MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek

zoeken in:
Ik ben hier nog redelijk nieuw, dus ook maar een paar foto's ter kennismaking

(afbeelding)

En hier nog eentje genomen tijdens een optreden:

(afbeelding)

Zoals jullie zien, de andere mensen op de foto even onherkenbaar gemaakt, ter bewaring van hun privacy

Jornaquin
Toffe foto's

Ik ben een tijdje niet zo actief geweest op MuMe.. Maar misschien komt dat wel weer Ik moet er weer even inkomen.. Begin maar meteen met een foto dan;

Me vs Mos Def

(afbeelding)

Toffe foto.

Cath schreef:
Ik ben een tijdje niet zo actief geweest op MuMe.. Maar misschien komt dat wel weer Ik moet er weer even inkomen.. Begin maar meteen met een foto dan;

Me vs Mos Def

(afbeelding)
1-0

SelmaDuim
Leuk Cath en Haanhoen!

Deze wollige en schattige creaturen veranderen 's nachts in misselijke monsters

(afbeelding)

zie hier het resultaat, een soort Jekyll and Hyde ze konden zich er niks van herinneren.

(afbeelding)

30 ongehoesde platenhoezen aan stront.

DonDijk

2-0

3-0

Wordt dit dalijk het gebruiker KO-topic?

jurado schreef:

(afbeelding)

zie hier het resultaat, een soort Jekyll and Hyde ze konden zich er niks van herinneren.

(afbeelding)

Oei, dat zal schrikken geweest zijn. En je hebt niet de mogelijkheid je platen buiten bereik van die wollige en schattige creaturen te bewaren?

jurado schreef:

Zeldzaam/duur spul ertussen? Ik moet toegeven dat ik wel even hard heb gelachen om die foto.

OldSkool schreef:
3-0

Wordt dit dalijk het gebruiker KO-topic?

Haha!! Ik ben wel aan het winnen

Sietse
jurado

Je kan altijd nog saté maken van die beesten, alhoewel ze meestal wel lief zijn.

SelmaDuim
HammerHead schreef:
Je kan altijd nog saté maken van die beesten, alhoewel ze meestal wel lief zijn.

Ooohoooh! Niet doen hoor!

jurado schreef:

(afbeelding)

(afbeelding)

DAT is dus precies waarom ik mijn platen in een bak bewaar en de rest op een hoog schap staat.

HammerHead schreef:

Ervaring mee?

HammerHead schreef:

Een vriend van me heeft eens in een zatte bui een dooie kat van de weg geplukt, liep een Chinees binnen, gooide de kat op de toonbank en zei: "Zo, da's de laatste voor vandaag" terwijl de klanten verbouwereerd toekeken.

Yak
Paalhaas schreef:
(quote)

Zeldzaam/duur spul ertussen? Ik moet toegeven dat ik wel even hard heb gelachen om die foto.

Ik zit ook precies tussen heel hard lachen en heel hard ohmygod roepen in....

Je brengt het ook zo leuk. Toch ernstig, ernstig zuur...

SelmaDuim schreef:
(quote)

Ooohoooh! Niet doen hoor!

Ook niet één pootje?

SelmaDuim
HammerHead schreef:
(quote)

Ook niet één pootje?

Paalhaas schreef:

Een vriend van me heeft eens in een zatte bui een dooie kat van de weg geplukt, liep een Chinees binnen, gooide de kat op de toonbank en zei: "Zo, da's de laatste voor vandaag" terwijl de klanten verbouwereerd toekeken.

Hahaha. Zo zie je maar weer dat bier 'smans beste vriend is.

Paalhaas schreef:
(quote)

Nou niet echt zeldzaam of duur...vandaar dat ze niet in plastic hoezen gestoken zijn.
Toch wel een stuk of 10 platen van neil young. 7 van Yes .
Soft Machine - Third (was in mint conditie) heeft een kleine krats gehad.
Ik kan nog wel even door gaan.
Gek genoeg blijven ze van de plastic beschermhoezen af.
Moet er niet aan denken dat bijv. Skip Spence op brute wijze wordt ontheiligd.................jeetje ..

Paalhaas schreef:
(quote)

Sietse en itchy ontmoetten elkaar op een verjaardagsfeestje...

(afbeelding)

SelmaDuim

Sietse
ik ga ff photoshoppen, dan is er zo direct mogelijk wel iemand herkenbaar.

Sietse
zoiets:

(afbeelding)

Gast
geplaatst: vandaag om 21:43 uur

geplaatst: vandaag om 21:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.