De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 30 november 2007, 20:52 uur
Erminio heeft weer een zelf opgezette voetbalpoule gewonnen zie ik. 

0
geplaatst: 30 november 2007, 21:58 uur

En ik ben ook wel benieuwd naar het gebruikte fototoestel. Zulke heldere foto's... prachtig.
0
geplaatst: 30 november 2007, 22:07 uur
0
Sheplays
geplaatst: 30 november 2007, 22:20 uur
Zuid Amerika. Van Chili tot Argentinië.
Wat een prachtig landschap!
Wat een prachtig landschap!
0
geplaatst: 30 november 2007, 22:25 uur
herman schreef:

En ik ben ook wel benieuwd naar het gebruikte fototoestel. Zulke heldere foto's... prachtig.
(quote)

Zal wel een dure Camera zijn...ondanks dat zijn de foto's erg prachtig genomen, dus mijn complimenten aan degene die de foto's heeft gemaakt.
0
geplaatst: 1 december 2007, 01:06 uur
Ik heb een Panasonic FZ18, sinds september verkrijgbaar, 18x optische zoom (bereik van 28mm tot 504mm).
0
geplaatst: 1 december 2007, 11:51 uur
El Ninjo schreef:
Ik heb een Panasonic FZ18, sinds september verkrijgbaar, 18x optische zoom (bereik van 28mm tot 504mm).
Met het lange zoombereik van 28mm to 504mm, equivalent tot 18x, is de Panasonic Lumix FZ18 de meest geschikte camera om grote landschappen met een dynamisch perspectief en close-up van een onderwerp ver weg in een aangename beeldhoek te fotograferen.
Jouw camera komt heel goed uit verschillende tests. Maar dat wist je uiteraard al

Prachtige foto's!
0
geplaatst: 1 december 2007, 12:08 uur
Hele mooie foto's Erminio
*is jaloers, wil ook naar patagonie*
*is jaloers, wil ook naar patagonie*

0
geplaatst: 1 december 2007, 12:18 uur
El Ninjo schreef:
Wow!

0
RobertJ
geplaatst: 1 december 2007, 12:27 uur
Mooie fotos!
Ik vertrek woensdag voor twee maanden naar argentinie en chili, en nu heb ik nog meer zin gekregen
Ik vertrek woensdag voor twee maanden naar argentinie en chili, en nu heb ik nog meer zin gekregen

0
geplaatst: 1 december 2007, 13:37 uur
Wow, maak je ook zulke pracht foto's en zet je die op de site?
0
RobertJ
geplaatst: 1 december 2007, 14:59 uur
Ik zal mijn best doen! Volgens mij heb ik lang niet zo'n goede camera als El Ninjo, maar wie weet...
0
geplaatst: 1 december 2007, 16:05 uur
RobertJ schreef:
Ik zal mijn best doen! Volgens mij heb ik lang niet zo'n goede camera als El Ninjo, maar wie weet...
Je weet het maar nooit, zelfs een wegwerpcamera kan je nog verbazen...en ik spreek uit ervaring.

0
geplaatst: 3 december 2007, 11:07 uur
RobertJ schreef:
Mooie fotos!
Mooie fotos!

Have fun...weet zeker dat je het geweldig zal vinden. Laat maar even weten als je nog wat info wilt hebben.
0
geplaatst: 3 december 2007, 11:08 uur
Patagonie Vakantieoverzichtje 3
Torres del Paine

De refugio met op de achtergrond Torres del Paine, het doel van de hike van de volgende dag.

Het eind is in zicht, het laatste stukje naar boven klauteren....

De beloning boven...

El Ninjo voor de Torres.

Torres del Paine

De refugio met op de achtergrond Torres del Paine, het doel van de hike van de volgende dag.

Het eind is in zicht, het laatste stukje naar boven klauteren....

De beloning boven...

El Ninjo voor de Torres.

0
geplaatst: 3 december 2007, 16:15 uur
Ik heb op het punt gestaan om naar Patagonie te gaan. Als ik dit zo zie heb ik er behoorlijk spijt van, maar het kan nog. Mijn complimenten voor de prachtige fotos!!
0
geplaatst: 3 december 2007, 16:18 uur
Wat voor muziek heb je daar geluistert El Ninjo?
Sigur Ros?Doors?
Sigur Ros?Doors?

0
geplaatst: 3 december 2007, 16:58 uur
Svefn-G-Englar van Sigur Ros in FitzRoy bovenop bij het gletsjermeer....even 10 minuten weggedroomd, waanzinnige ervaring.
0
geplaatst: 3 december 2007, 17:02 uur
Snappy schreef:
Ik heb op het punt gestaan om naar Patagonie te gaan. Als ik dit zo zie heb ik er behoorlijk spijt van, maar het kan nog.
Ik heb op het punt gestaan om naar Patagonie te gaan. Als ik dit zo zie heb ik er behoorlijk spijt van, maar het kan nog.
Absoluut doen, heb al redelijk wat gereist maar dit was mijn mooiste vakantie ooit.
0
geplaatst: 3 december 2007, 17:28 uur

Tweede van links, op de Viral Radio Bash in de 11.
Het was tof, er werd geskankt, en dat is wat ik nog weet.

0
geplaatst: 3 december 2007, 18:22 uur
Ehm, deze nog oudere kerel weet wel wat het is hoor 
Dansen op goede ska is skanken.............
In de jaren '80 was ska best populair en toen werd het al zo genoemd (Madness deed het al een beetje, maar dat was uiteraard een populaire variant), dus het heeft weinig met oud worden te maken.

In de jaren '80 was ska best populair en toen werd het al zo genoemd (Madness deed het al een beetje, maar dat was uiteraard een populaire variant), dus het heeft weinig met oud worden te maken.
0
geplaatst: 3 december 2007, 21:49 uur
aERodynamIC schreef:

Juist. Serieus, mijn moeder vond het zelfs leuk om het weer terug te zien komen, en begon meteen haar Selecter-lp's op te zoeken en over The Specials te praten.
Gekkigheid.
0
geplaatst: 3 december 2007, 22:17 uur
ah, gelukkig ben ik dus niet oud maar gewoon vrijwel onbekend met ska. pak van m'n hart 

0
geplaatst: 3 december 2007, 22:37 uur
Tweede van links, bedoel je daarmee degene met zijn arm in de lucht? Of tel je de jongen met pet niet mee? 

* denotes required fields.