MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek

zoeken in:
3x raden waar ik zaterdag als groot trance/dance liefhebber ( ) naar toe gesleurd ben

(afbeelding)

Electro_
Sensation Black?

Sensation Blue?

blijven proberen

Maar heb je ook een leuke avond gehad Jordy?

Ja ik vond het verbazingwekkend leuk. Mooie aankleding, geweldige sfeer (beter dan in de gemiddelde kroeg). Muziek was dus niet helemaal mijn smaak maar ik vind het ook weer geen ramp. Zat redelijk was afwisseling in de muziek, zelfs af en toe dingen als Song 2 van Blur (!).

Voor een leek dus erg leuk, de die-hards zullen het allemaal wel een commercieel circus vinden Geweldig om een propvolle arena, helemaal in het wit, uit z'n dak te zien gaan. En lang volgehouden op een spaatje blauw (van tien tot na 5 uur met halverwege een kwartiertje rust)

Ha, zie ik Jordy ook eens een keer!

Heb je er geen last van gehad dat iedereen maar on drugs is daar? Lijkt me ook niet echt een pretje... Ik ken dat soort dance-feesten niet helaas (ben anti-mensenmassa), maar dus wel de moeite waard zoiets.

En welke muziek werd er vooral gedraaid?

Mooi. Ik vind vooral de sfeer op dat soort feesten altijd erg leuk. Het is allemaal heel erg relaxed en iedereen is aardig. Het zal er ook waarschijnlijk mee te maken hebben dat de helft aan de xtc zit.

musicfriek schreef:
Ha, zie ik Jordy ook eens een keer!

Heb je er geen last van gehad dat iedereen maar on drugs is daar? Lijkt me ook niet echt een pretje...

Dat is juist het geinige. Iedereen lult tegen elkaar door die drugs en dat zorgt voor een heel erg samenhorige sfeer. Dat de gesprekken helemaal nergens over gaan is dan bijzaak

Leuk, ik ga zaterdag naar Sensation Black!
Ik zal een foto op dezelfde plek proberen te maken en hier plaatsen (maar dan uiteraard in het zwart)

musicfriek schreef:
Heb je er geen last van gehad dat iedereen maar on drugs is daar?

Ik heb het niet echt gemerkt, heb meer last van de dronken mensen op een "normale" zaterdagavond

gemaster schreef:
Het zal er ook waarschijnlijk mee te maken hebben dat de helft aan de xtc zit.

Die ervaring heb ik dus (nog) niet mogen meemaken

fastpulseboy
drugs op sensation? maar dat is toch een erg commercieel feest?

Drugs zijn ook commercieel. Die dealers verdienen een hoop geld hoor.

Hey, Sensation White, daar heeft m'n tante nog gewerkt... Ook een trance-liefhebber

Vanmiddag Walibi Flevoland bezocht met een aantal vrienden. Erg gezellig maar ook erg warm. Dus even een verkoelende attractie uitkozen : "Wild River'". De achterste passagier ben ik! Overige passagiers zijn vrienden.

(afbeelding)

Kos
Met die voorste wil ik geen ruzie .

Kos schreef:
Met die voorste wil ik geen ruzie .

Hahahahaha, die doet geen vlieg kwaad... geloof me... ik ken deze Zweedse gast!

Toch ziet hij eruit als een potentiëel seriemoordenaar.

gemaster schreef:
(quote)

Dat is juist het geinige. Iedereen lult tegen elkaar door die drugs en dat zorgt voor een heel erg samenhorige sfeer. Dat de gesprekken helemaal nergens over gaan is dan bijzaak
Nah Sensation White is echt zo'n feest waar dit nou weer he-le-maal niet opgaat, maar oke. Mooi dat het tof was Jordy.. PS, wat heb je lange haren tegenwoordig!

fastpulseboy
rayman schreef:
Toch ziet hij eruit als een potentiëel seriemoordenaar.

hij lijkt vanaf hier een beetje op mental theo....
(wat is erger?)

(afbeelding)

Eventjes op klikken en dan zie je een behoorlijk vage foto, maar wel leuk vond ik zelf Ik kop de bal in een zweefduik waarna ik in het water duik en de bal op de camera afvliegt.

Marcel²
Lekker met dit weer een duik nemen.

tovenaar schreef:
PS, wat heb je lange haren tegenwoordig!

hehe scherp gezien

En je hebt een beige broek aan.

Die had 'ie al .

neo
Wat ben je oud geworden Jordy

tovenaar schreef:
Nah Sensation White is echt zo'n feest waar dit nou weer he-le-maal niet opgaat, maar oke

Oh. Ja ik ben er nooit geweest, dus kan geen oordeel vellen.

Sietse
ok, ik ben dus naar de kapper geweest en heb nu twee foto's van mij met nieuw kapsel onder de douche

(afbeelding)

en

(afbeelding)

Gast
geplaatst: vandaag om 17:34 uur

geplaatst: vandaag om 17:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.