De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 21 november 2005, 11:31 uur
Mja, misschien, maar dat is puur nieuwsgierigheid... de stap om zelf iets te ondernemen met een vrouw is toch net iets groter mij dunkt.
En elke vrouw biseksueel? Hehe, dat is toch wel lichtelijk overdreven, vrees ik. De meeste vrouwen hebben niets tegen andere vrouwelijke koppels, maar daar blijft het dan ook bij niet?
Afin, ik ben serieus aan het afwijken van het eigenlijk onderwerp. Mes excuses!
En elke vrouw biseksueel? Hehe, dat is toch wel lichtelijk overdreven, vrees ik. De meeste vrouwen hebben niets tegen andere vrouwelijke koppels, maar daar blijft het dan ook bij niet?
Afin, ik ben serieus aan het afwijken van het eigenlijk onderwerp. Mes excuses!

0
geplaatst: 21 november 2005, 12:08 uur
Ik vind er helemaal niks aan om twee vrouwen te zien kussen. Ik vind het niet afstotelijk, ik vind er gewoon weinig aan. Daarentegen zie ik wel heel graag mannen zoenen.
Ik heb zeker niks tegen lesbiennes (ik snap eigenlijk niet waarom ik iets tegen hen zou moeten hebben) maar homo's vind ik wel net iets leuker, daar kan ik leuker mee praten.
Wel zijn er twee vrouwen die bij mij gerust in bed mogen kruipen: Angelina Jolie en Jennifer Lopez. Wat een mooie vrouwen zijn dat toch.
Ik heb zelfs een dvd gekocht van J-Lo om naar haar te kunnen kijken.
Wat ik echt niets vind zijn die manwijven, dat blijf ik toch wel raar vinden.
Ik heb zeker niks tegen lesbiennes (ik snap eigenlijk niet waarom ik iets tegen hen zou moeten hebben) maar homo's vind ik wel net iets leuker, daar kan ik leuker mee praten.
Wel zijn er twee vrouwen die bij mij gerust in bed mogen kruipen: Angelina Jolie en Jennifer Lopez. Wat een mooie vrouwen zijn dat toch.
Ik heb zelfs een dvd gekocht van J-Lo om naar haar te kunnen kijken.Wat ik echt niets vind zijn die manwijven, dat blijf ik toch wel raar vinden.
0
geplaatst: 21 november 2005, 12:31 uur
george clinton schreef:
Daarentegen zie ik wel heel graag mannen zoenen.
Daarentegen zie ik wel heel graag mannen zoenen.

Sorry maar daar word ik wel licht onpasselijk van. (Ik bedoel natuurlijk niet de zoen op de wang, dat vind ik heel normaal)
Louise schreef:
En elke vrouw biseksueel? Hehe, dat is toch wel lichtelijk overdreven, vrees ik.
En elke vrouw biseksueel? Hehe, dat is toch wel lichtelijk overdreven, vrees ik.
HE he he, was het maar waar....

Waar blijven de foto's trouwens, dit is een foto topic, ik zal er vanavond ook weer eens wat plaatsen. Het lijkt mij leuk om in dit topic een soort rode draad te laten lopen, met steeds een ander onderwerp, elke week een ander onderwerp lijkt me wel mogelijk.
Let's give it a try, eerste onderwerp. Users en hun...Muziek instrument.
0
geplaatst: 21 november 2005, 12:34 uur
Eddie schreef:
Sorry maar daar word ik wel licht onpasselijk van. (Ik bedoel natuurlijk niet de zoen op de wang, dat vind ik heel normaal)
(quote)
Ik heb iets met zoenende mannen. Ik keek speciaal naar 'Queer as Folk' om al die mooie mannen het met elkaar te zien doen.

0
geplaatst: 21 november 2005, 12:46 uur
george clinton schreef:
Inderdaad, dat snap ik zelf ook nog steeds niet. Hoe kunnen die vrouwen zich goed voelen met/in hun korte piekharen, houthakkershemden en/of te wijde scapa-shirts, veiligheidsschoenen, benen-open-houding,...? Dit wil niet zeggen dat ik iets tegen hen heb hoor, maar ik snap het gewoon niet. Jammer dat veel vooroordelen over lesbiennes een nog grote bron van waarheid bevatten... ergens had ik gehoopt dat dit ras al was uitgestorven, maar het bestaat nog wel degelijk. Oké, ik wil nu niet cru overkomen, ben eerder aan het zwansen. Maar ik heb het soms wel moeilijk om mijzelf het etiket op te plakken van biseksueel en/of lesbienne omdat ik ergens onbewust/ bewust schrik heb om vergeleken te worden met de die-hards.

Flauw van mij, I know.
0
geplaatst: 21 november 2005, 12:52 uur
Kijk eens wat ik gevonden heb in een achteraf hoekje van mijn harde schijf:

Een tipje van de sluier. Een volledige foto volgt binnenkort wel een keer.

