De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 10 juli 2008, 13:34 uur
jurado schreef:
Zou je , potverpielepap , niet eens een bezoekje brengen aan de barbier mijn jongen?
Zou je , potverpielepap , niet eens een bezoekje brengen aan de barbier mijn jongen?
dat zegt mijn schoonmoeder ook steeds

0
Father McKenzie
geplaatst: 10 juli 2008, 17:45 uur
@ Martin Visser; je haar zit goed, het staat je wel dat ietsje langer... dat jasje zou er een van Paul Weller kunnen zijn...
0
geplaatst: 10 juli 2008, 22:06 uur
herman schreef:
Berichten verwijderd. Nu weer serieuze foto's graag.
Berichten verwijderd. Nu weer serieuze foto's graag.

Erg serieus.
0
geplaatst: 11 juli 2008, 19:39 uur
0
geplaatst: 13 juli 2008, 00:31 uur
0
koenenbw
geplaatst: 16 juli 2008, 00:29 uur
.
haha! grappig dat er zoveel leuke reacties hiervan komen terwijl het helemaal niet mijn bedoeling was om wat te posten in dit topic!
Ik wilde alleen een foto die ik maanden geleden heb gepost verwijderen, alleen weet ik niet hoe dat moet
maarja ik ga maar weer verder met mijn geheimtaal,
...---... ...---... ...---... ... ---... ...---... ...---...
haha! grappig dat er zoveel leuke reacties hiervan komen terwijl het helemaal niet mijn bedoeling was om wat te posten in dit topic!
Ik wilde alleen een foto die ik maanden geleden heb gepost verwijderen, alleen weet ik niet hoe dat moet

maarja ik ga maar weer verder met mijn geheimtaal,
...---... ...---... ...---... ... ---... ...---... ...---...
0
geplaatst: 16 juli 2008, 00:31 uur
koenenbw schreef:
.
.

Dat gaat niet.

0
Sheplays
geplaatst: 16 juli 2008, 19:36 uur
koenenbw schreef:

Gewoon op het rode kruisje drukken in Imageshack.
0
geplaatst: 16 juli 2008, 20:12 uur
Sheplays schreef:
(quote)
Probeer maar.
Gaat niet als die al een tijdje gepost is.
0
geplaatst: 16 juli 2008, 20:34 uur
AGE-411 schreef:
Probeer maar.
(quote)
Probeer maar.
Op imageshack kun je alles verwijderen, ongeacht hoe lang het er al staat. Ik denk dat je met MuMe in de war bent.
0
Sietse
geplaatst: 19 juli 2008, 13:55 uur
Ik dacht eens wat nette foto's te maken voor promotie materiaal, mocht ik het nodig hebben voor mijn muziekjes...
Deze twee heb ik uitgekozen (en let op mijn nieuwe haarstijl...geen troep er meer in...wow
)

Deze twee heb ik uitgekozen (en let op mijn nieuwe haarstijl...geen troep er meer in...wow
)

0
geplaatst: 19 juli 2008, 15:34 uur
Je moet nog wel wat aan je quasi ongeïnteresseerde blik werken, Sietse, die is niet zo overtuigend
.
.
0
geplaatst: 19 juli 2008, 16:28 uur
Die tweede is een beetje te druk/rommelig voor promotiemateriaal denk ik. Eerste is prima. Beetje I Am Sitting in a Room... 

0
Sheplays
geplaatst: 19 juli 2008, 17:00 uur
Op de eerste staat wel een erg groot leeg wit vlak en die plant staat daar ook niet mooi.
0
geplaatst: 19 juli 2008, 17:07 uur
Dat witte vlak vond ik juist wel mooi. Had zelfs nog wel groter gemogen van mij. Past ook goed bij zijn muziek. 

0
Sietse
geplaatst: 19 juli 2008, 17:24 uur
Origineel was het ook nog groter, maar heb een stuk van de foto afgeknipt.
Ohh en die plant staat daar heel goed...heb geen idee meer waar ik hem moet gaan plaatsen...mijn huis begint redelijk vol te geraken van al de planten die ik heb
(maar ik snap wat je bedoelt)
Ohh en die plant staat daar heel goed...heb geen idee meer waar ik hem moet gaan plaatsen...mijn huis begint redelijk vol te geraken van al de planten die ik heb

(maar ik snap wat je bedoelt)
0
Sheplays
geplaatst: 19 juli 2008, 17:30 uur
bubbachups schreef:
Dat witte vlak vond ik juist wel mooi. Had zelfs nog wel groter gemogen van mij. Past ook goed bij zijn muziek.

Dan moet de plant ook weg (niet echt maar weggefotoshopt
)Met zijn muziek ben ik niet zo bekend maar als het gaat om een promotie moet hij zich toch een beetje intelligent presenteren of 't nou metal of minimal is.
Foto. no 1 is meer de oudere schrijver die mijmert over zijn leven. De wegkijkende blik en gevouwen handen stralen erg onwil tot communicatie uit. De bladeren van de plant zitten te dicht op het hoofd.
In foto no. 2 lijkt het of hij nadenkt, muziek luistert of beide maar dit
is niet de juiste achtergrond en wederom vind ik die handen niet goed.
Ik zou het dan zo ongeveer doen:

* denotes required fields.