MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek

zoeken in:
Erminio heeft weer een zelf opgezette voetbalpoule gewonnen zie ik.

rayman schreef:

En ik ben ook wel benieuwd naar het gebruikte fototoestel. Zulke heldere foto's... prachtig.

Woody schreef:
* zoekt waar Patagonie ligt *

Waar ligt het?

Sheplays
Zuid Amerika. Van Chili tot Argentinië.
Wat een prachtig landschap!

herman schreef:
(quote)

En ik ben ook wel benieuwd naar het gebruikte fototoestel. Zulke heldere foto's... prachtig.

Zal wel een dure Camera zijn...ondanks dat zijn de foto's erg prachtig genomen, dus mijn complimenten aan degene die de foto's heeft gemaakt.

Ik heb een Panasonic FZ18, sinds september verkrijgbaar, 18x optische zoom (bereik van 28mm tot 504mm).

Kos
rayman schreef:
Hahaha

El Ninjo schreef:
Ik heb een Panasonic FZ18, sinds september verkrijgbaar, 18x optische zoom (bereik van 28mm tot 504mm).

Met het lange zoombereik van 28mm to 504mm, equivalent tot 18x, is de Panasonic Lumix FZ18 de meest geschikte camera om grote landschappen met een dynamisch perspectief en close-up van een onderwerp ver weg in een aangename beeldhoek te fotograferen.

Jouw camera komt heel goed uit verschillende tests. Maar dat wist je uiteraard al

Prachtige foto's!

Lin
Hele mooie foto's Erminio

*is jaloers, wil ook naar patagonie*

El Ninjo schreef:

Wow!

RobertJ
Mooie fotos!

Ik vertrek woensdag voor twee maanden naar argentinie en chili, en nu heb ik nog meer zin gekregen

Wow, maak je ook zulke pracht foto's en zet je die op de site?

RobertJ
Ik zal mijn best doen! Volgens mij heb ik lang niet zo'n goede camera als El Ninjo, maar wie weet...

rayman schreef:

lol

RobertJ schreef:
Ik zal mijn best doen! Volgens mij heb ik lang niet zo'n goede camera als El Ninjo, maar wie weet...

Je weet het maar nooit, zelfs een wegwerpcamera kan je nog verbazen...en ik spreek uit ervaring.

RobertJ schreef:
Mooie fotos!

Ik vertrek woensdag voor twee maanden naar argentinie en chili, en nu heb ik nog meer zin gekregen

Have fun...weet zeker dat je het geweldig zal vinden. Laat maar even weten als je nog wat info wilt hebben.

Patagonie Vakantieoverzichtje 3

Torres del Paine

(afbeelding)
De refugio met op de achtergrond Torres del Paine, het doel van de hike van de volgende dag.

(afbeelding)
Het eind is in zicht, het laatste stukje naar boven klauteren....

(afbeelding)
De beloning boven...

(afbeelding)
El Ninjo voor de Torres.

(afbeelding)

Ziet er niet verkeerd uit!

Zow! Dat zijn erg mooie foto's El Ninjo. Leuk om te zien.

Ik heb op het punt gestaan om naar Patagonie te gaan. Als ik dit zo zie heb ik er behoorlijk spijt van, maar het kan nog. Mijn complimenten voor de prachtige fotos!!

Wat voor muziek heb je daar geluistert El Ninjo?
Sigur Ros?Doors?

schizodeclown schreef:
Wat voor muziek heb je daar geluistert El Ninjo?
Sigur Ros?Doors?

Svefn-G-Englar van Sigur Ros in FitzRoy bovenop bij het gletsjermeer....even 10 minuten weggedroomd, waanzinnige ervaring.

Snappy schreef:
Ik heb op het punt gestaan om naar Patagonie te gaan. Als ik dit zo zie heb ik er behoorlijk spijt van, maar het kan nog.

Absoluut doen, heb al redelijk wat gereist maar dit was mijn mooiste vakantie ooit.

(afbeelding)

Tweede van links, op de Viral Radio Bash in de 11.

Het was tof, er werd geskankt, en dat is wat ik nog weet.

er werd ge-wat?

oftewel: godver, ik word oud

Ehm, deze nog oudere kerel weet wel wat het is hoor
Dansen op goede ska is skanken.............
In de jaren '80 was ska best populair en toen werd het al zo genoemd (Madness deed het al een beetje, maar dat was uiteraard een populaire variant), dus het heeft weinig met oud worden te maken.

aERodynamIC schreef:
Ehm, deze nog oudere kerel weet wel wat het is hoor
Dansen op goede ska is skanken.............
In de jaren '80 was ska best populair en toen werd het al zo genoemd (Madness deed het al een beetje, maar dat was uiteraard een populaire variant), dus het heeft weinig met oud worden te maken.

Juist. Serieus, mijn moeder vond het zelfs leuk om het weer terug te zien komen, en begon meteen haar Selecter-lp's op te zoeken en over The Specials te praten.

Gekkigheid.

ah, gelukkig ben ik dus niet oud maar gewoon vrijwel onbekend met ska. pak van m'n hart

Tweede van links, bedoel je daarmee degene met zijn arm in de lucht? Of tel je de jongen met pet niet mee?

Gast
geplaatst: vandaag om 15:58 uur

geplaatst: vandaag om 15:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.