De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 21 november 2005, 13:59 uur
george clinton schreef:
Nu komt er hier zeker nooit meer een foto van mij!! Heb jij eigenlijk al een foto geplaatst?
(quote)
Nu komt er hier zeker nooit meer een foto van mij!! Heb jij eigenlijk al een foto geplaatst?
Mag ik je even wijzen op jouw reactie op mijn foto?
george clinton schreef:
5+,0-
Next!!?
5+,0-
Next!!?

0
geplaatst: 21 november 2005, 14:01 uur
http://img361.imageshack.us/img361/7933/2871813700700aoze5gz.jpg
Beetje vage foto eigenlijk, maar ach...
Beetje vage foto eigenlijk, maar ach...
0
geplaatst: 21 november 2005, 14:02 uur
bonothecat schreef:
jaja....... en de stemming was meer voor het feit dat je bewijsstuk A niet plaatst......en niet voor de foto's die er wel staan!
jaja....... en de stemming was meer voor het feit dat je bewijsstuk A niet plaatst......en niet voor de foto's die er wel staan!
Ah, ik heb je foto gevonden. Ik dacht dat je gewoon even grof was.
Ik raad jullie allemaal aan om naar Antwerpen te komen. Ik weet niet wat er in het Nederlandse straatbeeld rondloopt maar hier valt dat dus ontzettend goed mee. Oké, het is la bella Italia niet maar voor een Germaanse stad, best goed te doen.
In Amsterdam zit dat toch ook wel goed?
0
geplaatst: 21 november 2005, 14:05 uur
Alsof dat geen positieve reactie was! Je kreeg meteen alle punten van me. Zoiets mag eigenlijk helemaal niet.

0
geplaatst: 21 november 2005, 14:11 uur
george clinton schreef:
Ik raad jullie allemaal aan om naar Antwerpen te komen. Ik weet niet wat er in het Nederlandse straatbeeld rondloopt maar hier valt dat dus ontzettend goed mee. Oké, het is la bella Italia niet maar voor een Germaanse stad, best goed te doen.
In Amsterdam zit dat toch ook wel goed?
(quote)
In Amsterdam zit dat toch ook wel goed?Ik mag niet meer kijken, ben net gaan samenwonen weet je......dus ik moet met mijn ogen dicht over straat

0
geplaatst: 21 november 2005, 14:11 uur
george clinton schreef:
Alsof dat geen positieve reactie was! Je kreeg meteen alle punten van me. Zoiets mag eigenlijk helemaal niet.

Haha, daar hoor je me ook niet over, hoor
. Ik vond je reactie op zijn vleeskeuring gewoon grappig.
0
geplaatst: 21 november 2005, 14:15 uur
Ja, hypocriet, hé. Als m'n geheugen me niet altijd in de steek liet...
0
geplaatst: 21 november 2005, 14:19 uur
bonothecat schreef:
Ik mag niet meer kijken, ben net gaan samenwonen weet je......dus ik moet met mijn ogen dicht over straat
Ik mag niet meer kijken, ben net gaan samenwonen weet je......dus ik moet met mijn ogen dicht over straat

Ik heb ook jarenlang samengewoond maar daar trok ik mij niks van aan... na een tijd was die relatie wel gedaan. Dus misschien, inderdaad, toch maar niet doen.

0
geplaatst: 21 november 2005, 17:59 uur
HammerHead schreef:
Ik heb het idee dat er bij homo-stellen altijd een mannetje en een vrouwtje is. Bij lesbo's dus zo'n tuinbroek met piekhaar als mannetje en bij homo's zo'n relnicht als vrouwtje. Maar da's waarschijnlijk gewoon een vooroordeel.
(quote)
Ik heb het idee dat er bij homo-stellen altijd een mannetje en een vrouwtje is. Bij lesbo's dus zo'n tuinbroek met piekhaar als mannetje en bij homo's zo'n relnicht als vrouwtje. Maar da's waarschijnlijk gewoon een vooroordeel.
Dat is absoluut een vooroordeel kan ik je verzekeren. Een heel vervelende ook trouwens.
Maar ook George Clinton heeft er wel eentje laten vallen (geen vervelende)
: "met homo's kun je zo gezellig praten". Gaat ook niet altijd op.En over het onpasselijk worden: ik ken dingen die erger zijn en waar je pas echt onpasselijk van kunt worden (opgeblazen machthebbers (veelal hetero-mannen) die de meest walgelijke oorlogen voeren met alle gevolgen van dien: de resultaten die daardoor ontstaan noem ik om onpasselijk van te worden; daar wel eens aan gedacht???!!!)
Maar mijn hemel: waar gaat dit opeens allemaal over

0
geplaatst: 21 november 2005, 18:04 uur
aERodynamIC schreef:
Dat is absoluut een vooroordeel kan ik je verzekeren.
Dat is absoluut een vooroordeel kan ik je verzekeren.
Maar die vooroordelen zijn wel ergens op gebaseerd hé. Ik denk dat ze voor een groot deel kloppen.
Maar soit... foto's nu!

