MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek

zoeken in:
Mja, misschien, maar dat is puur nieuwsgierigheid... de stap om zelf iets te ondernemen met een vrouw is toch net iets groter mij dunkt.
En elke vrouw biseksueel? Hehe, dat is toch wel lichtelijk overdreven, vrees ik. De meeste vrouwen hebben niets tegen andere vrouwelijke koppels, maar daar blijft het dan ook bij niet?
Afin, ik ben serieus aan het afwijken van het eigenlijk onderwerp. Mes excuses!

Ik vind er helemaal niks aan om twee vrouwen te zien kussen. Ik vind het niet afstotelijk, ik vind er gewoon weinig aan. Daarentegen zie ik wel heel graag mannen zoenen. Ik heb zeker niks tegen lesbiennes (ik snap eigenlijk niet waarom ik iets tegen hen zou moeten hebben) maar homo's vind ik wel net iets leuker, daar kan ik leuker mee praten. Wel zijn er twee vrouwen die bij mij gerust in bed mogen kruipen: Angelina Jolie en Jennifer Lopez. Wat een mooie vrouwen zijn dat toch. Ik heb zelfs een dvd gekocht van J-Lo om naar haar te kunnen kijken.
Wat ik echt niets vind zijn die manwijven, dat blijf ik toch wel raar vinden.

george clinton schreef:
Daarentegen zie ik wel heel graag mannen zoenen.

Sorry maar daar word ik wel licht onpasselijk van. (Ik bedoel natuurlijk niet de zoen op de wang, dat vind ik heel normaal)

Louise schreef:
En elke vrouw biseksueel? Hehe, dat is toch wel lichtelijk overdreven, vrees ik.

HE he he, was het maar waar....

Waar blijven de foto's trouwens, dit is een foto topic, ik zal er vanavond ook weer eens wat plaatsen. Het lijkt mij leuk om in dit topic een soort rode draad te laten lopen, met steeds een ander onderwerp, elke week een ander onderwerp lijkt me wel mogelijk.
Let's give it a try, eerste onderwerp. Users en hun...Muziek instrument.

Eddie schreef:
(quote)

Sorry maar daar word ik wel licht onpasselijk van. (Ik bedoel natuurlijk niet de zoen op de wang, dat vind ik heel normaal)

Ik heb iets met zoenende mannen. Ik keek speciaal naar 'Queer as Folk' om al die mooie mannen het met elkaar te zien doen.

george clinton schreef:
Wat ik echt niets vind zijn die manwijven, dat blijf ik toch wel raar vinden.

Inderdaad, dat snap ik zelf ook nog steeds niet. Hoe kunnen die vrouwen zich goed voelen met/in hun korte piekharen, houthakkershemden en/of te wijde scapa-shirts, veiligheidsschoenen, benen-open-houding,...? Dit wil niet zeggen dat ik iets tegen hen heb hoor, maar ik snap het gewoon niet. Jammer dat veel vooroordelen over lesbiennes een nog grote bron van waarheid bevatten... ergens had ik gehoopt dat dit ras al was uitgestorven, maar het bestaat nog wel degelijk. Oké, ik wil nu niet cru overkomen, ben eerder aan het zwansen. Maar ik heb het soms wel moeilijk om mijzelf het etiket op te plakken van biseksueel en/of lesbienne omdat ik ergens onbewust/ bewust schrik heb om vergeleken te worden met de die-hards.
Flauw van mij, I know.

Kijk eens wat ik gevonden heb in een achteraf hoekje van mijn harde schijf:

(afbeelding)

Een tipje van de sluier. Een volledige foto volgt binnenkort wel een keer.

Louise schreef:
(quote)

Inderdaad, dat snap ik zelf ook nog steeds niet. Hoe kunnen die vrouwen zich goed voelen met/in hun korte piekharen, houthakkershemden en/of te wijde scapa-shirts, veiligheidsschoenen, benen-open-houding,...? Dit wil niet zeggen dat ik iets tegen hen heb hoor, maar ik snap het gewoon niet. Jammer dat veel vooroordelen over lesbiennes een nog grote bron van waarheid bevatten... ergens had ik gehoopt dat dit ras al was uitgestorven, maar het bestaat nog wel degelijk. Oké, ik wil nu niet cru overkomen, ben eerder aan het zwansen. Maar ik heb het soms wel moeilijk om mijzelf het etiket op te plakken van biseksueel en/of lesbienne omdat ik ergens onbewust/ bewust schrik heb om vergeleken te worden met de die-hards.
Flauw van mij, I know.

