MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek

zoeken in:
Sietse
deric raven schreef:
Is dan inderdaad jammer, hadden blijkbaar ook wel sponsors van naam. Ook vervelend voor de acts uit het buitenland.
Maar je hebt je daar verder wel goed vermaakt?

Laat ik het zo zeggen, bij andere acts was het soms wel heel erg druk.
The Locust was bijv. de kleine zaal van 013 echt helemaal afgeladen vol....

ik stond zelf alleen op een moeilijk te vinden locatie op een vroeg tijdstip (16:00) als eerste act in die zaal. Al de acts na mij kregen steeds meer bezoekers (al zei vrijwel iedereen dat de zaal niet te vinden was...zelfs iemand die speciaal naar mij wou komen kijken kwam 5 minuten na mijn optreden binnen vragen of hij op de goede locatie was om Orphax te zien...)

Dat is pijnlijk.

Sietse
ach ja, het is gewoon jammer. Als de locatie waar ik moest spelen op de midden tussen de andere locaties had gezeten was het waarschijnlijk heel wat drukker geweest.
En wat natuurlijk jammer is voor al de afhakers hier op MuMe (iedereen behalve Nevyn, Lukasvdr en KoenR dus) is dat het gewoon mijn beste optreden tot nu toe is geweest (maar goed, lab30 in Augsburg is een herkansing)

Kos
No disrespect of zo (misschien begrijp ik het idee niet helemaal), maar het ziet er niet echt naar uit alsof je een optreden geeft.

Of zegt ik nu iets raars? .

Kos schreef:
No disrespect of zo (misschien begrijp ik het idee niet helemaal), maar het ziet er niet echt naar uit alsof je een optreden geeft.

Nee hoor, Sietse checkt tijdens zijn optredens doorgaans ook de updates hier

Dat hoort zo, William Basinski doet het ook zo, kijk maar!

Sietse
Kos schreef:

Dat heet nou een live optreden met een laptop. Het is niet echt dat je daar mee rond kunt lopen ofzo.

Ik verwachte anders wel dat je er een zou verbouwen tot gitaar, zoals je in de jaren 80 van die Keyboards. Of dat je met je tanden muziek op de laptop zou maken, en dan hem vervolgens in de fik stak.

Sietse:
Ik ben hier actief bezig
; misschien nog een beetje werken aan je performance, of is dat vloeken in de kerk?
het oog wil ook wat.............toch??

Sietse
Ik ben mij er geheel bewust van dat er niet veel te zien valt bij dit soort optredens, maar bij dit soort muziek is dat ook niet belangrijk. Je moet opgaan in de muziek.

Zoals mijn vader het zei na het hebben gezien van enkele rock en post-rock bandjes op zaterdag en op zondag dan mijn optreden…”eigenlijk vond ik jouw optreden veel leuker dan al die andere dingen die ik heb gezien. Die bandjes was allemaal heel erg vlak terwijl dit je echt grijpt. Je gaat er echt naar zitten luisteren wat er gebeurd” (mijn mond viel toen open van verbazing, want mijn vader is normaal van de blues, r&b (de echte) en klassiek)

Tevens, wil ik wel iets met beeld erbij gaan doen. Maar ik ben gewoon nog niet toegekomen aan het gaan filmen van de beelden die ik wil gebruiken...en moet daar tevens van iemand anders een camera voor lenen.

Kos
Oke, is duidelijk. . Ik vroeg het me slechts af.

Ik heb helemaal geen moeite met dit soort optredens, ik denk alleen dat het voor de meeste (inclusief mijzelf) een beetje raar oogt dat je wél op een podium/verhoginkje zit met licht(effecten).

Sietse schreef:
Dat heet nou een live optreden met een laptop. Het is niet echt dat je daar mee rond kunt lopen ofzo.

Op een breakcore optreden is dat niet geheel ongebruikelijk

Maar verder compleet eens dat hier niks mis mee is, integendeel zelfs. Muziek hoort centraal te staan en ik heb een bloedhekel om naar een groepje of DJ te staan kijken. Aan die mensen valt weinig te zien, behalve dat ze hun ding staan te doen.

Zelfs een groot optreden als dat van Muse (wat verder mijn ding niet is, maar kom) met veel fanfare en licht/beeldspektakel is gewoon beter als je je omdraait en even op de muziek focust.

Sietse
maar die breakcore lui zijn natuurlijk wel een beetje gek

verder ingaande op het podium en het licht...tsja, er moesten ook andere artiesten spelen die iets meer actief waren op het podium (ignatz met zijn gitaar en lading effecten, (ook niet echt boeiend te zien, maar wel leuk) en Niobe (die een complete "band" mee had))

En naast dat er aan een laptop muzikant niet veel te zien is, is het natuurlijk wel leuk voor de sfeer dat er wat leuke verlichting is enzo.

Artifact
He maar Sietse waar in Tilburg zat je dan?

Lukas schreef:
(quote)

iddjdhbapkv
idhol. Nmwzdpvnehau.

Sietse
Artifact schreef:
He maar Sietse waar in Tilburg zat je dan?

Zoals ik al had gepost...

NS16 (en dat zit aan het NS plein)

Ook ik zal nog eens wat foto's plaatsen van mijn afgelopen vakantie in het Oostblok.

Actief...
(afbeelding)

Pivo en een gekke muts...
(afbeelding)

en weer uitrusten...
(afbeelding)

Lekker Biertje.

''Hee Bert, er staat een Friek naast je oor''

(afbeelding)

LOL

Had Bert nog vals gespeeld met Blackjack?

Nee, Bert speelt eerlijk, maar Marylin... die is slinks zeg..

(afbeelding)

Mijn God, wat een apepak heb ik toch (die rode strik was eenmalig) Volgende maand nieuwe bedrijfskleding

Hahaha, wel toffe foto's!! Ik wil ook met Bert en Ernie op de foto en dan het liefst ertussenin.

Nice friek, volgende keer wel je hand wat hoger doen

Haha

(afbeelding)

Dit zijn mijn twee honden: boven ( de witte) 'Bielik' en daaronder 'Baboe'

Leuke beestjes!

Mooie honden, die bovenste is toch een Golden Retriever?

Sheplays
Shangri-la schreef:
Mooie honden, die bovenste is toch een Golden Retriever?

Oeps, bij mij is dat de onderste

Ik denk dat het een Pyreneesche berghond is, hij is wel erg wit voor een golden retriever!

Gast
geplaatst: vandaag om 16:39 uur

geplaatst: vandaag om 16:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.