De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 4 juli 2006, 19:55 uur
nevyn schreef:
Wat een geweldig douchegordijn
Wat een geweldig douchegordijn

Pruut schreef:
Prachtig douche-gordijn
Prachtig douche-gordijn

zegt dit iets over Sietse's nieuwe kapsel?

0
geplaatst: 4 juli 2006, 20:07 uur
0
geplaatst: 4 juli 2006, 20:13 uur
0
Sietse
geplaatst: 4 juli 2006, 21:59 uur
nee, doel je op die blauwe pot met witte deksel?
das nl. een haargel van FX Studio. De rest is tandenpasta, deo, aftersun en zonnebrandolie factor 15.
Ook zijn er, niet te zien, 3 tandenborstels (don't ask me why), aftershave (die ik niet gebruik), scheerschuim (die ik om dezelfde reden ook niet gebruik) en tandenstokers.
das nl. een haargel van FX Studio. De rest is tandenpasta, deo, aftersun en zonnebrandolie factor 15.
Ook zijn er, niet te zien, 3 tandenborstels (don't ask me why), aftershave (die ik niet gebruik), scheerschuim (die ik om dezelfde reden ook niet gebruik) en tandenstokers.
0
Electro_
geplaatst: 4 juli 2006, 22:01 uur
l'Oréal Paris FX Studio Line Out of Bed Look! (heb ik ook)
0
Sietse
geplaatst: 4 juli 2006, 23:18 uur
ik weet niet of het die is hoor, ze hebben er twee een met grijze dop, die is niet goed voor mijn haar en een met witte (licht transparante) dop en die werkt wel. (top op bepaalde hoogte)
0
Ace
geplaatst: 5 juli 2006, 09:34 uur
@bloempje24: bij die aap moet ik gelijk denken aan een conference van Harrie Jekkers: een aap met een bril op
Gaat ook over de apen van Gibraltar: de enige plek in Europa waar apen nog in het wild leven. Hebben tijdens de evolutie even niet opgelet en zijn aap gebleven... 
Gaat ook over de apen van Gibraltar: de enige plek in Europa waar apen nog in het wild leven. Hebben tijdens de evolutie even niet opgelet en zijn aap gebleven... 
0
geplaatst: 5 juli 2006, 09:52 uur
Ik zal een nickname aanmaken voor de aap. Binnenkort staat Charles dan op musicmeter en gaat hij enkel de albums beoordelen van the Artic monkeys, Bombay monkey, Iron monkey, Monkey mafia en natuurlijk de soundtrack van 12 Monkeys. 

0
geplaatst: 5 juli 2006, 10:28 uur
Ace schreef:
@bloempje24: bij die aap moet ik gelijk denken aan een conference van Harrie Jekkers: een aap met een bril op
"Het geheim van de lachende picollo". Beste voorstelling van Harrie Jekkers.
0
Ace
geplaatst: 5 juli 2006, 11:23 uur
Nicolage Rico schreef:
(quote)
Alle voorstellingen hebben wel wat, maar over het geheel gezien is dit wellicht de leukste ja. Toch heeft 'Met een goudvis naar zee' bijvoorbeeld het geweldige verhaal over de 60-er jaren en Het gelijk van de koffietent is ook grootendeels briljant

0
geplaatst: 5 juli 2006, 11:36 uur
Ace schreef:
Alle voorstellingen hebben wel wat, maar over het geheel gezien is dit wellicht de leukste ja. Toch heeft 'Met een goudvis naar zee' bijvoorbeeld het geweldige verhaal over de 60-er jaren en Het gelijk van de koffietent is ook grootendeels briljant
(quote)

Ja, het gelijk van de koffietent heeft zijn goede stukken, zoals die gozer met die hazenlip!
Ik moet wel zeggen dat ik Harrie Jekkers een jaar of 8 geleden helemaal geweldig vond, maar nu andere cabaretiers erbovenuit vind steken, zoals Hans Teeuwen, Theo Maassen, enz. Maar Harrie straalt gezelligheid uit.
0
Ace
geplaatst: 5 juli 2006, 11:40 uur
Teeuwen is niet helemaal mijn ding, Maassen wel!
Ow ja, dit is een foto-topic:

Harrie Jekkers
Ow ja, dit is een foto-topic:

Harrie Jekkers
0
geplaatst: 5 juli 2006, 12:28 uur
0
geplaatst: 5 juli 2006, 12:41 uur
Electro_ schreef:
Ik ook, maar de Out-of-Bed-look is sinds kort niet meer in de mode. (boeiend)
0
geplaatst: 5 juli 2006, 12:49 uur
Die kon trouwens wel van 2 stofjsjuigers 1 sjapcjentrifjuge maken
0
geplaatst: 5 juli 2006, 12:50 uur
Dank je voor die
-smiley Rico 
(en het wordt zonder tussen-n gespeld
)
0
geplaatst: 5 juli 2006, 12:54 uur
The Scientist schreef:
Dank je voor die
-smiley Rico 
)
(quote)
Dank je voor die
-smiley Rico 
)Haha, dus jij was het gewoon waar Harrie Jekkers een stuk van - pak 'm beet - 20 minuten over zat te lullen!

* heb niks tegen haze(n)lippen *
0
Ace
geplaatst: 5 juli 2006, 13:04 uur
Ach, wat is 1 foto van een cabaretier tussen 132 foto's van allerlei onnozele huisdieren?

@The Scientist:

0
Ace
geplaatst: 5 juli 2006, 13:05 uur
VanDeGriend schreef:
(quote)
Had wel een keer een stofzuigermoter in een koelkast gezet; kreeg ie de deur niet meer open

* denotes required fields.