Ik heb het idee dat er bij homo-stellen altijd een mannetje en een vrouwtje is. Bij lesbo's dus zo'n tuinbroek met piekhaar als mannetje en bij homo's zo'n relnicht als vrouwtje. Maar da's waarschijnlijk gewoon een vooroordeel.

OasisFAnatic

(afbeelding)
[/img]

OasisFAnatic
(afbeelding)
[/img]

HammerHead schreef:

Ik heb het idee dat er bij homo-stellen altijd een mannetje en een vrouwtje is. Bij lesbo's dus zo'n tuinbroek met piekhaar als mannetje en bij homo's zo'n relnicht als vrouwtje. Maar da's waarschijnlijk gewoon een vooroordeel.

Vaak klopt het wel maar ik ken wel lesbische koppeltjes met enkel vrouwtjes. Bij homokoppels zie ik inderdaad altijd dat patroon.

Oasis, wat maak je er toch een zooitje van.

OasisFAnatic

Ik doe het niet met opzet.
Ik wil een foto plaatse, maar dat lukt niet zoals je ziet

Gewoon [ img ] url [ /img ] doen. Zonder de spaties uiteraard.

aslan (crew)
van imageshack url van hotlink voor forums plaatsen oasis

HammerHead schreef:
Kijk eens wat ik gevonden heb in een achteraf hoekje van mijn harde schijf:
(foto)
Een tipje van de sluier. Een volledige foto volgt binnenkort wel een keer.

Een tipje van de sluier? Ik zie al gelijk een pratende kut.

Louise schreef:
(quote)
Maar ik heb het soms wel moeilijk om mijzelf het etiket op te plakken van biseksueel en/of lesbienne omdat ik ergens onbewust/ bewust schrik heb om vergeleken te worden met de die-hards.
Flauw van mij, I know.

Nee, ik kan dat best begrijpen maar die manwijven zijn meestal ook wat ouder, denk ik. De jonge lesbiennes die ik ken zien er allemaal heel normaal uit. Maar een rok zie ik ze toch nooit dragen.

Zelf ben je uiteraard in het bezit van een pratend kaal kutje?

Edit: @ gemaster natuurlijk

george clinton schreef:
Maar een rok zie ik ze toch nooit dragen.

Ik zie uberhaupt geen vrouwen meer die een rok dragen.

gemaster schreef:
(quote)

Ik zie uberhaupt geen vrouwen meer die een rok dragen.

Dan moet je eens naar Antwerpen komen. Rokjes in alle lengtes.

Raar... als ik uitga, draag ik bijna niet anders dan rokjes (geen vulgaire mini's). Vooral de zwierige Essentiel-rokjes met hun 'plooitjes'. Ben er helemaal door bezeten! En ik vind toch ook dat er nog genoeg rokkendraagsters zijn hoor... alleszins toch in Vlaanderen.

Ik ben ook zo'n trotse rokkendraagster, zelfs van vulgaire mini's.

george clinton schreef:
Dan moet je eens naar Antwerpen komen. Rokjes in alle lengtes.

Doe ik! Groot fan hiero.

Dat kan je nou wel zeggen Je kunt Bewijsstuk A hier posten !

Twee foto's leken mij voorlopig voldoende. Op straat is dat spontaan, op MuM word je dan gekeurd.

george clinton schreef:
Ik ben ook zo'n trotse rokkendraagster, zelfs van vulgaire mini's.

Ja, het hangt natuurlijk van de persoon af die ze draagt hé...

Nu komt er hier zeker nooit meer een foto van mij!! Heb jij eigenlijk al een foto geplaatst?

jaja....... en de stemming was meer voor het feit dat je bewijsstuk A niet plaatst......en niet voor de foto's die er wel staan!

Gast
geplaatst: vandaag om 21:58 uur

geplaatst: vandaag om 21:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.