0
geplaatst: 21 november 2005, 12:56 uur
Louise schreef:
Inderdaad, dat snap ik zelf ook nog steeds niet. Hoe kunnen die vrouwen zich goed voelen met/in hun korte piekharen, houthakkershemden en/of te wijde scapa-shirts, veiligheidsschoenen, benen-open-houding,...? Dit wil niet zeggen dat ik iets tegen hen heb hoor, maar ik snap het gewoon niet. Jammer dat veel vooroordelen over lesbiennes een nog grote bron van waarheid bevatten... ergens had ik gehoopt dat dit ras al was uitgestorven, maar het bestaat nog wel degelijk. Oké, ik wil nu niet cru overkomen, ben eerder aan het zwansen. Maar ik heb het soms wel moeilijk om mijzelf het etiket op te plakken van biseksueel en/of lesbienne omdat ik ergens onbewust/ bewust schrik heb om vergeleken te worden met de die-hards.

Flauw van mij, I know.
(quote)

Flauw van mij, I know.
Ik heb het idee dat er bij homo-stellen altijd een mannetje en een vrouwtje is. Bij lesbo's dus zo'n tuinbroek met piekhaar als mannetje en bij homo's zo'n relnicht als vrouwtje. Maar da's waarschijnlijk gewoon een vooroordeel.
0
geplaatst: 21 november 2005, 13:01 uur
HammerHead schreef:
Ik heb het idee dat er bij homo-stellen altijd een mannetje en een vrouwtje is. Bij lesbo's dus zo'n tuinbroek met piekhaar als mannetje en bij homo's zo'n relnicht als vrouwtje. Maar da's waarschijnlijk gewoon een vooroordeel.
Vaak klopt het wel maar ik ken wel lesbische koppeltjes met enkel vrouwtjes. Bij homokoppels zie ik inderdaad altijd dat patroon.
0
OasisFAnatic
geplaatst: 21 november 2005, 13:04 uur

Ik doe het niet met opzet.
Ik wil een foto plaatse, maar dat lukt niet zoals je ziet

0
geplaatst: 21 november 2005, 13:06 uur
Gewoon [ img ] url [ /img ] doen. Zonder de spaties uiteraard.
0
aslan (crew)
geplaatst: 21 november 2005, 13:07 uur
van imageshack url van hotlink voor forums plaatsen oasis
0
geplaatst: 21 november 2005, 13:09 uur
HammerHead schreef:
(foto)
(foto)
Een tipje van de sluier? Ik zie al gelijk een pratende kut.

0
geplaatst: 21 november 2005, 13:14 uur
Louise schreef:

Flauw van mij, I know.
(quote)
Maar ik heb het soms wel moeilijk om mijzelf het etiket op te plakken van biseksueel en/of lesbienne omdat ik ergens onbewust/ bewust schrik heb om vergeleken te worden met de die-hards.

Flauw van mij, I know.
Nee, ik kan dat best begrijpen maar die manwijven zijn meestal ook wat ouder, denk ik. De jonge lesbiennes die ik ken zien er allemaal heel normaal uit. Maar een rok zie ik ze toch nooit dragen.

0
geplaatst: 21 november 2005, 13:14 uur
Zelf ben je uiteraard in het bezit van een pratend kaal kutje? 
Edit: @ gemaster natuurlijk

Edit: @ gemaster natuurlijk
0
geplaatst: 21 november 2005, 13:24 uur
gemaster schreef:
Ik zie uberhaupt geen vrouwen meer die een rok dragen.
(quote)
Ik zie uberhaupt geen vrouwen meer die een rok dragen.
Dan moet je eens naar Antwerpen komen. Rokjes in alle lengtes.

0
geplaatst: 21 november 2005, 13:30 uur
Raar... als ik uitga, draag ik bijna niet anders dan rokjes (geen vulgaire mini's). Vooral de zwierige Essentiel-rokjes met hun 'plooitjes'. Ben er helemaal door bezeten! En ik vind toch ook dat er nog genoeg rokkendraagsters zijn hoor... alleszins toch in Vlaanderen. 

0
geplaatst: 21 november 2005, 13:35 uur
Ik ben ook zo'n trotse rokkendraagster, zelfs van vulgaire mini's. 

0
geplaatst: 21 november 2005, 13:40 uur
Dat kan je nou wel zeggen
Je kunt Bewijsstuk A hier posten !
Je kunt Bewijsstuk A hier posten !
0
geplaatst: 21 november 2005, 13:44 uur
Twee foto's leken mij voorlopig voldoende. Op straat is dat spontaan, op MuM word je dan gekeurd. 

0
geplaatst: 21 november 2005, 13:47 uur
Ja, het hangt natuurlijk van de persoon af die ze draagt hé...

0
geplaatst: 21 november 2005, 13:51 uur
Nu komt er hier zeker nooit meer een foto van mij!! Heb jij eigenlijk al een foto geplaatst?
0
geplaatst: 21 november 2005, 13:54 uur
jaja....... en de stemming was meer voor het feit dat je bewijsstuk A niet plaatst......en niet voor de foto's die er wel staan!
* denotes required fields.