De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
JonnieBrasco
geplaatst: 29 oktober 2005, 19:48 uur
Nadat Nederland al snel met 1-0 op voorsprong kwam door een doelpunt van GWEN op aangeven van OasisFanatic, lijkt er een kans op de gelijkmaker aan de kant van de Vlamingen!
0
geplaatst: 29 oktober 2005, 19:56 uur
george clinton schreef:
Ik ga naar de Delhaize: shoppen in een mooie relaxte anti-stressvolle omgeving. Als je in België bent moet je daar zeker eens een kijkje nemen.
Ik ga naar de Delhaize: shoppen in een mooie relaxte anti-stressvolle omgeving. Als je in België bent moet je daar zeker eens een kijkje nemen.

shoppen en anti-stress in één zin?

Dit moet geschreven door een sterke geest, zeg ik

Iedere keer ik een warenhuis betreed, bekruipt me na een half uurtje het gevoel: "Help! Ik wil hier weg!", ook in de Delhaize

0
geplaatst: 29 oktober 2005, 20:07 uur
Nu nog snel bevriend worden met Axelle Red ze naar dit forum halen en de Nederlanders kunnen nooit meer overwonnen worden. 
Zachary, kom eens naar de Delhaize op het Zuid in Antwerpen... waar de Blind Dates op vrijdag doorgaan... Of de Delhaize City in de Nationalestraat. Het is er net als thuis, alleen een beetje anders.

Zachary, kom eens naar de Delhaize op het Zuid in Antwerpen... waar de Blind Dates op vrijdag doorgaan... Of de Delhaize City in de Nationalestraat. Het is er net als thuis, alleen een beetje anders.

0
geplaatst: 29 oktober 2005, 20:14 uur
george clinton schreef:

Antwerpen? Maar ... dat is de andere kant van de wereld

0
geplaatst: 29 oktober 2005, 20:54 uur
george clinton schreef:

We schrijven het jaar 2001. Snotjoch Geert gaat voor het eerst met vriendjes op vakantie zonder bemoeienissen van het ouderlijk gezag. De bestemming is Blankenbergen, een naar het aanzien rustiek plaatsje aan de Belgische kust dat bekend staat om de gastvrijheid die het Vlaamse volk kenmerkt. Niets bleek echter minder waar! Het pittoreske dorpje bleek een zeer naargeestig sfeertje te hebben. Overdag was het nog wel te doen, maar 's nachts had het rustieke gehuchtje meer weg van de Goelag Archipel. Bewakers met pittbulls regeerden over de verlaten boulevard. Was het dan alleen maar kommer en kwel? Neen! In de plaatselijke buurtsuper van de Delhaize keten stond een week lang een standje van het ons nog onbekende bier Hoegaarden. Er mochten gratis volle glazen Hoegaarden worden genuttigd om het heerlijke gerstenat te testen. Ik heb volgens mij nog nooit zo lang in een supermarkt gestaan. Het maakte ook bijna heel de vakantie goed.
0
geplaatst: 29 oktober 2005, 21:03 uur
Delhaize: altijd een huis van vertrouwen.
Tja gemaster, Blankenbergen is de drukste badplaats van België. Het Salou van België. Wel grappig dat je dat niet wist.
Tja gemaster, Blankenbergen is de drukste badplaats van België. Het Salou van België. Wel grappig dat je dat niet wist.

0
geplaatst: 29 oktober 2005, 21:08 uur
Vlaanderen is de wereld.
Dat meen ik niet hoor, lieve Nederlanders.

0
geplaatst: 29 oktober 2005, 21:19 uur
Arrrgh ... het woord Vlaanderen is gevallen: vlaggenzwaaien, "vaderlandslievende" liedjes zingen, kettinkjes rond plantsoentjes op campings, lintbebouwing, gekoketteer met een niet-bestaand glorieus verleden, August Borms, ernstige conversaties op recepties rondom de wekelijkse Knack-column van Van Cauwelaert, ...

maak er België van en we zwijgen

En de wereld die is ... op elke plaats waar je de hemel kan zien

0
geplaatst: 29 oktober 2005, 21:36 uur
Mooie zin. Ik verzamel goede zinnen die ik later wel eens zou kunnen gebruiken in mijn nog onbestaande schrijverschap. Bij deze word je aan de collectie toegevoegd.
0
geplaatst: 29 oktober 2005, 21:50 uur
george clinton schreef:

Alwaar ik ooit in een kroeg vroeg of ze Jack Daniels hadden, waarna het meisje me vriendelijk meedeelde dat ze geen jazz draaiden

0
geplaatst: 29 oktober 2005, 21:55 uur
lebowski schreef:
Alwaar ik ooit in een kroeg vroeg of ze Jack Daniels hadden, waarna het meisje me vriendelijk meedeelde dat ze geen jazz draaiden
(quote)

Een mooie opmerking natuurlijk om iemand die een bagger whiskey besteld af te wimpelen. Vraag dan ook gewoon om een fatsoenlijke whisk(e)y zeg.

