De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 6 januari 2008, 19:22 uur
luc011190 schreef:
Rod Stewart?
Rod Stewart?
Denk ik niet, die leeft nog. Ik zou eerder zeggen dat dat Brian Jones is.
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 6 januari 2008, 19:24 uur
koenenbw schreef:
(afbeelding)
Ik geef mezelf een hand
Hoe heb je dat gedaan? (afbeelding)
Ik geef mezelf een hand

djeffibrelich schreef:
Die shit is dope homes.
haha Die shit is dope homes.

0
geplaatst: 7 januari 2008, 11:44 uur
starbright boy schreef:
(quote)
idd

Oplossingen: zijn
Kurt Cobain - Jimi Hendrix - Janis Joplin - Freddy Mercury - John Lennon - Brian Jones
Tenzij ik er zélf naast zit natuurlijk

0
geplaatst: 7 januari 2008, 21:41 uur
0
geplaatst: 7 januari 2008, 21:53 uur
Nee, dit hangt in Yumbo (eindlocatie van de meeting) te Bunnik. Het is ook daarom dat ik m geplaatst heb; toch hetzelfde idee.
0
geplaatst: 8 januari 2008, 00:34 uur
Berichten verplaatst naar De Site > Gebruikers > MuMe 'Cribs'
0
geplaatst: 8 januari 2008, 01:14 uur
sq schreef:
Kan ik toch niet achterblijven met iets soortgelijks, óók te zien geweest op de meeting, en net wat ouder:
(afbeelding)
(Mercury en Cobain waren toen nog niet dood)
Kan ik toch niet achterblijven met iets soortgelijks, óók te zien geweest op de meeting, en net wat ouder:
(afbeelding)
(Mercury en Cobain waren toen nog niet dood)
Dan is die persoon links van Hendrix waarschijnlijk Joplin en dus niet Cobain. Maar die zanger van Korn helemaal rechts leeft toch nog?
0
geplaatst: 8 januari 2008, 07:45 uur
Op de Yumbo R&R Hell (het is een overgeschilderde uitvergrote cartoon), staan, vlnr:
Vicious, Presley, Joplin, Hendrix, Morrison, Lennon, Marley
Vicious, Presley, Joplin, Hendrix, Morrison, Lennon, Marley
0
geplaatst: 8 januari 2008, 14:24 uur
deric raven schreef:
Dan is die persoon links van Hendrix waarschijnlijk Joplin en dus niet Cobain. Maar die zanger van Korn helemaal rechts leeft toch nog?

0
geplaatst: 8 januari 2008, 21:22 uur
GrafGantz schreef:
Enig idee wat Boy George Jimi Hendrix heeft misdaan?
... willen we dat wel weten?
;-p
0
geplaatst: 8 januari 2008, 22:06 uur
Boy George stond destijds (begin jaren 80) wel als symbool voor alle flut uit de top 40; hij scoorde hit na hit, de ene nog beroerder dan de andere, en was daarbij voortdurend in de publiciteit. Toen was hij voor velen een logische keuze om tegen af te zetten als muziekliefhebber, tegenwoordig misschien niet meer zo duidelijk voor iedereen. Ik denk echt dat er heel wat jongeren zijn die niet weten wie Boy George is.
0
geplaatst: 8 januari 2008, 22:21 uur
Indeed 
"do you really want to hurt me?"....
En dan die vre-se-lijke video clip met dat zwembad..;

"do you really want to hurt me?"....
En dan die vre-se-lijke video clip met dat zwembad..;
0
geplaatst: 8 januari 2008, 23:11 uur
GrafGantz schreef:
Volgens mij was hij in de jaren 80 zo verslaafd, dat men dacht dat hij niet meer lang te leven zou hebben; meer de Pete Doherty uit die periode.
0
geplaatst: 8 januari 2008, 23:30 uur
deric raven schreef:
Volgens mij was hij in de jaren 80 zo verslaafd, dat men dacht dat hij niet meer lang te leven zou hebben; meer de Pete Doherty uit die periode.
Nog wel, hij belde vorig jaar de politie om een inbraak aan te geven, toen de dienders zijn pand betraden vonden ze hem in coma tussen een paar kilo coke

Wat een sukkel. Hij kwam er trouwens af met 240 uur plantsoendienst.
0
geplaatst: 9 januari 2008, 00:04 uur
een zeer matige mobiele telefoon foto van oud & nieuw. ik ben de glimlachert rechts. ik heb het idee dat iedereen zich net zo wazig als de foto zelf voelde dus op zich wel toepasselijk.

0
thejazzscène
geplaatst: 9 januari 2008, 21:10 uur
Nja, als de wijn is uit de kan...
Niet veel zin om te imageshakken, sorry daarvoor:
http://www.petrolclub.be/fotos/20070504/images/DSC_6268.jpg
Je ziet mijn kopje niet zo goed maar ik zit recht onder de kin van Jeff Mills (zo heeft hij het graag
). Helemaal aangedaan van de mans' techniek.
Niet veel zin om te imageshakken, sorry daarvoor:
http://www.petrolclub.be/fotos/20070504/images/DSC_6268.jpg
Je ziet mijn kopje niet zo goed maar ik zit recht onder de kin van Jeff Mills (zo heeft hij het graag
). Helemaal aangedaan van de mans' techniek.
0
geplaatst: 2 februari 2008, 03:25 uur
In dit topic worden vaak van die schattige babyfoto's geplaatst. Zelf heb ik nog geen koters rondlopen, ben daar ook nog veels te jong voor
- maar mijn jongere zus heeft er intussen al twee.
Zoals jullie zien heeft Jozefien, de oudste nu al die new wave cool van haar nonkel Frederik, dus die begint binnen de kortste keren naar The Cure te luisteren
Sebastiaan, de jongste telg en tevens ook mijn petekindje zie ik eerder, getuige zijn hanenkam, fan van de Sex Pistols worden. Hij lijkt ook al goed te weten hoe hij een basgitaar moet vasthouden:

- maar mijn jongere zus heeft er intussen al twee.Zoals jullie zien heeft Jozefien, de oudste nu al die new wave cool van haar nonkel Frederik, dus die begint binnen de kortste keren naar The Cure te luisteren

Sebastiaan, de jongste telg en tevens ook mijn petekindje zie ik eerder, getuige zijn hanenkam, fan van de Sex Pistols worden. Hij lijkt ook al goed te weten hoe hij een basgitaar moet vasthouden:

0
geplaatst: 2 februari 2008, 04:34 uur
Haha briljant! Die blikken
.
Nu we toch bezig zijn met invloeden van het prille bestaan:
LZA was er ook vroeg bij...

.Nu we toch bezig zijn met invloeden van het prille bestaan:
LZA was er ook vroeg bij...

0
Sheplays
geplaatst: 2 februari 2008, 10:07 uur
Leuke foto's hieronder, in dat kader:

Sheplays wist het op 2 jarige leeftijd ook wel...

Sheplays wist het op 2 jarige leeftijd ook wel...

* denotes required fields.