MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek

zoeken in:
Sietse schreef:
Liever een snob dan een conformist.
Verder vind ik dit een belediging van de muziek van John Cage en een duidelijke aanduiding dat je nog heel veel moet leren over muziek en de verschillende expressie mogelijkheden daarvan.
Een start is misschien het volgende: wikipedia over Cage en in het Engels voor meer informatie al hier
en dan nog allmusic over John Cage.

tss...dit geen muziek noemen...ga je schamen en je mond wassen.

Lang leven het snobisme

Pffffffffffffffffffff, weet je wat pas zielig is:

Alle 'bekende' muziek niet luisteren en alleen die vage troep luisteren, dat is pas zielig............
Bewust ontwijken dat doe jij, je neemt niet eens de moeite. Alleen muziek luisteren die niemand kent, nou geweldig!!!

Bla bla bla, waar blijven die foto's?

Lin
wat is het hier gezellig...
is dit niet waar de PM voor uitgevonden is? foto's willen we

Sietse
Luister, waar het mij omgaat is dat je het niet mooi hoeft te vinden maar omdat je er niks mee kunt het meteen maar afschrijven als amuzikaal, dat is waar het mij om gaat.

Wat ik al zei, ik heb meerdere dingen van John Cage gehoort. Heb nog een cd van hem en veel werk in mp3. Daarnaast voordat ik ook maar iets poste heb ik deze plaat toevallig vandaag wel geluisterd. Ik vind het erg mooie muziek.
Mijn excuses dat ik niet iedere plaat of cd meteen op zet op de dag dat ik hem koop. Momenteel heb ik op een plaat na al de platen en cd's die ik de laatste maanden heb gekocht gehoord, waarvan de meeste ondertussen een keer of 5, dus als we daar over willen beginnen.

Music4ever, je weet helemaal niet waar je het over hebt...
De snob die ik ben heb ik gisteren nog een half uur naar Justin Timberlake geluisterd...
Vage troep, heh? Ik vrees voor jou dat ik meer van de dingen heb gehoord die jij standaard luistert dan de dingen die ik over het algemeen luister...
maar goed, ik zal maar enkele van mijn meeste geluisterde dingen weg doen, zoals the beach boys en mijn complete marillion collectie. Of misschien maar eens die pink floyd platen op ebay zetten...das toch maar vage troep.

Iemand nog interesse?

ebisch
*............ongemakkelijke stilte...............*

wat sta/zit je leuk op de foto Sietse

Sietse
dank je...krijgen we ook nog een foto van jou te zien?

ic_cool
Mijn hemel, vormen jullie een clan ofzo?

Ik word hier echt niet goed van...

ic_cool
Sietse schreef:
gehoort. (horen zit niet in 't kofsgip dus gewoon een d) (posten ovt = postte)

De snob die ik ben (heeft) heb ik gisteren nog een half uur naar Justin Timberlake geluisterd...
Vage troep, heh? Ik vrees voor jou dat ik meer van de dingen heb gehoord die jij standaard luistert dan de dingen die ik over het algemeen luister...(?)
maar goed, ik zal maar enkele van mijn meeste geluisterde dingen weg doen, zoals the beach boys en mijn complete marillion collectie. Of misschien maar eens die pink floyd platen op ebay zetten...das toch maar vage troep.

Iemand nog interesse?

Wat een bullsh*t over Pink Floyd, weet je wel waarover je spreekt?

Warning irony alert!!!

SelmaDuim
Eerst een foto plaatsen hier en dan pas praten. Dus wie nog niet in dit topic staat moet zich maar even inhouden.

Sietse schreef:
Luister, waar het mij omgaat is dat je het niet mooi hoeft te vinden maar omdat je er niks mee kunt het meteen maar afschrijven als amuzikaal, dat is waar het mij om gaat.

