MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek

zoeken in:
Wel vet behang heb je dan in je huis!

Sietse, is dit je vrouwelijke kant, die laatste foto is wel gaaf gemaakt die zou ik gebruiken.

Sietse
lol, wat een enge foto is het nu geworden...

Sietse
het is trouwens best rot om over compositie na te denken als je het allemaal met de zelfontspanner aan het maken bent.

Ik wil eigenlijk een keer een vriend of vriendin van me vragen of ze wat toffe foto's kunnen maken.
Die zijn er erg goed in nl., die vriendin is zelfs pro.

Wellicht tijdens mijn vakantie waar zij ook bij zijn

EDIT: en de blik die ik beide foto's heb is voor mij een vrij reguliere blik. Ik doe niets met opzet, behalve dan het wegkijken van de lens...verder niets.

Sheplays
Het gaat niet om je blik, het is meer dat het overduidelijk geposeerd is.

Je vriendin weet er ongetwijfeld wel raad mee!

Ik zou wel wat neutraler kijken, dit is te homo-erotisch (no offence).

Sietse, kan het zijn dat ik jou vorige zondag met een donkerharig meisje zag praten op Den Bosch CS?

O jee, dat was ik

Sietse
ja dat kan, het was met Veerle...

en dan kom je niets zeggen?

@Sheplays: hmm, ja ik poseer voor de foto, maar de blik is niet veel anders dan mijn normale blik (Sietse lacht nooit als er niets grappigs gebeurd)

Ik zou geloof ik altijd moeten lachen om het stomme fenomeen zelfontspanner. Zeker als ik daar in mijn eentje mee bezig zou zijn
Maar ik heb helaas geen fotocamera. En die heeft ook geen zelfontspanner...

Jazper schreef:
Ik zou geloof ik altijd moeten lachen om het stomme fenomeen zelfontspanner. Zeker als ik daar in mijn eentje mee bezig zou zijn

Ik hou zelf eigenlijk wel van ontspannen.. dus ik geef die camera ook groot gelijk...

Als camera heb je maar mooi te maken met iemand die je knopje indrukt en je daarmee verplicht zelf te ontspannen. Bloednerveus zou ik er van worden.

Sietse schreef:

en dan kom je niets zeggen?

Nee, mijn trein reed weg

Leuke foto's, maar op de eerste foto moet vanuit technisch oogpunt , als je de plant er ook op wilt hebben, deze los van je hoofd afgebeeld staan. Nu is het net alsof er een plant uit je hoofd groeit (wat op zich wel bijzonder is natuurlijk).

vin13 schreef:

Zou je denken?

vin13 schreef:

Vind ik wel meevallen. (Lees: totaal niet )

vin13 schreef:

Pardon........

thelion schreef:
(quote)

Pardon........

hij bedoelt dat hij zich aangetrokken voelt.

Niet overdrijven, ik bekijk het alleen technisch.

Sietse schreef:
Sietse lacht nooit als er niets grappigs gebeurd

en wel als er wel iets grappigs gebeurt bedoel je?

Sheplays
itchy schreef:
Leuke foto's, maar op de eerste foto moet vanuit technisch oogpunt , als je de plant er ook op wilt hebben, deze los van je hoofd afgebeeld staan. Nu is het net alsof er een plant uit je hoofd groeit (wat op zich wel bijzonder is natuurlijk).

Óf die plant is een feeder . Door die plant en de soort muziek die hij maakt kwam ik op het idee om hem in een fractal te plaatsen.

vin13 schreef:
Niet overdrijven, ik bekijk het alleen technisch.

Dan mag je mij toch eens uitleggen wat er dan zo homo-erotisch is aan die blik van sietse......... want ik zie het niet...... of zou mijn gaydar kapot zijn

In combinatie met de oorring en de lichaamshouding, maar dat maakt verder niet uit dat ligt dan eerder zeker aan mij dan aan Sietse.

vin13 schreef:
dat ligt dan eerder zeker aan mij dan aan Sietse.

Dat denk ik wel ........ No offence verder hoor......

Sietse
GrafGantz schreef:
(quote)

en wel als er wel iets grappigs gebeurt bedoel je?

Ook vrijwel nooit, maar dan sporadisch kan het nog voorkomen.

@vin13: zal ik het dan nog erger maken..
1) het is een knopje, geen ring
2) in mijn andere oor heb ik 3 ringen

Verder vind ik het nou niet bepaald homo-erotisch, hoe ik kijken...eigenlijk vind ik het niet homo en niet erotisch...zou het zelfs mijn neutrale blik willen noemen.
Had ik al gezegd dat ik altijd neutraal/semi-chagrijnig kijk? Kan er niets aan doen...

Sietse
ohh wacht je doelt natuurlijk op de 2e foto...daar zijn beide oren te zien....
In mijn linker oor heb ik dus 3 ringen waarvan 2 naast elkaar en 1 boven in de rand...die is niet zichtbaar momenteel.

Sietse
itchy schreef:

De eerste foto die ik naam was pas erg...ik had alles al wat verplaatst, maar daarop stonden naast de lege potten pindakaas, hagelslag, mijn ontbijt bord en andere zooi dus een plant de echt recht op mijn hoofd leek te staan. Had dus al zitten schuiven, maar is zo moeilijk te zien als je instelt als je er nog niet ziet.

Misschien dat ik hem later deze week nog eens over doe maar dan het tafeltje met de plant wat verschoven.

Per ongeluk mn berichtje weg. Geen grado dus. Jammer, zou de foto fraaier maken

Moet jij gezien je muzeksoort niet iets vagers/"kunstzinnigers" doen trouwens...deze zijn wel heel scherp.Suggereert 4-kwartsmaten..

Sheplays
Hoezo geen grado?
Wél op mijn foto

Ja zie je wel....Sietse stuurt me t bos in met zijn gemopper over sennheiser....(in een berichtje dat weg is gehaald)

Had ff niet gezin dat jij m gepost en gemaakt had.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:57 uur

geplaatst: vandaag om 10:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.