De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
Bobiej
geplaatst: 15 september 2007, 16:31 uur
AGE-411 schreef:

(Ik wil niet ongeduldig overkomen hoor, maar wanneer komen de filmkes op youtube?)
(quote)

(Ik wil niet ongeduldig overkomen hoor, maar wanneer komen de filmkes op youtube?)

Dat vraag ik me ook af, waar de filmpjes nu zijn, geen idee
.Maar morgen ga ik repeteren, we zullen dan wel wat opnames maken, van nieuwe liedjes
.
0
geplaatst: 15 september 2007, 23:10 uur
kArIzMa_TuRk schreef:
Inderdaad, Noorwegen is prachtig!
Inderdaad, Noorwegen is prachtig!
Ja maar Bart zijn Foto's zijn ook heel interessant.

0
geplaatst: 16 september 2007, 10:54 uur
Bart Tönjann schreef:
Schitterend land, Noorwegen. Ik ga er zelf ook elk jaar heen. Ben je ook in het hoge noorden geweest?
En... Wel een beetje schrikbarend want volgens mij is die gletsjer kleiner dan drie jaar terug (Is dat Brikdalsbreen?)
Voor noorse begrippen was het er erg warm dit jaar, gelukkig ligt het nou weer tegen het fries punt daar.
(quote)
Schitterend land, Noorwegen. Ik ga er zelf ook elk jaar heen. Ben je ook in het hoge noorden geweest?
En... Wel een beetje schrikbarend want volgens mij is die gletsjer kleiner dan drie jaar terug (Is dat Brikdalsbreen?)
Voor noorse begrippen was het er erg warm dit jaar, gelukkig ligt het nou weer tegen het fries punt daar.
Niet naar het hoge Noorden geweest. Leek mij niet verstandig gezien de afstand en tijd. De geltser is inderdaad Brikdalsbreen (ofwel de blauwe gletser). Ik heb mij laten vertellen dat in de jaren 80 zich behoorlijk had terugetrokken. Maar in die tussentijd is de gletser weer aangegroeid tot wat het nu is.
0
geplaatst: 16 september 2007, 11:02 uur
Snappy schreef:
Niet naar het hoge Noorden geweest. Leek mij niet verstandig gezien de afstand en tijd. De geltser is inderdaad Brikdalsbreen (ofwel de blauwe gletser). Ik heb mij laten vertellen dat in de jaren 80 zich behoorlijk had terugetrokken. Maar in die tussentijd is de gletser weer aangegroeid tot wat het nu is.
(quote)
Het hoge noorden is inderdaad een heel eind weg. Ik heb dit jaar een rally gehouden, van Nieuw-Vennep naar de Noordkaap in 3 dagen. Maar geloof me, dat gaat je niet in de koude kleren zitten (letterlijk wel eigenlijk
). De eerste avond stonden we al in Stockholm! Maar dat is gekkenwerk. Als je gewoon een rustige vakantie wilt hebben zonder gejaag, is het wellicht het beste om door het zuiden te touren. De natuur daar is fenomenaal. P.S: Volgend jaar ga ik ook weer die kant op. Via de Baltische staten naar Helsinki, door Finland naar het Noorden, dan naar de Lofoten en door het zuiden van noorwegen terug naar huis. We trekken daar dan wel 6 weken voor uit. Scandinavie blijft biezonder! (Al zijn landen als Frankrijk en Spanje ook erg mooi. Maar ik ga daar liever rond deze tijd heen, in het zomerseizoen is het daar erg druk)
0
geplaatst: 16 september 2007, 21:41 uur
En na een jaar kan ik het nog steeds (alleen nu met gitaar)

Grasliggen
Grasliggen

0
Bobiej
geplaatst: 16 september 2007, 22:22 uur
The Scientist schreef:
(afbeelding)
Grasliggen
(afbeelding)
Grasliggen

Keihard kicken is dat !

