De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 24 september 2007, 17:07 uur
Cygnus schreef:
Helaas, die heb ik echt gedeleted, anders had Nath me nooit levend naar huis laten gaan...
Iemand anders had ook wel jouw foto's online kunnen zetten hoor (quote)
Helaas, die heb ik echt gedeleted, anders had Nath me nooit levend naar huis laten gaan...

0
geplaatst: 24 september 2007, 17:17 uur
Paap_Floyd schreef:

(quote)
Iemand anders had ook wel jouw foto's online kunnen zetten hoor 
Blij dat ik nog zulke vrienden heb die zulke dingen voor me willen doen...

0
geplaatst: 25 september 2007, 20:20 uur

Afgelopen weekend op Kamp geweest met de studentenvereniging, en het is leuk als je dan twee spiegereflex camera's kan gebruiken. Deze foto's zijn met een EOS 350D geschoten.
0
geplaatst: 26 september 2007, 00:40 uur
En wij zijn van t weekend Luxemburg gaan onveilig maken:

T was een vrij alcoholisch weekend met momenten
(nog foto's: http://www.flickr.com/photos/markec/sets/72157602134189909/)

T was een vrij alcoholisch weekend met momenten

(nog foto's: http://www.flickr.com/photos/markec/sets/72157602134189909/)
0
geplaatst: 26 september 2007, 00:46 uur
0
geplaatst: 26 september 2007, 12:51 uur
Hé; jij ook al?

Ik stond van het weekend ook al quasi helemaal alleen in de grote Maes-Jupiler-Stella discussie...
Men zegt hier in Vlaanderen wel eens "Stella is koppijn bier", maar ik las net nog een artikel over hoe dat nou toch komt. En "t is simpel: er was een tijd toen Stella heel pouplair en overal te krijgen, en als men dus een pintje te veel op heeft, hééft men idd. hoodfpijn 's anderendaags oftewel een kater.. toenertijd was het veelal Stella dat geschonken werd: vandaar "koppijnbier", terwijl die "koppijn" er natuurlijk ook geweest zou zijn van Jupiler, Maes, Wieze, of andere pils.. te veel is te veel
)En nee, we hadden géén Heineken bij...

Maar ik vilel haast wel uit de toon met mijn bak Stella...
Hij is nochthans ook opgeraakt en niet enkele door mijn toedoen ;-D
0
handsome_devil
geplaatst: 26 september 2007, 17:55 uur
Is dat Nakurs papegaai daar op de achtergrond?
0
geplaatst: 26 september 2007, 18:02 uur
KampF schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
Afgelopen weekend op Kamp geweest met de studentenvereniging, en het is leuk als je dan twee spiegereflex camera's kan gebruiken. Deze foto's zijn met een EOS 350D geschoten.
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
Mooie foto's, kwam ze ook al op je Last.fm tegen maar had niet gedacht dat je ze zelf had gemaakt

0
geplaatst: 26 september 2007, 18:16 uur
0
fastpulseboy
geplaatst: 26 september 2007, 19:25 uur
bowlen?
ik dacht dat je meedeed aan het wereldkampioenschap schreeuwen voor eerstejaars!
0
Sietse
geplaatst: 26 september 2007, 21:10 uur
een festival dat ik maar een keer of 10 heb gespammed hier op musicmeter 
ook wel Zuid bij ZuidWest.
Zie ook www.zxzw.nl
Alles gericht op independent underground.
Ik ben hier actief bezig met achter mijn laptop zitten in de zaal NS16 al muziekmakend voor een kleine 20 personen.

ook wel Zuid bij ZuidWest.
Zie ook www.zxzw.nl
Alles gericht op independent underground.
Ik ben hier actief bezig met achter mijn laptop zitten in de zaal NS16 al muziekmakend voor een kleine 20 personen.
0
Sietse
geplaatst: 26 september 2007, 21:15 uur
nou ja, er waren totaal zo'n 140 bands en een kleine 400 bezoekers over het gehele weekend.
En ik vind 10x spammen vrij veel
En ik vind 10x spammen vrij veel

0
geplaatst: 26 september 2007, 21:17 uur
Is denk ik ook niet de opzet van dit festival om een erg groot publiek te trekken, denk ik.
Of zie ik dat verkeerd?
Of zie ik dat verkeerd?
0
Sietse
geplaatst: 26 september 2007, 21:19 uur
Hoe meer hoe beter natuurlijk. Je wilt niet weten hoeveel promotie ze overal hebben gedaan. Maar veel mensen, die zich muziekliefhebber noemen, hebben toch moeite met naar festivals gaan waar ze misschien maar 1 naam kennen en de rest ze totaal niets zegt (dat terwijl het maar 10 euro entree was voor 2 dagen)
0
geplaatst: 26 september 2007, 21:25 uur
Sietse schreef:
Het waren er zeker boven de twintig rond kwart over vier

0
geplaatst: 26 september 2007, 21:26 uur
Ik heb er ook nog over nagedacht om even naar dat festival te gaan voor een sfeerverslag. Uiteindelijk toch niet gedaan wegens geen zin.
0
geplaatst: 26 september 2007, 21:26 uur
Is dan inderdaad jammer, hadden blijkbaar ook wel sponsors van naam. Ook vervelend voor de acts uit het buitenland.
Maar je hebt je daar verder wel goed vermaakt?
Maar je hebt je daar verder wel goed vermaakt?
0
Sietse
geplaatst: 26 september 2007, 21:27 uur
een van de doelen van het festival is trouwens om onbekende maar goede acts een podium te geven. Met als achterliggende reden de independent tegencultuur (in tegenstelling tot MOJO en dergelijke) een breder draagvlak te bieden.
"Children of the revolution"
"Children of the revolution"
* denotes required fields.