De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
Sheplays
geplaatst: 20 juli 2008, 23:11 uur
Sietse heeft er niets mee van doen, die Grado is erin gefotoshopt 
Je moet even terugbladeren voor de echte foto's

Je moet even terugbladeren voor de echte foto's

0
geplaatst: 20 juli 2008, 23:12 uur
Ja precies dat is me wel duidelijk, maar net ff niet zeg maar.
Ja die heb ik nu ook gezien. Als ik Sietse was zou ik jou inhuren
Ja die heb ik nu ook gezien. Als ik Sietse was zou ik jou inhuren

0
Sietse
geplaatst: 20 juli 2008, 23:40 uur
eerlijk? Ik vind fractals lelijk. Ik ben geen hippie, zeg.
En ook voor VDG: ga eens wat foto's bekijken van muzikanten in het drone wereldje. Thomas Köner bijv. (een van mijn grote voorbeelden)...niets van die vage onzin, gewoon een duidelijke scherpe foto.
Het zijn daar eigenlijk vrijwel altijd vrij gewone foto's of foto's van mensen in actie (optredens dus). Mensen in een gewone setting is perfect voor het ding dat ik doe...anders krijg je meteen weer of zo'n new age/hippie ding of zo'n "zie mij eens satanisch zijn" ding zoals je bij Dark Ambient wel ziet...ONZIN...daar hou ik niet van.
En ook voor VDG: ga eens wat foto's bekijken van muzikanten in het drone wereldje. Thomas Köner bijv. (een van mijn grote voorbeelden)...niets van die vage onzin, gewoon een duidelijke scherpe foto.
Het zijn daar eigenlijk vrijwel altijd vrij gewone foto's of foto's van mensen in actie (optredens dus). Mensen in een gewone setting is perfect voor het ding dat ik doe...anders krijg je meteen weer of zo'n new age/hippie ding of zo'n "zie mij eens satanisch zijn" ding zoals je bij Dark Ambient wel ziet...ONZIN...daar hou ik niet van.
0
geplaatst: 21 juli 2008, 01:07 uur
Sietse schreef:
..ONZIN...daar hou ik niet van.
..ONZIN...daar hou ik niet van.
Je moet eens weten hoeveel je kan met een beetje goed licht of de juiste setting. Kleine details kunnen het verschil maken tussen een vette foto en een suffe foto. En je kan toch maar beter iemand anders de foto laten maken dan een zelf ontspanner gebruiken Het is dan het ook wel moeilijk om een goeie foto te maken.
0
Sheplays
geplaatst: 21 juli 2008, 06:46 uur
Sietse schreef:
Wat is er hippie aan een fractal?
Tja, wat is hét drone "wereldje"? In feite produceert een doedelzak ook een drone
. Je held Köner draagt overigens oogmake-up dus in dit geval heb je slechts een kohl-potlood nodig
!
0
geplaatst: 21 juli 2008, 10:24 uur
Beste Sietse, je schrijft zelf dat de foto's bedoeld zijn voor promotie.
Promotie is het onder aandacht brengen van een nieuw of bestaand product of service met als doel er meer van te verkopen.
Nu bepaal je natuurlijk helemaal zelf hoe jij jezelf 'wilt neerzetten' in de markt, daarom zijn goede foto's belangrijk.
In het geval van iemand die muziek maakt zouden foto's dus eigenlijk iets moeten zeggen over de muzikant en zijn of haar muziek.
Maar meen je serieus dat je met deze foto's de muzikale lading dekt?
Fotografie is misschien toch meer dan alleen maar een afbeelding.
Ik in jou geval zou toch serieus overwegen eens een 'echte' fotograaf in de hand te nemen.
Dit soort foto's stralen niet uit met wat ik zo over je muziek lees.
Ze maken mij niet nieuwsgierig naar je muziek, eerder het tegendeel.
Goed promoten is een vak, net als goed fotograferen overigens.
Promotie is het onder aandacht brengen van een nieuw of bestaand product of service met als doel er meer van te verkopen.
Nu bepaal je natuurlijk helemaal zelf hoe jij jezelf 'wilt neerzetten' in de markt, daarom zijn goede foto's belangrijk.
In het geval van iemand die muziek maakt zouden foto's dus eigenlijk iets moeten zeggen over de muzikant en zijn of haar muziek.
Maar meen je serieus dat je met deze foto's de muzikale lading dekt?
Fotografie is misschien toch meer dan alleen maar een afbeelding.
Ik in jou geval zou toch serieus overwegen eens een 'echte' fotograaf in de hand te nemen.
Dit soort foto's stralen niet uit met wat ik zo over je muziek lees.
Ze maken mij niet nieuwsgierig naar je muziek, eerder het tegendeel.
Goed promoten is een vak, net als goed fotograferen overigens.
0
Sietse
geplaatst: 21 juli 2008, 11:18 uur
Sheplays schreef:
Tja, wat is hét drone "wereldje"? In feite produceert een doedelzak ook een drone
.
(quote)
(quote)
. juist, maar ik heb het hier over het genre drone niet over het geluid drone.
Je held Köner draagt overigens oogmake-up dus in dit geval heb je slechts een kohl-potlood nodig
!Ohh? Make-up?
http://www.discogs.com/image/A-15424-1192886689.jpeg
EDIT: Ellendige Discogs pagina's
0
Sietse
geplaatst: 21 juli 2008, 11:21 uur
Woody schreef:
Je moet eens weten hoeveel je kan met een beetje goed licht of de juiste setting. Kleine details kunnen het verschil maken tussen een vette foto en een suffe foto. En je kan toch maar beter iemand anders de foto laten maken dan een zelf ontspanner gebruiken Het is dan het ook wel moeilijk om een goeie foto te maken.
(quote)
Maar spelen met licht is iets anders dan een foto van iemand waarvan net een halve wang te zien is omdat het zo ontzettend "spannend" is wat je wat mij betreft iets te vaak ziet binnen het hele Dark Ambient (en gothic gebeuren). Dat is wat ik bedoel met ONZIN.
Het is uiteindelijk ook de bedoeling om iets met een fotograaf te doen, wat ik hier al eerder had aangegeven. Maar ik was me aan het vervelen en dan moet je iets...en aangezien ik niet meer had dan een hele vage foto die ooit tijdens een optreden is gemaakt...

