De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 30 december 2006, 23:13 uur
Arno schreef:
Ik vermoed dat je 'zien' bedoelt
(quote)
Ik vermoed dat je 'zien' bedoelt

Inderdaad.

0
geplaatst: 31 december 2006, 16:23 uur
Ik zal ook maar 'ns wat van mezelf laten zien:

Op kerstvisite

Doet piep skroink op gitaar

Poes Kazu

Poes Yasuko

Op kerstvisite

Doet piep skroink op gitaar

Poes Kazu

Poes Yasuko
0
geplaatst: 1 januari 2007, 12:47 uur
Een paar fotootjes van Oudjaar gisteren: dat was een rustig oudjaar, gewoon gezellig met enkele vrienden 2006 uitwuiven, eerst bij iemand thuis, dan naar het vuurwerk in de stad en dan de kroeg tot in de vroeg uurtjes 

> Klaar om naar de stad te trekken...

> De éérste Guinness van het jaar... mmmmm

> Klaar om naar de stad te trekken...

> De éérste Guinness van het jaar... mmmmm

0
geplaatst: 2 januari 2007, 21:58 uur
c-moon schreef:
Een paar fotootjes van Oudjaar gisteren: dat was een rustig oudjaar, gewoon gezellig met enkele vrienden 2006 uitwuiven, eerst bij iemand thuis, dan naar het vuurwerk in de stad en dan de kroeg tot in de vroeg uurtjes

Blije kerstmuts daar naast je

0
geplaatst: 2 januari 2007, 22:47 uur
lebowski schreef:
(quote)

Haha, inderdaad, dat viel mij ook al op. De kerstman had er zin in zo te zien...
0
geplaatst: 2 januari 2007, 22:55 uur
0
geplaatst: 2 januari 2007, 23:41 uur
Leuke katten met leuke namen!
Is de naam 'Soda' een verwijzing naar een aflevering van Seinfeld of is 'ie op een andere manier aan die naam gekomen?
Is de naam 'Soda' een verwijzing naar een aflevering van Seinfeld of is 'ie op een andere manier aan die naam gekomen?
0
geplaatst: 3 januari 2007, 00:23 uur
psychonaatje schreef:
lijkt me toch vrij duidelijk van dat nummer van dEUS afkomen...
0
geplaatst: 3 januari 2007, 00:51 uur
Wellicht dat er mensen op deze planeet, ja, zelfs in de BeNeLux zijn die het nummer niet kennen. Ik weet: het kan raar zijn aangezien dat nummer een naamsbekendheid van 99,9% heeft, maar het is mogelijk dat ik tot die andere 0,1% behoor, aangezien ik dom en onwetend ben. Maar goed: komt niet van Seinfeld af, dus.
0
geplaatst: 3 januari 2007, 01:09 uur
psychonaatje schreef:
Wellicht dat er mensen op deze planeet, ja, zelfs in de BeNeLux zijn die het nummer niet kennen.
Wellicht dat er mensen op deze planeet, ja, zelfs in de BeNeLux zijn die het nummer niet kennen.
Goede gelegenheid om eens met de katten kennis te maken

0
geplaatst: 3 januari 2007, 01:11 uur
psychonaatje schreef:
Wellicht dat er mensen op deze planeet, ja, zelfs in de BeNeLux zijn die het nummer niet kennen. Ik weet: het kan raar zijn aangezien dat nummer een naamsbekendheid van 99,9% heeft, maar het is mogelijk dat ik tot die andere 0,1% behoor, aangezien ik dom en onwetend ben. Maar goed: komt niet van Seinfeld af, dus.
Hahahaha! Geweldig antwoord!!!

0
geplaatst: 3 januari 2007, 05:54 uur
lebowski schreef:
(quote)

Hahaa!!! Ja, zo lijkt het wel he!!
Nochthans ook hij heeft wel eens gelachen hoor.. maar daar zijn blijkbaar geen foto's van

* denotes required fields.