MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek

zoeken in:
Ik had geschreven begin volgende week. Ik doe m'n best, hoor. Maar ergens durf ik ook gewoon niet.

aie aie.. niet zo'n drempelvrees

Deze foto van mij staat trouwens op MM. Is van 2 jaar terug.

(afbeelding)

Ik aan de waterpijp in Alanya, Turkije. En ik kan het nog steeds iedereen aanraden na een avondje stappen .

42
Deze behoeft totaal geen toelichting...

(afbeelding)

42
Voor een thread met 10 pagina's staan er toch wel erg weinig foto's in.... Kom op mensen!

SelmaDuim
Na zo'n 20 maanden user te zijn op musicmeter wordt het ook eens tijd voor een foto van mij. Dit ben ik dus:

Ik had me jou toch helemaal anders voorgesteld.

ik ook
blijft vreemd, zo'n openbaring

ettettummu schreef:
ik ook
blijft vreemd, zo'n openbaring

Nou jij nog!

gaat komen

42
Er zou een regel moeten zijn dat alleen mensen die een foto hebben gepost verdere berichten mogen plaatsen

ik bedoel:
gaat snel komen

SelmaDuim
*wil het niet weten*

achteraf zou niemand het willen weten

Ik probeer me toch aan m'n woord te houden. Begin van de week is niet gelukt maar vanavond gaat een 'pro' een fotootje van me trekken. Ja, ik huur zelfs professionals in!

Ik heb ook nog een leuke foto!

(afbeelding)

Ik heb de eer namens digibeet Stefanie een paar fotootjes te plaatsen:

(afbeelding)

(afbeelding)

Het mysterie ontrafeld: de funk/soulconnectie is aangeboren!

Ja, dit ben ik, de digibeet en dus het meisje hieronder. De locatie is een beetje debiel (net als de uitdrukking op m'n gezicht) maar daar moeten jullie het maar voorlopig mee doen. Ik heb het aangedurfd!

Paalhaas schreef:

Het mysterie ontrafeld: de funk/soulconnectie is aangeboren!

Beetje. M'n broer is ook Afrikaan (ik ben geadopteerd) en die kent dan weer helemaal niets van dat soort muziek. Het blijft aldus een mysterie. Of anders is hij het.

Ah, Stefanie/Clinton

Leuke dat je het dan toch aandurfde om je fotootje op ons los te laten!!! Leuke foto
En trek je van de Locatie 'ik keer tevreden terug " niets aan

.. doet me eraan denken, ik moet dringend naar de winkel :-o

neo
Was hier nu de 'ophef' over? Leuke foto's hoor

aslan (crew)
en slechts € 0.99 voor een kilo jonagold cat. I uit belgië

ettettummu schreef:
achteraf zou niemand het willen weten

I'm willing to take that risk.

Yak
Leuke foto's!
Maar het is nu wel nóg vreemder om je 'George' te moeten noemen.

neo
Dan moeten we ook eigenlijk iemand Annie gaan noemen... Yak, wat voor jou?

helemaal niks mis mee, Georgina
leuke foto's

george clinton schreef:
De locatie is een beetje debiel (net als de uitdrukking op m'n gezicht) maar daar moeten jullie het maar voorlopig mee doen. Ik heb het aangedurfd!

Nou, mocht ik een top drie van knapste MuM-gebruiksters maken zou jij heel hoog * edit! stop met lijstjes maken, Zach!

Ik dacht verdorie dat het Jeff Wall-achtige foto's waren. Een soort oefening in postmodernistische cultuurkritiek

Leuke foto's hoor, is de GB een bekende supermarktketen in Belgie? Ik heb er nog nooit van gehoord.

Dankje, Zachary.

GB staat voor grand bazar, inderdaad een belangrijke supermarktketen, maar ik ga zelden naar de GB (superlange rijen). Ik ga naar de Delhaize: shoppen in een mooie relaxte anti-stressvolle omgeving. Als je in België bent moet je daar zeker eens een kijkje nemen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:10 uur

geplaatst: vandaag om 17:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.