Wat ik al zei, ik heb meerdere dingen van John Cage gehoort. Heb nog een cd van hem en veel werk in mp3. Daarnaast voordat ik ook maar iets poste heb ik deze plaat toevallig vandaag wel geluisterd. Ik vind het erg mooie muziek.
Mijn excuses dat ik niet iedere plaat of cd meteen op zet op de dag dat ik hem koop. Momenteel heb ik op een plaat na al de platen en cd's die ik de laatste maanden heb gekocht gehoord, waarvan de meeste ondertussen een keer of 5, dus als we daar over willen beginnen.

Music4ever, je weet helemaal niet waar je het over hebt...
De snob die ik ben heb ik gisteren nog een half uur naar Justin Timberlake geluisterd...
Vage troep, heh? Ik vrees voor jou dat ik meer van de dingen heb gehoord die jij standaard luistert dan de dingen die ik over het algemeen luister...

Iemand nog interesse?

Ik vind geen John Cage op de site..iemand? Leuke videootjes zodat ik kan kijken en luisteren tegelijkertijd

geen officiele videos, maar toch
http://www.youtube.com/watch?v=Bsz-Mr59P6c
http://www.youtube.com/watch?v=VKiQYxepV2A
http://www.youtube.com/watch?v=_AKPq8mF9EA

de laatste is redelijk veelzeggend

En gaan we nu stoppen over Cage

Die laatste is vooral erg sterk idd. Verder lekker inslaapvalmuziek.

(afbeelding)
Nou vooruit, zet ik mezelf ook te kijk. Geen foto met collectie op de achtergrond. Deze is op mijn werk genomen, collega's waren behoorlijk aan het geinen en ik moest moeite doen om mijn lachen in te houden. Vandaar de wat glazige blik. Had (nog) niet gedronken op dat moment !!

fastpulseboy
http://www.youtube.com/watch?v=X6bEilZjSJo

ik blijf een beetje puberaal

Sietse
ic_cool schreef:
(quote)

Wat een bullsh*t over Pink Floyd, weet je wel waarover je spreekt?

hahahahahahahahahahahahahaha...

Wat Hammerhead zei...

Leuk filmpje van fpb!

Sietse
en inderdaad...erg leuk filmpje...zo "uil" is leuk om aan vrienden als kado te geven en dan zo te verbouwen dat ie niet uit kan

Ruttekut
Geweldig filmpje!
superhumor

Sietse
gezellige naam Ruttekut

ebisch
haha fastpulseboy

posen:

(afbeelding)

nieuw shirt:

(afbeelding)

:*

Nakur schreef:
posen:

(afbeelding)

nieuw shirt:
(afbeelding)

:*

Die onderste doet me denken aan Mike Portnoy op de Score DVD van Dream Theater in de tweede set met het orkest.

correct

niet dezelfde, wel door geinspireerd

pjh1967 schreef:
... Had (nog) niet gedronken op dat moment !!
Dat zeggen ze allemaal

Sietse schreef:
(quote)

hoe kun je dat in hemelsnaam zien...(hij staat daar inderdaad echt, naast Undertow)

Het is dat ik het weet, maar ik kan het echt niet lezen.

Geweldig! Het was een pure gok

Ik heb gewoon een oogje voor Tool cd's

Joy
ik ben inmiddels wel newsgierig geworden naar john cage

ik heb zo'n vermoeden dat het helemaal niks is, een vermoeden gebaseerd op 1 opmerking van Frank Zappa nadat een fan in de zaal wat vreemde geluiden maakte als gevolg van de vraag die Zappa aan hem stelde,
sing whippin'post and maybe we will play it for u:

judging from the way u sing it, it must be a john cage composition

(afbeelding)

Ik sta daar in het midden met de witte shirtje..

Nou de quizvraag: waar is dit?

Zwammer schreef:

Nou de quizvraag: waar is dit?

Pff... een wilde gok: Qatar

Ik dacht aan de zandbak op het schoolplein.
Goed?

Gast
geplaatst: vandaag om 20:39 uur

geplaatst: vandaag om 20:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.