MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek

zoeken in:
Vette shizzle.

djeffibrelich
Die shit is dope homes.
Erg creatief.

luc011190 schreef:
Rod Stewart?

Denk ik niet, die leeft nog. Ik zou eerder zeggen dat dat Brian Jones is.

kArIzMa_TuRk
koenenbw schreef:
(afbeelding)

Ik geef mezelf een hand
Hoe heb je dat gedaan?

djeffibrelich schreef:
Die shit is dope homes.
haha

koenenbw
kArIzMa_TuRk schreef:
Hoe heb je dat gedaan?

met een fototoestel

starbright boy schreef:
(quote)

Denk ik niet, die leeft nog. Ik zou eerder zeggen dat dat Brian Jones is.

idd

Oplossingen: zijn

Kurt Cobain - Jimi Hendrix - Janis Joplin - Freddy Mercury - John Lennon - Brian Jones

Tenzij ik er zélf naast zit natuurlijk

sq
Kan ik toch niet achterblijven met iets soortgelijks, óók te zien geweest op de meeting, en net wat ouder:

(afbeelding)

(Mercury en Cobain waren toen nog niet dood)

jeko
Hangt dit ook in de stairway?

sq
Nee, dit hangt in Yumbo (eindlocatie van de meeting) te Bunnik. Het is ook daarom dat ik m geplaatst heb; toch hetzelfde idee.

sq schreef:
Kan ik toch niet achterblijven met iets soortgelijks, óók te zien geweest op de meeting, en net wat ouder:

(afbeelding)

(Mercury en Cobain waren toen nog niet dood)

Dan is die persoon links van Hendrix waarschijnlijk Joplin en dus niet Cobain. Maar die zanger van Korn helemaal rechts leeft toch nog?

sq
Op de Yumbo R&R Hell (het is een overgeschilderde uitvergrote cartoon), staan, vlnr:

Vicious, Presley, Joplin, Hendrix, Morrison, Lennon, Marley

Lennon naar de hel? Was zo'n brave jongen.

deric raven schreef:
Dan is die persoon links van Hendrix waarschijnlijk Joplin en dus niet Cobain. Maar die zanger van Korn helemaal rechts leeft toch nog?

Enig idee wat Boy George Jimi Hendrix heeft misdaan?

GrafGantz schreef:

... willen we dat wel weten? ;-p

sq
Boy George stond destijds (begin jaren 80) wel als symbool voor alle flut uit de top 40; hij scoorde hit na hit, de ene nog beroerder dan de andere, en was daarbij voortdurend in de publiciteit. Toen was hij voor velen een logische keuze om tegen af te zetten als muziekliefhebber, tegenwoordig misschien niet meer zo duidelijk voor iedereen. Ik denk echt dat er heel wat jongeren zijn die niet weten wie Boy George is.

Indeed

"do you really want to hurt me?"....
En dan die vre-se-lijke video clip met dat zwembad..;

GrafGantz schreef:

Volgens mij was hij in de jaren 80 zo verslaafd, dat men dacht dat hij niet meer lang te leven zou hebben; meer de Pete Doherty uit die periode.

deric raven schreef:
Volgens mij was hij in de jaren 80 zo verslaafd, dat men dacht dat hij niet meer lang te leven zou hebben; meer de Pete Doherty uit die periode.

Nog wel, hij belde vorig jaar de politie om een inbraak aan te geven, toen de dienders zijn pand betraden vonden ze hem in coma tussen een paar kilo coke

Wat een sukkel. Hij kwam er trouwens af met 240 uur plantsoendienst.

een zeer matige mobiele telefoon foto van oud & nieuw. ik ben de glimlachert rechts. ik heb het idee dat iedereen zich net zo wazig als de foto zelf voelde dus op zich wel toepasselijk.

(afbeelding)

SelmaDuim
Leuk!

thejazzscène
Nja, als de wijn is uit de kan...
Niet veel zin om te imageshakken, sorry daarvoor:

http://www.petrolclub.be/fotos/20070504/images/DSC_6268.jpg

Je ziet mijn kopje niet zo goed maar ik zit recht onder de kin van Jeff Mills (zo heeft hij het graag ). Helemaal aangedaan van de mans' techniek.

Toffe foto op locatie.

Jornaquin
Dronken jongens zijn vervelend

Ik wist niet dat je zo vaak dronken was.

In dit topic worden vaak van die schattige babyfoto's geplaatst. Zelf heb ik nog geen koters rondlopen, ben daar ook nog veels te jong voor - maar mijn jongere zus heeft er intussen al twee.

Zoals jullie zien heeft Jozefien, de oudste nu al die new wave cool van haar nonkel Frederik, dus die begint binnen de kortste keren naar The Cure te luisteren

Sebastiaan, de jongste telg en tevens ook mijn petekindje zie ik eerder, getuige zijn hanenkam, fan van de Sex Pistols worden. Hij lijkt ook al goed te weten hoe hij een basgitaar moet vasthouden:

(afbeelding)

(afbeelding)

LZA
Haha briljant! Die blikken .

Nu we toch bezig zijn met invloeden van het prille bestaan:

LZA was er ook vroeg bij...

(afbeelding)

Sheplays
Leuke foto's hieronder, in dat kader:

(afbeelding)

Sheplays wist het op 2 jarige leeftijd ook wel...

Leuke foto's allemaal!

Gast
geplaatst: vandaag om 05:50 uur

geplaatst: vandaag om 05:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.