De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 12 oktober 2007, 23:08 uur
Sheplays schreef:
Oeps, bij mij is dat de onderste
Ik denk dat het een Pyreneesche berghond is, hij is wel erg wit voor een golden retriever!
(quote)
Oeps, bij mij is dat de onderste

Ik denk dat het een Pyreneesche berghond is, hij is wel erg wit voor een golden retriever!
Ik bedoel die witte ja en inderdaad, hij is wel érg wit voor een Golden maar hij heeft wel zo'n koppie..

0
geplaatst: 12 oktober 2007, 23:32 uur
Sheplays zit er het dichtst bij, Bielik is een witte herdershond die nauw verwant is aan de Pyreneesche berghond.
Het is een Poolse variant; in de wandelgangen "Tatra-hond" genoemd.
Iets minder groot dan de pyreneesche neef, maar altijd nog goed voor 55kg voor een reu.
En een stuk groter en zwaarder dan de Golden Retriever.
Baboe is een "Landseer" een bonte variant van de New Foundlander.
Het is een Poolse variant; in de wandelgangen "Tatra-hond" genoemd.
Iets minder groot dan de pyreneesche neef, maar altijd nog goed voor 55kg voor een reu.
En een stuk groter en zwaarder dan de Golden Retriever.
Baboe is een "Landseer" een bonte variant van de New Foundlander.
0
EVANSHEWSON
geplaatst: 13 oktober 2007, 08:30 uur
Oldfart zijn dat je hondjes ? Mooie dieren, echt waar, die moeten je gewoon ARM vreten, toch ?
Ik ben erg jaloers op mensen met honden, ik woon op de tweede etage van een appartementsgebouw van 3 hoog (een oud herenhuis dat als appartement is herwerkt) en ben een groot hondenliefhebber
(het liefst honden die fan zijn van Neil Young) maar helaas het zou geen leven zijn op een appartement, noch voor het beest, noch voor de baasjes.
En die verdomde goudvis verdomt het om mee te gaan wandelen!
Ik ben erg jaloers op mensen met honden, ik woon op de tweede etage van een appartementsgebouw van 3 hoog (een oud herenhuis dat als appartement is herwerkt) en ben een groot hondenliefhebber
(het liefst honden die fan zijn van Neil Young) maar helaas het zou geen leven zijn op een appartement, noch voor het beest, noch voor de baasjes.En die verdomde goudvis verdomt het om mee te gaan wandelen!

0
geplaatst: 13 oktober 2007, 08:56 uur
die moeten je gewoon ARM vreten, toch ?
inderdaad Patrick, een goudvis is een stuk goedkoper. 'T zijn allebei behoorlijk grote honden en dat hondenvoer scheelt veel cd's, maar als ik weer met ze over het natuurgebied achter ons wandel, dan vergoedt dat ook weer een heel veel

En je hebt gelijk, dit soort honden hoort niet op een bovenetage, daar doe je ze geen plezier mee.
0
geplaatst: 18 oktober 2007, 19:24 uur
Je kan 'm toch mee onder de arm nemen? ook gezellig, denken ze dalijk in Belgie wel dat je ui t zottenhuis ontsnapt bent

Blub ik ben 'n vis

Ik heb 2 katten trouwens, honden zijn ook wel grappig maar ik vind katten toch leuker
0
geplaatst: 18 oktober 2007, 19:30 uur
0
geplaatst: 18 oktober 2007, 19:33 uur
bonothecat schreef:
Tijd om jullie eens voor te stellen aan mijn nieuwe vierpoter..... Musicmeter meet Nong Khai.
(afbeelding)
(afbeelding)
Tijd om jullie eens voor te stellen aan mijn nieuwe vierpoter..... Musicmeter meet Nong Khai.
(afbeelding)
(afbeelding)
Als in het dorpje aan de Mekong?
0
geplaatst: 18 oktober 2007, 19:33 uur
Dat is snel geraden....inderdaad....toffe tijd daar gehad deze zomer. Ken je Mut Mee daar toevallig?
0
geplaatst: 18 oktober 2007, 19:36 uur
bonothecat schreef:
Dat is snel geraden....inderdaad....toffe tijd daar gehad deze zomer. Ken je Mut Mee daar toevallig?
(quote)
Jaaaaa! Heerlijke tuin, volledig lek gestoken door de mosquitos
. Jezus, dat is lang geleden (1992).
0
geplaatst: 18 oktober 2007, 19:37 uur
lebowski schreef:
. Jezus, dat is lang geleden (1992).
(quote)
. Jezus, dat is lang geleden (1992).Ik was daar drie maanden terug ofzo.....geen mosquito gezien daar
Wel hele dagen zitten pimpelen daar, met de meest leuke backpackers.
0
geplaatst: 18 oktober 2007, 19:41 uur
Goede herinneringen zeg. Frans sfeertje (croissants), Laos aan de overkant en dat gekke beeldenpark, Salakaewkoo.
Leuk beestje trouwens, lijkt een beetje op een kat die ik ooit had, met de exotische naam Dirk
Leuk beestje trouwens, lijkt een beetje op een kat die ik ooit had, met de exotische naam Dirk