0
geplaatst: 17 september 2007, 09:07 uur
Bart Tönjann schreef:
De eerste avond stonden we al in Stockholm! Maar dat is gekkenwerk. Als je gewoon een rustige vakantie wilt hebben zonder gejaag, is het wellicht het beste om door het zuiden te touren. De natuur daar is fenomenaal.
De eerste avond stonden we al in Stockholm! Maar dat is gekkenwerk. Als je gewoon een rustige vakantie wilt hebben zonder gejaag, is het wellicht het beste om door het zuiden te touren. De natuur daar is fenomenaal.
Lijkt me een mooi land, heb wel eens gehoord dat je daar op de hoofdweg kan liggen en dat er dan na 2 uur pas een auto komt.

0
geplaatst: 17 september 2007, 09:13 uur

Weer eens een actiefoto van de spreekwoordelijke 'man in het rood'.
0
geplaatst: 17 september 2007, 09:44 uur
0
geplaatst: 17 september 2007, 13:53 uur
Cygnus schreef:
Ja, ik ben de spreekwoordelijke 'man in het rood'...
De man die men doorgaans een hondenlul noemt (quote)
Ja, ik ben de spreekwoordelijke 'man in het rood'...

0
geplaatst: 17 september 2007, 14:29 uur
Snappy schreef:
Roda JC - ????
Roda JC - ????
Roda tegen Den Bosch, a-jeugd
0
geplaatst: 17 september 2007, 14:30 uur
Dergelijk taal werd in de jaren 70 gebezigd. Tegenwoordig is het scheldwoordenvocabulaire wel wat uitgebreid.

0
geplaatst: 17 september 2007, 14:39 uur
Cygnus schreef:
Dergelijk taal werd in de jaren 70 gebezigd. Tegenwoordig is het scheldwoordenvocabulaire wel wat uitgebreid.
Klopt, maar ik wilde het beschaafd houden (quote)

Ik had ook ***********, ************ of ****** kunnen zeggen.
0
geplaatst: 17 september 2007, 14:44 uur
Cygnus schreef:
~(quote)

Heb je de ambitie om betaald voetbal te fluiten??
0
geplaatst: 17 september 2007, 14:46 uur
Paap_Floyd schreef:
Ik had ook ***********, ************ of ****** kunnen zeggen.
(quote)
Klopt, maar ik wilde het beschaafd houden
Ik had ook ***********, ************ of ****** kunnen zeggen.Inderdaad! Die woorden krijg ik veel vaker naar mijn hoofd geslingerd. Overigens ben je ook nog -piiiieeeep- en -piiiiieeeeeep- vergeten.

0
geplaatst: 17 september 2007, 14:48 uur
Nee. Het is een leuke hobby en ik heb er inmiddels een hoog niveau in bereikt, maar ik laat het hierbij. Ik heb er veel plezier in en dat staat bij mij voorop, niet de prestatie.
Bovendien heb ik, als ik betaald voetbal op televisie zie, geen enkele behoefte om daartussen te lopen.
0
geplaatst: 17 september 2007, 15:41 uur

Omgeslagen...

Mast uit de modder halen...

Bijna...

Here it goes again!
0
Sheplays
geplaatst: 17 september 2007, 15:50 uur
Zeg nou maar eerlijk dat je de foto's in omgekeerde volgorde hebt gepost 

0
geplaatst: 18 september 2007, 19:40 uur
0
geplaatst: 18 september 2007, 19:49 uur
0
geplaatst: 18 september 2007, 23:47 uur
Nieuw topic voor de interieur-foto's, berichten verplaatst naar De Site > Gebruikers > MuMe 'Cribs'
0
geplaatst: 18 september 2007, 23:50 uur
Yak schreef:
Nieuw topic voor de interieur-foto's, berichten verplaatst naar De Site > Gebruikers > MuMe 'Cribs'
Maakt het overzichtelijker!
0
geplaatst: 19 september 2007, 01:01 uur
lambf schreef:
Laat ik ook maar eens een foto van mezelf posten:
(afbeelding)
Laat ik ook maar eens een foto van mezelf posten:
(afbeelding)
Late to the party, maar dat shirt.
.
0
geplaatst: 19 september 2007, 08:08 uur
Inderdaad, overzichtelijker! Dan ga ik daar maar even verder kletsen.
* denotes required fields.