MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek

zoeken in:
Sietse
hahaha, goed bezig...maar

uhm tel ik daar nu maar 4 vingers?

Sietse
en, uhh, wanneer zien we eens jouw hoofd...

nee toch 5 vingers, de duim verbergt ze. En mijn hoofd? uhmmm...
I'll think about it

JonnieBrasco
Mooie baby (Laat me raden, heet ze Amber?)

@JonnieBrasco : nee, Marie (zie zo'n 2 maanden geleden). In een ver verleden was één van de namen wel Amber, maar dat is er nooit doorgekomen.

Sietse
denken, denken...gewoon posten man...of moet ik er weer een van mij neerzetten ofzo...

(afbeelding)

alstublieft
met veel liefde voor mijn ventje en dochtertjes
evelien

Sietse

eindelijk...

Lin
leuk!!

Sietse
maar evilj. heb je die nu zelf geplaatst of heeft je vrouw maar even de zaken op orde gebracht

handsome_devil
Zeker leuk!

@sietse
de vrouw natuurlijk, als je op de man moet wachten, duurt het nog lang

Sietse
zo'n vermoeden had ik al...
wordt nu natuurlijk wel moeilijk hehe...met wie heb je nu heel de tijd te maken...wie is de gene die post

dit was een eenmalig bezoekje hoor, ik zit zo op mn eigen (baby)forum... (allé, ondertussen als drie-malig...)
evelien

Ik zal ook weer eens een foto posten:

(afbeelding)

Foto van mij in Amerika aan de oostkust.

SelmaDuim
Leuk Vince!

Lin
leuk

Sietse
en omdat we dan toch bezig zijn...

Sietse aan de Zuidzijde van zijn huis (om precies te zijn Zuid-Oostelijke hoek)

(afbeelding)

volgens mij staan er links beneden in het 2e vakje mind the gap cd's

Sietse
klopt, das het begin van de serie...en zoals je weet loopt dat op den duur aardig uit (2e vakje is nu bijna vol)

he die plaat van john cage heb ik ook, echt extreem kut is die. (gekregen ja wat moet je )

Sietse
kut :O

Ik moet zeggen dat ik deze nog niet heb gedraaid, nog niet aan toe gekomen, maar ik heb andere van zijn piano werken op cd en ook een hoop in mp3 en ik vind het echt super.
Daarnaast blijft Cage natuurlijk een briljant componist.

maar goed, als ik zo in je stemmen kijk niet echt iets wat bij de dingen daar zo past...waarschijnlijk niet je ding.

Nou, heb m er nog eens opgelegd, maar nee 't is echt he-le-maal niks dit. Geen muziek. Belachelijk. Pretentieuze rommel. Heeft niets met muziek te maken maar leunt op een soort ubersnobisme waar ik heel slecht tegen kan.

ja, en zo iets moet je net tegen Sietse zeggen, dat is namelijk ook de ubersnob van mume

hij moest zich schamen.

Hee ik zie lateralus in je kast, vakje 1-3, cd 14.

Sig Ramsmouth schreef:
Nou, heb m er nog eens opgelegd, maar nee 't is echt he-le-maal niks dit. Geen muziek. Belachelijk. Pretentieuze rommel. Heeft niets met muziek te maken maar leunt op een soort ubersnobisme waar ik heel slecht tegen kan.

Klinkt goed! Bedankt voor de tip.

Sietse
Liever een snob dan een conformist.
Verder vind ik dit een belediging van de muziek van John Cage en een duidelijke aanduiding dat je nog heel veel moet leren over muziek en de verschillende expressie mogelijkheden daarvan.
Een start is misschien het volgende: wikipedia over Cage en in het Engels voor meer informatie al hier
en dan nog allmusic over John Cage.

tss...dit geen muziek noemen...ga je schamen en je mond wassen.

Lang leven het snobisme

Sietse
KampF schreef:
Hee ik zie lateralus in je kast, vakje 1-3, cd 14.

hoe kun je dat in hemelsnaam zien...(hij staat daar inderdaad echt, naast Undertow)

Het is dat ik het weet, maar ik kan het echt niet lezen.

Sietse schreef:
Liever een snob dan een conformist.
Verder vind ik dit een belediging van de muziek van John Cage en een duidelijke aanduiding dat je nog heel veel moet leren over muziek en de verschillende expressie mogelijkheden daarvan.
Een start is misschien het volgende: wikipedia over Cage en in het Engels voor meer informatie al hier
en dan nog allmusic over John Cage.

tss...dit geen muziek noemen...ga je schamen en je mond wassen.

Lang leven het snobisme

Je reactie raakt werkelijk kant noch wal. Eerst zeg je dat je de plaat niet kent, maar vervolgens verwijt je mij dat ik nog veel van muziek moet leren? Jij pronkt hier met de platen die je niet eens luistert ...
Nee ik heb het allemaal wel bestudeerd hoor, music of changes, besmuikt gelachen om 4,33 , zelfs de I Tjing nog gelezen en geprobeerd het allemaal geweldig te vinden.
Jammer dat je hier geen attachments kunt uploaden anders zette ik er wel wat van mijn eigen studies op.

Reuze interessant allemaal, maar het heeft simpelweg gewoon allemaal geen ene moer met muziek te maken. Toeval ! (!) En daar dan een dik boek over schrijven. Wat niemand gelezen heeft (geef maar toe)
Dammit, wanneer ga je nou als componist met muntjes gooien voor je composities?!?1?! Als je echt maar dan ook echt nul komma nul talent en eveneens maar nul komma nul inspiratie hebt. Armoe troef wat ik je brom.

En waarom je mij een conformist (?) noemt. Ik weet niets eens wat je er mee zou kunnen bedoelen laat staan dat ik er een ben.

wederom mijn laatste post hier

Gast
geplaatst: vandaag om 22:21 uur

geplaatst: vandaag om 22:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.