0
geplaatst: 21 november 2005, 18:08 uur
Louise schreef:
Maar die vooroordelen zijn wel ergens op gebaseerd hé. Ik denk dat ze voor een groot deel kloppen.
(quote)
Veelal op kortzichtigheid ja.
0
geplaatst: 21 november 2005, 18:12 uur
aERodynamIC schreef:
Dat is absoluut een vooroordeel kan ik je verzekeren. Een heel vervelende ook trouwens.
: "met homo's kun je zo gezellig praten". Gaat ook niet altijd op.
(quote)
: "met homo's kun je zo gezellig praten". Gaat ook niet altijd op.Ik kan héél leuk met homo's praten. Het is toch wel anders dan met heteromannen. Via m'n ouders heb ik veel homo's leren kennen en dat is gewoon heel fijn. Maar oké, het gaat niet altijd op. Sommigen zijn net zo stoer (ik heb er niet echt een ander woord voor, mannelijk klinkt zo stom) als hetero's.
0
geplaatst: 21 november 2005, 18:16 uur

Ik snap wel wat je bedoelde hoor (en ook wat Louise betreft), maar helaas kijken velen niet verder dan wat hun neus lang is.
Zie ook de discussie rondom moslims momenteel.
Natuurlijk voldoen er een aantal in een groep aan stereo-typen. En meestal trekken zij ook alle aandacht.
Als ik deze hele discussie hier zo lees merk ik gewoon dat er wel degelijk kortzichtig geredeneerd werd hier en daar, en dat is jammer.
Ik vind sowieso dat je moet oppassen overal maar een etiketje op te willen plakken (Louise kaartte al zoiets dergelijks aan).
Maar ok: foto's zijn weer welkom

0
geplaatst: 21 november 2005, 18:30 uur
Nu niet beledigd worden maar ik hou wel van stereotype homo's. Een kennis van me is echt zo'n kerel die met z'n handjes wappert, hij kijkt meer in de spiegel dan ik doe maar zelf moet hij niets van dat type homo's hebben.
Ik ken zelf maar een homokoppel waarvan beiden net zo goed hetero's lijken te zijn. Dat betekent natuurlijk niet dat al die andere zogenaamde 'vrouwtjes' in roze bloemenhemdjes lopen.
Ze zijn gewoon wat zachter van aard.
Ik ken zelf maar een homokoppel waarvan beiden net zo goed hetero's lijken te zijn. Dat betekent natuurlijk niet dat al die andere zogenaamde 'vrouwtjes' in roze bloemenhemdjes lopen.
Ze zijn gewoon wat zachter van aard.
0
geplaatst: 21 november 2005, 18:34 uur
Sterker: ik vind "relnichten" ook komisch (leven in de brouwerij!), ondanks dat ik er verder niet veel mee op heb.
Ik heb daarentegen best moeite met mensen die zeggen "ik heb niets tegen homo's, maar ze moeten niet zo verwijfd doen". Of "jij bent niet zo, jij doet gewoon" Dan denk ik: laat iedereen lekker in zijn waarde zeg. Men waardeert een homo pas als ie zich verdekt opstelt en zich vooral aanpast aan de voorgeschreven wetten van hetero's. En tolerant dat we onszelf dan noemen.....
Laat iedereen lekker zichzelf zijn, er is al genoeg ellende overal.
Ik heb daarentegen best moeite met mensen die zeggen "ik heb niets tegen homo's, maar ze moeten niet zo verwijfd doen". Of "jij bent niet zo, jij doet gewoon" Dan denk ik: laat iedereen lekker in zijn waarde zeg. Men waardeert een homo pas als ie zich verdekt opstelt en zich vooral aanpast aan de voorgeschreven wetten van hetero's. En tolerant dat we onszelf dan noemen.....
Laat iedereen lekker zichzelf zijn, er is al genoeg ellende overal.
0
geplaatst: 21 november 2005, 18:44 uur
Helemaal mee eens, al blijf ik het moeilijk hebben met manwijven. Niet dat ik ze negeer ofzo... Ik blijf het gewoon een beetje raar vinden. Ik begrijp daar écht, écht niets van.
Maar ik ben de laatste om te gaan discrimineren voor wat dan ook. Ja, ìk zou dat eens moeten gaan doen. Dat zou pas echt helemaal belachelijk zijn. 
edit: ik pleit ook voor tolerantie. Niet omdat het politiek correct heet te zijn gewoon omdat het de mensen zoveel gelukkiger stemt. Naïeve George.
Maar ik ben de laatste om te gaan discrimineren voor wat dan ook. Ja, ìk zou dat eens moeten gaan doen. Dat zou pas echt helemaal belachelijk zijn. 
edit: ik pleit ook voor tolerantie. Niet omdat het politiek correct heet te zijn gewoon omdat het de mensen zoveel gelukkiger stemt. Naïeve George.