EDIT:
@ Odlfart: je hebt gelijk maar op het moment is die fotograaf niet voorhanden. Maar ik ga een vriendin, wiens vak het is, vragen of ze een keer wat leuke foto's wil maken die wat meer zeggen over mij en de muziek. Zij weet van dat soort dingen.
Duidelijk is iig dat ik de foto's voorlopig nog maar niet moet gebruiken voor iets anders dan mijn eigen foto mapje op myspace en facebook

0
Sheplays
geplaatst: 21 juli 2008, 11:34 uur
Sietse schreef:
@ Odlfart: je hebt gelijk maar op het moment is die fotograaf niet voorhanden. Maar ik ga een vriendin, wiens vak het is, vragen of ze een keer wat leuke foto's wil maken die wat meer zeggen over mij en de muziek. Zij weet van dat soort dingen.
Duidelijk is iig dat ik de foto's voorlopig nog maar niet moet gebruiken voor iets anders dan mijn eigen foto mapje op myspace en facebook

Zelfs daar zou ik ze niet voor gebruiken maar dat is verder aan jou.
Feit is wel dat Thomas Köner vaak optreedt met mensen als Jurgen Reble, een video alchemist. Het idee van computergemanipuleerd beeld zou ik dus niet 1, 2, 3 naast me neerleggen als ik jou was

In ieder geval heb je hier gratis en meervoudig advies gekregen ook van mensen 'die van dat soort dingen weten' (die zijn er op mume ook namelijk
).
0
Sietse
geplaatst: 21 juli 2008, 11:39 uur
Sheplays schreef:
Feit is wel dat Thomas Köner vaak optreedt met mensen als Jurgen Reble, een video alchemist. Het idee van computergemanipuleerd beeld zou ik dus niet 1, 2, 3 naast me neerleggen als ik jou was
In ieder geval heb je hier gratis en meervoudig advies gekregen ook van mensen 'die van dat soort dingen weten' (die zijn er op mume ook namelijk
).
(quote)

).Optredens vind ik een heel ander verhaal. Ik wil maar al te graag iets met beeld tijdens mijn optredens, is veel mooier.
En myspace en facebook moet je zien als vakantie kiekjes en niet als iets anders. Ik heb het hier nl. over persoonlijke pagina's en niet over promotie pagina's (al staan deze foto's ondertussen ook op mijn muziek myspace pagina).
Het is net zoiets als al de foto's die ik van mijn cactussen neem die op flickr zet. Ik ben geen goede fotograaf, maar vind het wel leuk om te laten zien wat ik heb gemaakt...(en het is een handige site om je foto's te pleuren voor je ze wilt hotlinken naar een andere site zoals hier)
0
geplaatst: 21 juli 2008, 13:02 uur
Sietse: Ik heb in het verleden hele leuke dingen samen gedaan met 'aanstormend talent' van kunstacademies, misschien moet je daar eens contacten leggen.
Er zijn vast wel studenten in de audio visuele hoek te vinden die met je samen willen werken.
Voordeel is dat je op die manier ook de kosten in de hand houdt.
T'is maar een idee
.
Er zijn vast wel studenten in de audio visuele hoek te vinden die met je samen willen werken.
Voordeel is dat je op die manier ook de kosten in de hand houdt.
T'is maar een idee
.
0
Sietse
geplaatst: 21 juli 2008, 13:09 uur
Ik ken ook wel mensen die zich daar mee bezighouden, dus dat is het probleem niet hoor. En zelf kan ik ook nog wel iets en heb ik ook wel ideeën, echter mijn grootste probleem is dat ik erg lui ben wat betreft dat soort dingen regelen.
0
geplaatst: 21 juli 2008, 13:12 uur
Als je lui bent moet je het juist uit besteden 
edit: en nou niet boos worden, maar misschien is dat wel wat je een beetje uitstraalt ( lui) op de foto's; zelfs die van je live performance; een beetje actieve houding achter je laptop zal wonderen doen

