De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 3 juli 2006, 18:10 uur
3x raden waar ik zaterdag als groot trance/dance liefhebber (
) naar toe gesleurd ben

) naar toe gesleurd ben
0
geplaatst: 3 juli 2006, 19:34 uur
Ja ik vond het verbazingwekkend leuk. Mooie aankleding, geweldige sfeer (beter dan in de gemiddelde kroeg). Muziek was dus niet helemaal mijn smaak maar ik vind het ook weer geen ramp. Zat redelijk was afwisseling in de muziek, zelfs af en toe dingen als Song 2 van Blur (!).
Voor een leek dus erg leuk, de die-hards zullen het allemaal wel een commercieel circus vinden
Geweldig om een propvolle arena, helemaal in het wit, uit z'n dak te zien gaan. En lang volgehouden op een spaatje blauw (van tien tot na 5 uur met halverwege een kwartiertje rust)
Voor een leek dus erg leuk, de die-hards zullen het allemaal wel een commercieel circus vinden
Geweldig om een propvolle arena, helemaal in het wit, uit z'n dak te zien gaan. En lang volgehouden op een spaatje blauw (van tien tot na 5 uur met halverwege een kwartiertje rust)
0
geplaatst: 3 juli 2006, 19:39 uur
Ha, zie ik Jordy ook eens een keer! 
Heb je er geen last van gehad dat iedereen maar on drugs is daar? Lijkt me ook niet echt een pretje... Ik ken dat soort dance-feesten niet helaas (ben anti-mensenmassa), maar dus wel de moeite waard zoiets.
En welke muziek werd er vooral gedraaid?

Heb je er geen last van gehad dat iedereen maar on drugs is daar? Lijkt me ook niet echt een pretje... Ik ken dat soort dance-feesten niet helaas (ben anti-mensenmassa), maar dus wel de moeite waard zoiets.
En welke muziek werd er vooral gedraaid?
0
geplaatst: 3 juli 2006, 19:40 uur
Mooi. Ik vind vooral de sfeer op dat soort feesten altijd erg leuk. Het is allemaal heel erg relaxed en iedereen is aardig. Het zal er ook waarschijnlijk mee te maken hebben dat de helft aan de xtc zit.
0
geplaatst: 3 juli 2006, 19:41 uur
musicfriek schreef:
Heb je er geen last van gehad dat iedereen maar on drugs is daar? Lijkt me ook niet echt een pretje...

Heb je er geen last van gehad dat iedereen maar on drugs is daar? Lijkt me ook niet echt een pretje...
Dat is juist het geinige. Iedereen lult tegen elkaar door die drugs en dat zorgt voor een heel erg samenhorige sfeer. Dat de gesprekken helemaal nergens over gaan is dan bijzaak

0
geplaatst: 3 juli 2006, 19:42 uur
Leuk, ik ga zaterdag naar Sensation Black! 
Ik zal een foto op dezelfde plek proberen te maken en hier plaatsen
(maar dan uiteraard in het zwart)

Ik zal een foto op dezelfde plek proberen te maken en hier plaatsen
(maar dan uiteraard in het zwart)
0
geplaatst: 3 juli 2006, 19:43 uur
musicfriek schreef:
Heb je er geen last van gehad dat iedereen maar on drugs is daar?
Heb je er geen last van gehad dat iedereen maar on drugs is daar?
Ik heb het niet echt gemerkt, heb meer last van de dronken mensen op een "normale" zaterdagavond
0
geplaatst: 3 juli 2006, 19:43 uur
gemaster schreef:
Het zal er ook waarschijnlijk mee te maken hebben dat de helft aan de xtc zit.
Het zal er ook waarschijnlijk mee te maken hebben dat de helft aan de xtc zit.
Die ervaring heb ik dus (nog) niet mogen meemaken

0
fastpulseboy
geplaatst: 3 juli 2006, 19:53 uur
drugs op sensation? maar dat is toch een erg commercieel feest?
0
geplaatst: 3 juli 2006, 20:12 uur
Drugs zijn ook commercieel. Die dealers verdienen een hoop geld hoor.
0
geplaatst: 3 juli 2006, 20:36 uur
Hey, Sensation White, daar heeft m'n tante nog gewerkt... Ook een trance-liefhebber 

0
geplaatst: 3 juli 2006, 21:20 uur
Vanmiddag Walibi Flevoland bezocht met een aantal vrienden. Erg gezellig maar ook erg warm. Dus even een verkoelende attractie uitkozen : "Wild River'". De achterste passagier ben ik! Overige passagiers zijn vrienden.

0
geplaatst: 3 juli 2006, 23:31 uur
Hahahahaha, die doet geen vlieg kwaad... geloof me... ik ken deze Zweedse gast!
0
geplaatst: 4 juli 2006, 08:42 uur
gemaster schreef:
Dat is juist het geinige. Iedereen lult tegen elkaar door die drugs en dat zorgt voor een heel erg samenhorige sfeer. Dat de gesprekken helemaal nergens over gaan is dan bijzaak
Nah Sensation White is echt zo'n feest waar dit nou weer he-le-maal niet opgaat, maar oke. Mooi dat het tof was Jordy.. PS, wat heb je lange haren tegenwoordig! (quote)

0
fastpulseboy
geplaatst: 4 juli 2006, 09:36 uur
hij lijkt vanaf hier een beetje op mental theo....
(wat is erger?)
0
geplaatst: 4 juli 2006, 11:22 uur
0
geplaatst: 4 juli 2006, 13:06 uur
0
geplaatst: 4 juli 2006, 19:00 uur
tovenaar schreef:
Nah Sensation White is echt zo'n feest waar dit nou weer he-le-maal niet opgaat, maar oke
Nah Sensation White is echt zo'n feest waar dit nou weer he-le-maal niet opgaat, maar oke
Oh. Ja ik ben er nooit geweest, dus kan geen oordeel vellen.
0
Sietse
geplaatst: 4 juli 2006, 19:50 uur
ok, ik ben dus naar de kapper geweest en heb nu twee foto's van mij met nieuw kapsel onder de douche

en

en
* denotes required fields.