De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
Sietse
geplaatst: 10 november 2006, 01:30 uur
Hey eviljoke, gefeleciteerd.
Dat ze niet te snel oud mag worden en naar vervelden pop muziek mag gaan luisteren (om jou mee te irriteren)
Dat ze niet te snel oud mag worden en naar vervelden pop muziek mag gaan luisteren (om jou mee te irriteren)

0
geplaatst: 10 november 2006, 08:17 uur
Sietse schreef:

Haha, zo te zien is nu al redelijk verveeld van de standaard kinderliedjes. Misschien Marie toch maar alvast voorzichtig kennis laten maken met de United Bible Studies eviljoke?

0
geplaatst: 10 november 2006, 08:43 uur
mijn andere dochter is toch al zeer zot aan het doen op freescha en sagor & swing. Dus dat komt goed
0
Sietse
geplaatst: 10 november 2006, 12:25 uur
eviljoke schreef:
mijn andere dochter is toch al zeer zot aan het doen op freescha en sagor & swing. Dus dat komt goed
Hahaha, cool

0
geplaatst: 14 november 2006, 10:22 uur
c-moon on the radio 

Werd geïnterviewed als voorzitter van de Simple Minds Fanclub door een lokale radio "Lokaal FM" in Kapellen, met zendbereik in 'groot Antwerpen', omtrent onze 'upcoming' fanclubdag...
15 minutes of (local) fame

Werd geïnterviewed als voorzitter van de Simple Minds Fanclub door een lokale radio "Lokaal FM" in Kapellen, met zendbereik in 'groot Antwerpen', omtrent onze 'upcoming' fanclubdag...
15 minutes of (local) fame

0
geplaatst: 14 november 2006, 11:25 uur
Draaien ze nou nog steeds geen cd's in Belgie, Mark sie moen? 

0
geplaatst: 14 november 2006, 11:41 uur
0
geplaatst: 14 november 2006, 12:36 uur
Als dat werkelijk zo zou zijn,
dan zit ik vandaag nog richting België in de trein.
Ps. Vinyl is fijn.
dan zit ik vandaag nog richting België in de trein.
Ps. Vinyl is fijn.
0
geplaatst: 14 november 2006, 12:50 uur
Helemaal niks mis met vinyl, integendeel.
(d'r gaat niks boven vinyl)
....... Maar voor een radioprogramma is dat toch een ander verhaal.
(d'r gaat niks boven vinyl)
....... Maar voor een radioprogramma is dat toch een ander verhaal.
* denotes required fields.