edit: en nou niet boos worden, maar misschien is dat wel wat je een beetje uitstraalt ( lui) op de foto's; zelfs die van je live performance; een beetje actieve houding achter je laptop zal wonderen doen

0
Sietse
geplaatst: 21 juli 2008, 13:31 uur
ik weet wat je bedoelt...meestal zit ik heel erg geconcentreerd naar mijn scherm te kijken en beweeg ik haast niet...is nu ook niet dat ik echt beweeg muziek maak ofzo, maar ik zou idd wat meer mogen bewegen. Doe het nl. wel bij de band waar ik in speel, daar schuif ik heel de tijd heen en weer op mijn stoel en kijk om me heen (naar de rest van de band), hang om mijn microfoonstandaard (al zit ik dan nog steeds
).
Het optreden van die foto was ik voor mijn doen trouwens heel actief, had allemaal instrumenten bij me waarmee ik dingetjes live opnam. Moest af en toe staan enzo om die dingen te kunnen bespelen.
). Het optreden van die foto was ik voor mijn doen trouwens heel actief, had allemaal instrumenten bij me waarmee ik dingetjes live opnam. Moest af en toe staan enzo om die dingen te kunnen bespelen.
0
geplaatst: 21 juli 2008, 13:38 uur
aanstekerbenzine deed het in het verleden ook heel aardig
Je ziet het Sietse : we denken met je mee !
0
Sietse
geplaatst: 21 juli 2008, 14:56 uur
in dat geval heb ik denk ik liever dat jullie vooral NIET denken... 

0
geplaatst: 21 juli 2008, 15:16 uur
Kom kom, niet zo benauwd, een beetje rock'n roll in je drone kan toch geen kwaad?
0
geplaatst: 21 juli 2008, 16:29 uur
Drone muziek is trouwens wel vet met video, Sietse.
Hoef je zelf ook niet achter je laptop rond te huppelen ( Misschien evengoed wel leuk
)
Maar serieus, ik ben bezig met een audiovisueel project dat gedeeltelijk uit (traditionele)drone sounds bestaat. Resultaten zijn interessant!
Zeker de poging eens waard wat moeite voor te doen.
Hoef je zelf ook niet achter je laptop rond te huppelen ( Misschien evengoed wel leuk
)Maar serieus, ik ben bezig met een audiovisueel project dat gedeeltelijk uit (traditionele)drone sounds bestaat. Resultaten zijn interessant!
Zeker de poging eens waard wat moeite voor te doen.
0
geplaatst: 21 juli 2008, 16:38 uur
Om op je beeldmateriaal terug te komen: ben even bezig geweest tussen de bedrijven door. Misschien vind je het wel leuk, en anders, ik heb er even leuk mee kunnen aanklooien.

0
Sietse
geplaatst: 21 juli 2008, 16:54 uur
Oldfart schreef:
Kom kom, niet zo benauwd, een beetje rock'n roll in je drone kan toch geen kwaad?
Ik heb al stickers op mijn rock'n roll monster zitten...

Helaas heb ik geen ruimte voor mijn "The Big Lebowski" sticker "It don't matter to Jesus", dan blijft er niets van de andere over.
0
geplaatst: 21 juli 2008, 17:15 uur
Grappig, die Machinefabriek-sticker heb ik ook op mijn computer zitten. 

0
Sietse
geplaatst: 21 juli 2008, 17:33 uur
ik had er een op zitten en toen moest ik op een zelfde avond als Machinefabriek spelen. Kom ik terug in de ruimte waar ik moest spelen waar mijn laptop al stond opgebouwd (na de soundcheck dus), zaten er op eens twee stickers op...
0
ElMeroMero
geplaatst: 21 juli 2008, 19:53 uur
Oldfart schreef:
Het schijnt voldoende te zijn om Sietse tijdens een optreden zich te laten ontfermen over een wokpan.
Volgende keer foto's van laten trekken Siets !

* denotes required fields.