De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
Joy
geplaatst: 24 juni 2006, 22:44 uur
Lin schreef:
ik vind t juist leuk om ook andere dingen uit t leven van mn mume vrienden en vriendinnen te zien
ik vind t juist leuk om ook andere dingen uit t leven van mn mume vrienden en vriendinnen te zien

wil je best een plezier doen hoor

let wel, draaiend he!

stukje ik

stukje hobby

stukkie poes (moet nog aan de waslijn drogen)

0
geplaatst: 24 juni 2006, 23:47 uur
stukje hobby 

stukje luieren in de tuin bij schoonoudertjes

en zelf sta ik er al een paar keer op met mn harses

stukje luieren in de tuin bij schoonoudertjes

en zelf sta ik er al een paar keer op met mn harses

0
aslan (crew)
geplaatst: 25 juni 2006, 00:25 uur
ja ja lin mooie foto van jou en je vriendje, of wa?
0
Sietse
geplaatst: 25 juni 2006, 00:55 uur
ik vind dat mensen pas weer offtopic mogen gaan of mogen lullen zonder foto's te posten in dit topic als ze 10 foto's of meer van zichzelf hebben gepost.
maw. mensen stop met lullen en post foto's
(en ja, er staan er van mij al meer dan 10 op)
maw. mensen stop met lullen en post foto's
(en ja, er staan er van mij al meer dan 10 op)
0
geplaatst: 25 juni 2006, 02:03 uur
0
Sietse
geplaatst: 25 juni 2006, 11:55 uur
andré schreef:
Maar ik vind dat jij in dit topic alleen maar mag lullen , jij hebt teveel foto's geplaatst
Maar ik vind dat jij in dit topic alleen maar mag lullen , jij hebt teveel foto's geplaatst

waren ze zo erg

0
geplaatst: 25 juni 2006, 13:38 uur
DJ MOON....

kiekje genomen afgelopen vrijdag op een verjaardagsfeestje waar ik mocht draaien... thema was "Hawai" (vandaar dat hemd, etc...)

kiekje genomen afgelopen vrijdag op een verjaardagsfeestje waar ik mocht draaien... thema was "Hawai" (vandaar dat hemd, etc...)
0
Joy
geplaatst: 25 juni 2006, 14:35 uur
smoesjes, je draagt dat hemd gewoon aloijd en je schaamt je er kapot voor

0
geplaatst: 25 juni 2006, 16:49 uur
gemaster schreef:
Waar is dat André? Ziet er hemels uit.
Waar is dat André? Ziet er hemels uit.
Noord-Oost Australië, een of ander eiland waar we met de boot aanmeerden. Zelden zo'n rustgevende omgeving gezien, prachtig idd.
0
geplaatst: 25 juni 2006, 21:12 uur
@Joy... smoesjes.. nee hoor.. had dat hemd in tijden meer gedragen.. Erh.. Oeps.. Ok, ja, héb het ooit dus wel gedragen 
@Gemaster: Ja, die had ik ook nog ergens liggen
@Hill: dankoewel
@Electro_. vrouwen.. ja, zeg maar meisjes.... was een verjaardagsfeestje van twee jonge meisjes die 18 werden, het meisje op de foto is een zusje van een van de jarige meisjes.. ze kwam met toen net vragen om een aantal verjaardagsdeuntjes rond middernacht te draaien
@TO: yep DJ Moon... 't was al eens eerder mijn "dj-naam"....

@Gemaster: Ja, die had ik ook nog ergens liggen

@Hill: dankoewel
@Electro_. vrouwen.. ja, zeg maar meisjes.... was een verjaardagsfeestje van twee jonge meisjes die 18 werden, het meisje op de foto is een zusje van een van de jarige meisjes.. ze kwam met toen net vragen om een aantal verjaardagsdeuntjes rond middernacht te draaien

@TO: yep DJ Moon... 't was al eens eerder mijn "dj-naam"....
0
fastpulseboy
geplaatst: 27 juni 2006, 10:40 uur
Sietse schreef:
ik wil er ook een...
maar het verhaal van de flat heh...moet ik mijn hele balkon hermetisch afschermen enzo.
ik wil er ook een...
maar het verhaal van de flat heh...moet ik mijn hele balkon hermetisch afschermen enzo.
katten zijn niet gek hoor, die springen er heus niet af....
(tenzij ze natuurlijk suicidaal worden van je muziek hehehe)
0
geplaatst: 27 juni 2006, 19:39 uur

Ik helemaal rechts erg jong. Met mijn beste vriendjes destijds. Links op de trap zit Wouter de Jong, voor de GTST kenners beter bekend als Milan.

* denotes required fields.