De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 24 oktober 2005, 00:04 uur
Ik had geschreven begin volgende week. Ik doe m'n best, hoor. Maar ergens durf ik ook gewoon niet. 

0
geplaatst: 24 oktober 2005, 00:27 uur
Deze foto van mij staat trouwens op MM. Is van 2 jaar terug.

Ik aan de waterpijp in Alanya, Turkije. En ik kan het nog steeds iedereen aanraden na een avondje stappen
.
Ik aan de waterpijp in Alanya, Turkije. En ik kan het nog steeds iedereen aanraden na een avondje stappen
.
0
geplaatst: 24 oktober 2005, 13:25 uur
Voor een thread met 10 pagina's staan er toch wel erg weinig foto's in.... Kom op mensen!
0
SelmaDuim
geplaatst: 26 oktober 2005, 13:43 uur
Na zo'n 20 maanden user te zijn op musicmeter wordt het ook eens tijd voor een foto van mij.
Dit ben ik dus:
Dit ben ik dus:
0
geplaatst: 26 oktober 2005, 14:24 uur
Er zou een regel moeten zijn dat alleen mensen die een foto hebben gepost verdere berichten mogen plaatsen 

0
geplaatst: 28 oktober 2005, 09:15 uur
ettettummu schreef:
gaat komen
gaat komen
Ik probeer me toch aan m'n woord te houden. Begin van de week is niet gelukt maar vanavond gaat een 'pro' een fotootje van me trekken. Ja, ik huur zelfs professionals in!

0
geplaatst: 29 oktober 2005, 13:40 uur
0
geplaatst: 29 oktober 2005, 13:46 uur
Ja, dit ben ik, de digibeet en dus het meisje hieronder. De locatie is een beetje debiel (net als de uitdrukking op m'n gezicht) maar daar moeten jullie het maar voorlopig mee doen. Ik heb het aangedurfd!
0
geplaatst: 29 oktober 2005, 13:52 uur
Beetje. M'n broer is ook Afrikaan (ik ben geadopteerd) en die kent dan weer helemaal niets van dat soort muziek. Het blijft aldus een mysterie.
Of anders is hij het.
0
geplaatst: 29 oktober 2005, 14:31 uur
Ah, Stefanie/Clinton 
Leuke dat je het dan toch aandurfde om je fotootje op ons los te laten!!! Leuke foto
En trek je van de Locatie 'ik keer tevreden terug " niets aan
.. doet me eraan denken, ik moet dringend naar de winkel :-o

Leuke dat je het dan toch aandurfde om je fotootje op ons los te laten!!! Leuke foto

En trek je van de Locatie 'ik keer tevreden terug " niets aan

.. doet me eraan denken, ik moet dringend naar de winkel :-o
0
aslan (crew)
geplaatst: 29 oktober 2005, 15:08 uur
en slechts € 0.99 voor een kilo jonagold cat. I uit belgië
0
geplaatst: 29 oktober 2005, 17:27 uur
0
geplaatst: 29 oktober 2005, 17:44 uur
Leuke foto's!
Maar het is nu wel nóg vreemder om je 'George' te moeten noemen.
Maar het is nu wel nóg vreemder om je 'George' te moeten noemen.

0
geplaatst: 29 oktober 2005, 17:47 uur
Dan moeten we ook eigenlijk iemand Annie gaan noemen... Yak, wat voor jou? 

0
geplaatst: 29 oktober 2005, 18:55 uur
george clinton schreef:
De locatie is een beetje debiel (net als de uitdrukking op m'n gezicht) maar daar moeten jullie het maar voorlopig mee doen. Ik heb het aangedurfd!
De locatie is een beetje debiel (net als de uitdrukking op m'n gezicht) maar daar moeten jullie het maar voorlopig mee doen. Ik heb het aangedurfd!
Nou, mocht ik een top drie van knapste MuM-gebruiksters maken zou jij heel hoog * edit! stop met lijstjes maken, Zach!

Ik dacht verdorie dat het Jeff Wall-achtige foto's waren. Een soort oefening in postmodernistische cultuurkritiek

0
geplaatst: 29 oktober 2005, 19:29 uur
Leuke foto's hoor, is de GB een bekende supermarktketen in Belgie? Ik heb er nog nooit van gehoord.
0
geplaatst: 29 oktober 2005, 19:40 uur
Dankje, Zachary. 
GB staat voor grand bazar, inderdaad een belangrijke supermarktketen, maar ik ga zelden naar de GB (superlange rijen). Ik ga naar de Delhaize: shoppen in een mooie relaxte anti-stressvolle omgeving. Als je in België bent moet je daar zeker eens een kijkje nemen.

GB staat voor grand bazar, inderdaad een belangrijke supermarktketen, maar ik ga zelden naar de GB (superlange rijen). Ik ga naar de Delhaize: shoppen in een mooie relaxte anti-stressvolle omgeving. Als je in België bent moet je daar zeker eens een kijkje nemen.

* denotes required fields.