups doelt op het ruige, drugsgebruikende imago dat de Libertines (met name Doherty dan) hadden.
Precies wat ik bedoelde!

Maar toch een leuk betoog van obsessed...

0
geplaatst: 23 juni 2006, 01:40 uur
Ooooooooh, ik smelt helemaal voor zulke lieve kleine poessies! Geweldig, Selma!! 
Vooral het onderste katje... zoals ze kijkt, dat is toch gewoon onweerstaanbaar?

Vooral het onderste katje... zoals ze kijkt, dat is toch gewoon onweerstaanbaar?
0
geplaatst: 23 juni 2006, 08:51 uur
SelmaDuim schreef:
(afbeelding)
Mijn lieve nieuwe huisgenootjes: Suds & Soda.
(afbeelding)

Bono vraagt of ze vriendjes willen worden.......leuk Selma

0
geplaatst: 23 juni 2006, 08:52 uur
SelmaDuim schreef:
afbeelding[/img]
afbeelding[/img]

Lief lief lief!
0
Ace
geplaatst: 23 juni 2006, 09:48 uur
Ik hou niet zo van katten
Selma is gelukkig wel erg lief, dat compenseert meer dan voldoende 
Selma is gelukkig wel erg lief, dat compenseert meer dan voldoende 
0
geplaatst: 23 juni 2006, 13:05 uur
Selma
.
Ik zou eigenlijk ook wel weer een kat willen, maar in een flatje vind ik dat toch niet zo geslaagd. Zo'n beestje moet toch minimaal naar buiten kunnen.
.Ik zou eigenlijk ook wel weer een kat willen, maar in een flatje vind ik dat toch niet zo geslaagd. Zo'n beestje moet toch minimaal naar buiten kunnen.
0
geplaatst: 23 juni 2006, 16:14 uur
Na de dood van mijn kat (Freggel) is er helaas geen andere meer gekomen

Tja als je een allergische partner hebt is er niet veel keuze meer helaas

Geweldige namen Selma!!!
0
geplaatst: 23 juni 2006, 18:05 uur
HammerHead schreef:
Selma
.
Ik zou eigenlijk ook wel weer een kat willen, maar in een flatje vind ik dat toch niet zo geslaagd. Zo'n beestje moet toch minimaal naar buiten kunnen.
Selma
.Ik zou eigenlijk ook wel weer een kat willen, maar in een flatje vind ik dat toch niet zo geslaagd. Zo'n beestje moet toch minimaal naar buiten kunnen.
Neem dan zo'n lekker ouwe en aartsluie binnenpoes
Het eerste wat ik ga doen als ik eindelijk m'n studentenkamertje uit kan is een stel van die slaapmonsters halen, zelfs de namen zijn al bekend 
0
Sietse
geplaatst: 23 juni 2006, 19:58 uur
ik wil er ook een...
maar het verhaal van de flat heh...moet ik mijn hele balkon hermetisch afschermen enzo.
maar het verhaal van de flat heh...moet ik mijn hele balkon hermetisch afschermen enzo.
0
Omayyad
geplaatst: 23 juni 2006, 20:04 uur
Misschien een ideetje om een nieuw topic te openen alwaar een ieder zich kan vergapen aan elkaars huisdieren?
0
geplaatst: 23 juni 2006, 22:56 uur
Omayyad schreef:
Misschien een ideetje om een nieuw topic te openen alwaar een ieder zich kan vergapen aan elkaars huisdieren?
Hoezo dit is toch een fotoboek?
0
geplaatst: 23 juni 2006, 22:59 uur
ik vind t juist leuk om ook andere dingen uit t leven van mn mume vrienden en vriendinnen te zien 

0
Omayyad
geplaatst: 24 juni 2006, 00:24 uur
Laat ik voorop stellen dat ik Lin's mening deel, maar dit is mijns inziens de bedoeling van dit topic.
0
geplaatst: 24 juni 2006, 00:35 uur
otherfool schreef:
Het eerste wat ik ga doen als ik eindelijk m'n studentenkamertje uit kan is een stel van die slaapmonsters halen, zelfs de namen zijn al bekend 
(quote)
Een kat moet wel een beetje levendig zijn hoor. Gewoon buiten muizen en vogeltjes vangen en met de buurtkatten ruzie maken.

* denotes required fields.