0
geplaatst: 29 oktober 2005, 21:58 uur
HammerHead schreef:
Een mooie opmerking natuurlijk om iemand die een bagger whiskey besteld af te wimpelen. Vraag dan ook gewoon om een fatsoenlijke whisk(e)y zeg.

Het was natuurlijk niet voor mezelf

0
geplaatst: 29 oktober 2005, 22:01 uur
Nog meer mensen die zich geroepen voelen om zich visueel te maken?
0
geplaatst: 29 oktober 2005, 23:10 uur
Goed gezien.
Op de -1 van het Grand Bazar Shoppingcenter, eigenlijk. Fnac is op +1.
Op de -1 van het Grand Bazar Shoppingcenter, eigenlijk. Fnac is op +1.
0
geplaatst: 29 oktober 2005, 23:19 uur
Het is inderdaad die GB, ik herken het motiefje van de vloertegels
.
Je vergeet de Mariakappelletjes met emmers vol verdroogde bloemen errond, de bushokjes waar niemand een woord zegt behalve om op te merken dat de bus weeral te laat is, wc's waar je de deur pas van kunt dichtkrijgen als je zelf op de pot gaat staan en kindercrèches die voor de zoveelste keer moeten verhuizen omdat de buren een klacht tegen buurtlawaai ingediend hebben. Een mooi land
.
. Arrrgh ... het woord Vlaanderen is gevallen: vlaggenzwaaien, "vaderlandslievende" liedjes zingen, kettinkjes rond plantsoentjes op campings, lintbebouwing, gekoketteer met een niet-bestaand glorieus verleden, August Borms, ernstige conversaties op recepties rondom de wekelijkse Knack-column van Van Cauwelaert, ...
Je vergeet de Mariakappelletjes met emmers vol verdroogde bloemen errond, de bushokjes waar niemand een woord zegt behalve om op te merken dat de bus weeral te laat is, wc's waar je de deur pas van kunt dichtkrijgen als je zelf op de pot gaat staan en kindercrèches die voor de zoveelste keer moeten verhuizen omdat de buren een klacht tegen buurtlawaai ingediend hebben. Een mooi land
.
0
geplaatst: 30 oktober 2005, 01:48 uur
@Zachary
Jammer te moeten vaststellen dat sommigen (Zachary, waarom zo giftig???) nog zo kortzichtig zijn om maar meteen alle Vlaamsgezinde mensen op één rechts hoopje te gooien. En meteen een zeer flauwe karikatuur neerzetten, waarmee heel wat geinsunueerd en gelinkt wordt. Ook op dit MUZIEK-forum. Ik vlag elke 11de julie fier, en voel me meer Vlaming en Wereldburger dan Belg.
Het is perfect mogelijk je eigenheid te verdedigen en er trots op te zijn (dat doen wij Vlamingen in tegenstelling tot de Walen, veel te weinig!) en tegelijkertijd OPEN te staan voor andere culturen: in mijn woordenboek gaan Vlaamsgezindheid, Vrijheid, Verdraagzaamheid en Vrede perfect hand in hand. Dus aub berg je vooroordelen op en stop met alle Vlamingen over één kam te scheren. Straks ga je nog beweren dat alle Flaminganten fascisten zijn die bij die éné bepaalde politieke partij horen??? Moet er nog zand zijn?
Over de wel heel lage referenties naar vendelzwaaien en Borms en hetgene je ermee lijkt te insuneren zal ik het maar niet hebben. Laten we het misschien terug over de muziek hebben en elkaar respecteren in plaats van loze verdachtmakingen en schampere opmerkingen rond te sturen?
Jammer te moeten vaststellen dat sommigen (Zachary, waarom zo giftig???) nog zo kortzichtig zijn om maar meteen alle Vlaamsgezinde mensen op één rechts hoopje te gooien. En meteen een zeer flauwe karikatuur neerzetten, waarmee heel wat geinsunueerd en gelinkt wordt. Ook op dit MUZIEK-forum. Ik vlag elke 11de julie fier, en voel me meer Vlaming en Wereldburger dan Belg.
Het is perfect mogelijk je eigenheid te verdedigen en er trots op te zijn (dat doen wij Vlamingen in tegenstelling tot de Walen, veel te weinig!) en tegelijkertijd OPEN te staan voor andere culturen: in mijn woordenboek gaan Vlaamsgezindheid, Vrijheid, Verdraagzaamheid en Vrede perfect hand in hand. Dus aub berg je vooroordelen op en stop met alle Vlamingen over één kam te scheren. Straks ga je nog beweren dat alle Flaminganten fascisten zijn die bij die éné bepaalde politieke partij horen??? Moet er nog zand zijn?
Over de wel heel lage referenties naar vendelzwaaien en Borms en hetgene je ermee lijkt te insuneren zal ik het maar niet hebben. Laten we het misschien terug over de muziek hebben en elkaar respecteren in plaats van loze verdachtmakingen en schampere opmerkingen rond te sturen?
0
geplaatst: 30 oktober 2005, 01:49 uur
Zo, leuk hoor allemaal................wanneer komen de foto's weer? 

