MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek

zoeken in:
Wazige dudes

ook maar eens mijn kat showen:

(afbeelding)

Sietse
hahaha, toch niet de wasmachine aangezet heh

Nee, hij likt gelukkig zichzelf schoon.

In de categorie: Too cool for school.

(afbeelding)

Sietse schreef:
zoiets:
(afbeelding)

Schattig hoor heren Maar jeetje wat een wazige foon-pic.

SelmaDuim
Stoer L_T_B!

Je lijkt op een nog niet ontdekte insect

Wát een hippe zonnebril!

Sietse
Talsha schreef:
(quote)

Schattig hoor heren Maar jeetje wat een wazige foon-pic.

Volgende keer dan ook een camera meenemen, mevrouw

en itchy, waar blijft die groepsfoto

Paalhaas schreef:

Een vriend van me heeft eens in een zatte bui een dooie kat van de weg geplukt, liep een Chinees binnen, gooide de kat op de toonbank en zei: "Zo, da's de laatste voor vandaag" terwijl de klanten verbouwereerd toekeken.

Ik heeft nieuw shirt . Even posen:

(afbeelding)

Ik mag zelfspot. Cool shirt

Door dat donkere gedeelte van de poster achter je dacht ik even dat jij je had bekeerd tot de punk, en meteen een halve hanenkam had genomen.

Het mocht niet zo zijn. : (

Paalhaas schreef:
(quote)

Een vriend van me heeft eens in een zatte bui een dooie kat van de weg geplukt, liep een Chinees binnen, gooide de kat op de toonbank en zei: "Zo, da's de laatste voor vandaag" terwijl de klanten verbouwereerd toekeken.
Mischien hebben ze hem daarna toch maar verwerkt in de dagschotel de volgende dag

Wat een geniaal shirt Nakur.. en gewoon toffe foto

Thanks! Ego +1

rusty nail schreef:
(quote)
Mischien hebben ze hem daarna toch maar verwerkt in de dagschotel de volgende dag
Kat en hond zijn specialiteiten in China. Ze worden zomaar niet gemengd met rundsvlees, dat veel goedkoper is. Zo'n belegen straat-kat kan natuurlijk weer een speciaal aroma geven

Niet alleen omdat het ik al maanden geleden aan mensen beloofd had, ik hier inmiddels al bijna 2 jaar rondhang en m'n digicam het weer doet, maar ook omdat het voor de meeting misschien wel handig is, heb ik gisteren ook maar even wat foto's gemaakt. Dan zijn er misschien ook nog een paar mensen die mij herkennen.

(afbeelding)

(afbeelding)

En speciaal voor Lin: Ik laat m'n haar voor het eerst sinds een jaar of 6 ook weer eens wat langer.

Als ik het zat ben kan het er toch zo weer af.

Welkom Koen.

Hangt je webcam altijd in de badkamer?

Ace
Paalhaas schreef:

Laat HiLL het maar niet horen...

Ace schreef:
(quote)

Laat HiLL het maar niet horen...

huh?

Ik heb me ondertussen maar geschoren, want het was geen zicht meer, met al dat grijs door de baard

(afbeelding)

Koenr schreef:
Niet alleen omdat het ik al maanden geleden aan mensen beloofd had, ik hier inmiddels al bijna 2 jaar rondhang en m'n digicam het weer doet, maar ook omdat het voor de meeting misschien wel handig is, heb ik gisteren ook maar even wat foto's gemaakt. Dan zijn er misschien ook nog een paar mensen die mij herkennen.

(afbeelding)

(afbeelding)

En speciaal voor Lin: Ik laat m'n haar voor het eerst sinds een jaar of 6 ook weer eens wat langer.

I'd hit it : o

Van afgelopen weekend:

(afbeelding)

Paalhaas schreef:

Digitale camera heet zo'n ding.

SelmaDuim
Oh leuk Koen!!! Zien we eindelijk eens hoe je er uit ziet!

Lin
Koenr schreef:

(afbeelding)

(afbeelding)

leuke foto's koen

en dat lange haar kan nog langer hoor

Yak
Ik verwacht straks ook foto's van de meeting van vandaag!

Gast
geplaatst: vandaag om 18:13 uur

geplaatst: vandaag om 18:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.