De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 6 september 2007, 17:27 uur
LOL 
En in Mechelen was er de voorbij week (dinsdag, 4.9) een soort van micro-klimaat, op de Vismarkt: het was zowaar haast zomer !
1: c-moon tryin' to be cool ;-p

2: misschien die (geleende!) zonne(n?)bril toch maar afzetten:

3: "familie":

En in Mechelen was er de voorbij week (dinsdag, 4.9) een soort van micro-klimaat, op de Vismarkt: het was zowaar haast zomer !
1: c-moon tryin' to be cool ;-p

2: misschien die (geleende!) zonne(n?)bril toch maar afzetten:

3: "familie":

0
geplaatst: 7 september 2007, 09:54 uur
Mark is vast al het bier voor de meeting van 27 oktober aan het voorproeven...
0
geplaatst: 7 september 2007, 10:46 uur
Cygnus schreef:
Mark is vast al het bier voor de meeting van 27 oktober aan het voorproeven...
Op aan het maken Mark is vast al het bier voor de meeting van 27 oktober aan het voorproeven...
En de stoelen aan het testen. Goh nog maar 1,5 maandje 
0
geplaatst: 10 september 2007, 20:47 uur
Een paar kiekjes van het schone Noorwegen. Afgelopen week teruggekomen van vakantie.

0
geplaatst: 10 september 2007, 21:45 uur
Recente foto vlakbij de Willemsbrug met uitzicht op het Noordereiland, onze woonstek

0
geplaatst: 10 september 2007, 22:29 uur
Snappy schreef:
Een paar kiekjes van het schone Noorwegen. Afgelopen week teruggekomen van vakantie.
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
Hemeltergend mooi! 
Én je hebt de voet van de regenboog gevonden. Lag er geen schat?

0
Sheplays
geplaatst: 10 september 2007, 22:54 uur
Snappy schreef:
Helaas komen aan alle mooie dingen een eind.
(quote)
Helaas komen aan alle mooie dingen een eind.
Ook aan gletsjers!
Norge

0
geplaatst: 11 september 2007, 22:24 uur
0
Sheplays
geplaatst: 11 september 2007, 22:29 uur
Snappy schreef:
Die gaan mij zeker overleven!
(quote)
Die gaan mij zeker overleven!
Het was in Noorwegen wel erg warm deze zomer
maar dat bedoelde ik niet.
0
geplaatst: 11 september 2007, 22:35 uur
Weinig van gemerkt. Ik ben snikverkouden huiswaarts gekeerd. Maar mocht de pret zeker niet drukken.
0
geplaatst: 11 september 2007, 22:45 uur
Sheplays schreef:
Was je in de Hardangervidda?
Was je in de Hardangervidda?
Zegt mij niets. Ik moet eerlijk bekennen dat mijn vrouw uitstekend de rol heeft gespeeld van navigator. Ik heb mij totaal niet geinteresseerd in de Noorse topografie. Zodoende kon ik optimaal genieten van de prachtige omgeving.
0
geplaatst: 11 september 2007, 23:14 uur
Was je niet toevallig in de buurt van de Geirangerfjord? Want het komt me heel bekend voor. Ben daar afgelopen vakantie ook geweest. Geweldig mooi daar trouwens.
0
Artifact
geplaatst: 12 september 2007, 00:08 uur
Verklaar me voor gek, maar is dat echt jou bankpas?
0
geplaatst: 12 september 2007, 00:43 uur
KampF schreef:
NICE
(maar zou je niet wat censureren...)
NICE(maar zou je niet wat censureren...)
Oke!
0
geplaatst: 12 september 2007, 12:58 uur
obsessed schreef:
Was je niet toevallig in de buurt van de Geirangerfjord? Want het komt me heel bekend voor. Ben daar afgelopen vakantie ook geweest. Geweldig mooi daar trouwens.
Dat komt mij heeeel bekend voor. Een van foto's is ook gemaakt in Geirangerfjord. Dit fjord staat overigens genoteerd in het werelderfgoed (of zoiets). Ik vond dat inderdaad EEN van de meest imposante fjord.
0
geplaatst: 12 september 2007, 17:25 uur
Cool die bankpas! Kan je bij postbank site doen he? nooit de moeite genomen maar dit is toch wel erg cool!
0
geplaatst: 12 september 2007, 17:49 uur
Snappy schreef:
Dat komt mij heeeel bekend voor. Een van foto's is ook gemaakt in Geirangerfjord. Dit fjord staat overigens genoteerd in het werelderfgoed (of zoiets). Ik vond dat inderdaad EEN van de meest imposante fjord.
(quote)
UNESCO Werelderfgoed inderdaad. Terecht ook natuurlijk.
Jammer dat het slecht weer was toen ik er was.
0
Sheplays
geplaatst: 13 september 2007, 21:18 uur
Leuk, actiefoto's! Het is toch jullie bassist en Bobiej he! 

0
geplaatst: 14 september 2007, 07:57 uur
Dit jaar zat ik in France,

In het Zuiden, 2 uur verder en ik was in Italie, ik heb wel de Mont Blanc gezien!

In het Zuiden, 2 uur verder en ik was in Italie, ik heb wel de Mont Blanc gezien!
0
geplaatst: 15 september 2007, 01:10 uur
Bobiej schreef:
1 September had ik het eerste optreden met mijn band, en de foto's heb ik net hand op kunnen leggen, dus post ik ze nu maar even.
Onze bassist.
(afbeelding)
Ik en onze bassist:
(afbeelding)
Vooraf 'vergaderen'
.
(afbeelding)
Bobiej, during Orion
:
(afbeelding)
Met z'n allen:
(afbeelding)
1 September had ik het eerste optreden met mijn band, en de foto's heb ik net hand op kunnen leggen, dus post ik ze nu maar even.
Onze bassist.
(afbeelding)
Ik en onze bassist:
(afbeelding)
Vooraf 'vergaderen'
.(afbeelding)
Bobiej, during Orion
:(afbeelding)
Met z'n allen:
(afbeelding)

(Ik wil niet ongeduldig overkomen hoor, maar wanneer komen de filmkes op youtube?)

0
geplaatst: 15 september 2007, 14:15 uur
Snappy schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
Schitterend land, Noorwegen. Ik ga er zelf ook elk jaar heen. Ben je ook in het hoge noorden geweest?
En... Wel een beetje schrikbarend want volgens mij is die gletsjer kleiner dan drie jaar terug (Is dat Brikdalsbreen?)
Voor noorse begrippen was het er erg warm dit jaar, gelukkig ligt het nou weer tegen het fries punt daar.
* denotes required fields.