0
geplaatst: 30 oktober 2005, 01:52 uur
ik dacht ook dat het hier eigenlijk over foto's ging, maar ja..
0
geplaatst: 30 oktober 2005, 01:59 uur
Ik denk trouwens niet dat Zach giftig reageerde, jouw reactie op hem komt meer in de buurt, maar dat terzijde (de knipoog staat er niet voor niks evenals de milde glimlach). Maar laat mij verder maar uit jullie discussie: ik ben nl. trots Nederlander te zijn
. En ik wil graag weer on topic met leuke en vooral verrassende foto's!
. En ik wil graag weer on topic met leuke en vooral verrassende foto's!
0
SelmaDuim
geplaatst: 30 oktober 2005, 02:00 uur
Dus stoppen met kletsen en weer foto's plaatsen! Anders plaats ik er nog één van mij hoor! Dus opgepast. 

0
geplaatst: 30 oktober 2005, 03:49 uur
De dag dat Karel een giftige reactie plaatst moet ik nog meemaken (Of het moet Marco Borsato's nieuwe album betreffen
). Die dag wordt dan, om met Mann te spreken, 'The fall of the world's own pacifist'! 
). Die dag wordt dan, om met Mann te spreken, 'The fall of the world's own pacifist'! 
0
geplaatst: 30 oktober 2005, 06:53 uur
c-moon schreef:
@Zachary
Jammer te moeten vaststellen dat sommigen (Zachary, waarom zo giftig???) nog zo kortzichtig zijn om maar meteen alle Vlaamsgezinde mensen op één rechts hoopje te gooien.
@Zachary
Jammer te moeten vaststellen dat sommigen (Zachary, waarom zo giftig???) nog zo kortzichtig zijn om maar meteen alle Vlaamsgezinde mensen op één rechts hoopje te gooien.
Hola, hola. Is het niet zo dat als je iets van houdt, je er af en toe de scherts mee bedrijft? Komaan zeg, Ik ga in de zomer in het weekend naar cafés op het platteland om de lokale bevolking binnen te zien sijpelen, ik hoor ze met plezier hun bevindingen uitwisselen over de nieuwste tractors, de wielerkoers en de staat van de aardappelen. En in hun volkstaal (=waar ik ook gebruiker van ben) plaatsen ze snediger commentaar bij de politieke situaties dan menige Bracke of Polspoel. Daar vind ik mijn streek terug, en ik hou ervan

Dit is de streek waarin Boon, Gust de Smet, Buysse, Van de Woestijne, van den Broek, Permeke, Ansele, Van Acker, Huysmans, ... tot wasdom gekomen zijn. Zeg 'ns, hoe zou ik ons landsgedeelte kunnen haten als dit soort mensen eruit voortvloeien?
Zelfs een August Borms had goede bedoelingen (al had hij een vreemde manier om ze te fraseren, maar kom)

0
geplaatst: 30 oktober 2005, 10:57 uur
Zachary, bedankt voor de toelichting.. maar ik vreesde dat je mee heulde met bepaalde media die al wat Vlaams is meteen in een verkeerd/verdacht daglicht willen plaatsen. Had het gelukkig bij het foute eind!!! Je reactie hier zet dit perfect recht. (oef!). Ik stoorde me dan ook niet aan de meer folkloristische bescrhijvingen van jou en Freud (integendeel), maar daar waar je et had over "vlaggenzwaaien" en "borms", werd ik even heel erg achterdochtig: over symboliek, de zin of onzin ervan, of eventuele gevaren bij verkeerde interpreaties .. wil ik gerust discussieren (maar misschien best niet hier he), maar ik vreesde al voor een houding à la bepaalde media om bepaalde VRT-journalisten niet te noemen, die er genoegen in scheppen om een beetje te lachen met Vlaamgezinden of erger ze nog ze allemaal bij een zelfde extreem rechts hoopje te harken.
Enfin. Sorry, Aero: maar de foto's mogen weer komen
Enfin. Sorry, Aero: maar de foto's mogen weer komen

0
geplaatst: 30 oktober 2005, 12:09 uur

Ik in Turkije bij heel oud keramiek. Ik maak zelf ook potten van dat voormaat

* denotes required fields.