0
geplaatst: 21 november 2005, 19:05 uur
Kijk eens aan, ook ik heb dat talent om rücksichtlos naïef te wezen

0
geplaatst: 21 november 2005, 19:18 uur
Ach, ik denk niet dat zoiets ooit nog verloren gaat, als je al eenmaal 25 bent ...
Ben inmiddels als zo vaak met m'n hoofd tegen de muur gebotst... Het net een chronische ziekte. Maar dan wel een die erg welkom is. 
Edit: Voor jou is er nog hoop, Paalhaas.
Ben inmiddels als zo vaak met m'n hoofd tegen de muur gebotst... Het net een chronische ziekte. Maar dan wel een die erg welkom is. 
Edit: Voor jou is er nog hoop, Paalhaas.

0
geplaatst: 21 november 2005, 19:30 uur
En als je merkt dat je op je 19e met de dag naiever wordt, kan daar nog iets aan gedaan worden dan? 
Wat de homodiscussie betreft: ik merk bij mezelf dat ik sommige mannen best aantrekkelijk vind. Ik heb ooit geprobeerd zo iemand te kussen maar gatver nee, dat dan toch weer niet (dat was een soort weddenschap hoor, niet het mislukte begin van een relatie
). Nu ja, voorlopig heb ik nog geen meisje gevonden dus het kan altijd dat ik toch nog met een jongen thuis kom. Ik ben eigenlijk zelf ook wel benieuwd
.

Wat de homodiscussie betreft: ik merk bij mezelf dat ik sommige mannen best aantrekkelijk vind. Ik heb ooit geprobeerd zo iemand te kussen maar gatver nee, dat dan toch weer niet (dat was een soort weddenschap hoor, niet het mislukte begin van een relatie
). Nu ja, voorlopig heb ik nog geen meisje gevonden dus het kan altijd dat ik toch nog met een jongen thuis kom. Ik ben eigenlijk zelf ook wel benieuwd
.
0
ElMeroMero
geplaatst: 21 november 2005, 19:31 uur
aERodynamIC schreef:
Of "jij bent niet zo, jij doet gewoon" Dan denk ik: laat iedereen lekker in zijn waarde zeg. Men waardeert een homo pas als ie zich verdekt opstelt en zich vooral aanpast aan de voorgeschreven wetten van hetero's. En tolerant dat we onszelf dan noemen.....
Of "jij bent niet zo, jij doet gewoon" Dan denk ik: laat iedereen lekker in zijn waarde zeg. Men waardeert een homo pas als ie zich verdekt opstelt en zich vooral aanpast aan de voorgeschreven wetten van hetero's. En tolerant dat we onszelf dan noemen.....
Heh, een vriend van me (ja ook één van de herenliefde) zei eens tegen een onbekend meisje dat kwam zeuren om een "mijn vriendje begrijpt me niet"-gesprek dat ze eerst een geeltje op de bar moest leggen en dat ze daarna wel konden gaan babbelen.
Een beetje cru en lomp misschien maar hij maakte wel meteen een punt duidelijk.

0
geplaatst: 21 november 2005, 19:59 uur
Wat een hoop tekst voor een foto-topic zeg. Het is dat ik over de 40 ben en jullie niet wil afschrikken, anders had ik hier mijn hele digitale fotoboek geplaatst 

0
geplaatst: 21 november 2005, 20:15 uur
Ben zelf heel ruimdenkend en zie homosexuele mannen totaal niet als van die types van dat ene hoekje. Wat vrienden van mij, waaronder bv. Titan, zijn het. Zo zie ik dus vaak genoeg homostellen waarvan de stereotype echt niet altijd aanwezig zijn. Als ik later trouw met een mooie vrouw en een zoontje krijg zal ik die iig niet verbieden om met barbie's te spelen (want dat zou niet stoer zijn..).
Zou net als mevrouw Clinton zeer graag met Jolie eens in een bed willen liggen, om even mijn voorkeur voor vrouwen even te bevestigingen
Zou net als mevrouw Clinton zeer graag met Jolie eens in een bed willen liggen, om even mijn voorkeur voor vrouwen even te bevestigingen

0
geplaatst: 21 november 2005, 20:21 uur
Ach, je moet al van heel ver komen om die vrouw af te wijzen. 

0
geplaatst: 21 november 2005, 20:26 uur
0
SelmaDuim
geplaatst: 21 november 2005, 20:32 uur
george clinton schreef:
Ik heb iets met zoenende mannen. Ik keek speciaal naar 'Queer as Folk' om al die mooie mannen het met elkaar te zien doen.
Ik heb iets met zoenende mannen. Ik keek speciaal naar 'Queer as Folk' om al die mooie mannen het met elkaar te zien doen.

Jaaaaah!
Die serie mogen ze van mij herhalen. 
* denotes required fields.