0
geplaatst: 18 oktober 2007, 19:44 uur
Misschien betekend Nong Khai wel Dirk...heb het niet nagevraagd. Laos staat op het lijstje landen wel gezien, niet geweest. Hadden te weinig tijd om nog Laos in te duiken. Maar I Will Be Back 

0
SelmaDuim
geplaatst: 18 oktober 2007, 22:11 uur
Aaaah mooie kat bono!!!
Doet me ook wel een klein beetje denken aan mijn Soda.
Doet me ook wel een klein beetje denken aan mijn Soda.

0
geplaatst: 18 oktober 2007, 22:25 uur
Bij dat soort foto's baal ik er altijd wel van dat ik zelf allergisch ben voor die beesten.
Want katten zijn echt geweldige beesten en deze ziet er ook weer erg tof uit. 
0
Sheplays
geplaatst: 18 oktober 2007, 22:26 uur
herman schreef:
Bij dat soort foto's baal ik er altijd wel van dat ik zelf allergisch ben voor die beesten.

Ik ben ook allergisch, jammer genoeg!
Ook het feit dat je dan nooit mensen, met een kat als huisgenoot, kunt bezoeken doet me altijd veel verdriet.
0
geplaatst: 18 oktober 2007, 22:34 uur
Nong is nog een jong Khaitje ?
Wat allergie betreft: ben er zo ongeveer "overheengegroeid" of voldoende anti stoffen opgebouwd?
Kon nog geen kamer met een kat binnenkomen: janken, niesen.
Toch consequent katten blijven houden: en heb er nu bijna geen last meer van.
Wat allergie betreft: ben er zo ongeveer "overheengegroeid" of voldoende anti stoffen opgebouwd?
Kon nog geen kamer met een kat binnenkomen: janken, niesen.
Toch consequent katten blijven houden: en heb er nu bijna geen last meer van.
0
geplaatst: 18 oktober 2007, 22:43 uur
Da's bij mij niet gelukt helaas. Mijn ouders hebben tot mijn 15e katten gehad. Een maandje nadat de laatste doodging, was ik opeens niet meer non-stop verkouden.
Er schijnen overigens wel medicijnen voor te zijn, maar die moet ik zelf nog proberen. Het helpt ook een hoop als de mensen die een kat hebben regelmatig stofzuigen.
Er schijnen overigens wel medicijnen voor te zijn, maar die moet ik zelf nog proberen. Het helpt ook een hoop als de mensen die een kat hebben regelmatig stofzuigen.

0
geplaatst: 18 oktober 2007, 22:52 uur
Misschien is het tijd voor een Music Meter kat meeting
Als iemand Bono dan nog even opsnort ben ik helemaal blij!
0
geplaatst: 18 oktober 2007, 22:57 uur
bonothecat schreef:
Mijn kat heeft ook wel interesse.
0
SelmaDuim
geplaatst: 18 oktober 2007, 22:58 uur
bonothecat schreef:
Als iemand Bono dan nog even opsnort ben ik helemaal blij!Suds en Soda melden zich bij deze aan!

0
geplaatst: 18 oktober 2007, 23:03 uur
Die kat van Snappy lijkt me wel een zware jongen. Dealt zeker kattenbrokken in de buurt?
0
SelmaDuim
geplaatst: 18 oktober 2007, 23:07 uur
Ja volgens mij moet je daar geen ruzie mee krijgen. 

0
geplaatst: 18 oktober 2007, 23:08 uur
herman schreef:
Die kat van Snappy lijkt me wel een zware jongen. Dealt zeker kattenbrokken in de buurt?
Nog erger, hij is de pooier onder de katten.
0
geplaatst: 18 oktober 2007, 23:08 uur
Die kat van Snappy lijkt op DJ Kat van de DJ Kat Show (met een nog jonge Linda De Mol).
* denotes required fields.