De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 4 augustus 2008, 23:42 uur
Nee, wij zijn niet echt van die foto-mensen, maar als er een leuke komt, dan post ik die wel. 

0
geplaatst: 6 augustus 2008, 16:28 uur
Vakantiefoto's uit Duitsland!!!

In Legoland in Berlijn bij Harry Potter en Hagrid

En met de lego aan het spelen

Geen idee waar het was, maar ik was niet zo vrolijk

In een oud klooster in Jerichow

En als je een houten mannetje op een bankje tegenkomt, moet je er natuurlijk wel even mee op de foto
Die andere twee zijn m'n moeder en m'n zusje, en het was in Brandenburg

Op de boot (hadden we voor een dagje gehuurd) en m'n zusje aan het varen
In de buurt van Potsdam

Ik achter het stuur

En nog een keer ik achter het stuur

En ik in de caravan aan het lezen met een muziekje
Voor de rest zijn er ook nog wel foto's zonder mij of andere familieleden erop hoor, maar die zijn niet zo heel boeiend eerlijk gezegd

In Legoland in Berlijn bij Harry Potter en Hagrid

En met de lego aan het spelen

Geen idee waar het was, maar ik was niet zo vrolijk

In een oud klooster in Jerichow

En als je een houten mannetje op een bankje tegenkomt, moet je er natuurlijk wel even mee op de foto
Die andere twee zijn m'n moeder en m'n zusje, en het was in Brandenburg
Op de boot (hadden we voor een dagje gehuurd) en m'n zusje aan het varen
In de buurt van Potsdam
Ik achter het stuur

En nog een keer ik achter het stuur

En ik in de caravan aan het lezen met een muziekje
Voor de rest zijn er ook nog wel foto's zonder mij of andere familieleden erop hoor, maar die zijn niet zo heel boeiend eerlijk gezegd
0
geplaatst: 6 augustus 2008, 18:39 uur
Mooi gebied ook aan het water, ultiem om muziek te luisteren aan dek!
0
geplaatst: 10 augustus 2008, 19:08 uur

Voorbereidingen op het beoefenen van mijn hobby in de Franse Alpen, vorige week

0
geplaatst: 10 augustus 2008, 23:55 uur
Nee, daar was ik vorig jaar, dit is Lac de Laffrey. Iets noordelijker.
0
geplaatst: 12 augustus 2008, 13:38 uur
Ik ben terug van anderhalve week dammen in Brunssum. De eerste twee rondes won ik. Vervolgens verprutste ik tegen een andere kanshebber een remisestand, maar dankzij een remise en een overwinning stond ik na vijf rondes weer in de subtop.
In de zesde ronde mocht ik tegen een Russische grootmeester. Na een moeilijke opening verloor ik een schijf, maar had ik veel compensatie. Hierdoor kon ik ten koste van nog een schijf doorbreken naar dam. Vervolgens miste ik een theoretische remise (ik ken heel weinig theorie en dat brak me op) en een wat moeilijkere remise en moest ik na zes uur spelen alsnog in een nederlaag berusten.
Na die nederlaag kwam het niet meer goed. Na een remise, een onnodige nederlaag tegen een speler waar ik normaal gesproken niet van mag verliezen en een overwinning eindigde ik op een wat teleurstellende 31e plek in een deelnemersveld van 104.
Wat "actie"foto's:

In de zesde ronde mocht ik tegen een Russische grootmeester. Na een moeilijke opening verloor ik een schijf, maar had ik veel compensatie. Hierdoor kon ik ten koste van nog een schijf doorbreken naar dam. Vervolgens miste ik een theoretische remise (ik ken heel weinig theorie en dat brak me op) en een wat moeilijkere remise en moest ik na zes uur spelen alsnog in een nederlaag berusten.
Na die nederlaag kwam het niet meer goed. Na een remise, een onnodige nederlaag tegen een speler waar ik normaal gesproken niet van mag verliezen en een overwinning eindigde ik op een wat teleurstellende 31e plek in een deelnemersveld van 104.
Wat "actie"foto's:
0
geplaatst: 12 augustus 2008, 15:34 uur
Cool hoor. Lijkt me enorm zwaar om zo lang geconcentreerd te blijven.
0
geplaatst: 12 augustus 2008, 18:44 uur
Dat is ook lastig. Een gemiddelde partij duurt 4 uur en ik heb dit toernooi ook een aantal partijen van bijna 6 uur gehad. Meestal kun je wel nog een beetje ontspannen door tijdens je tegenstanders bedenktijd wat rond te lopen en naar andere partijen te kijken.
Verder moet je vooral in het eindspel scherp proberen te zijn, aangezien daarin de meeste blunders gemaakt worden (doordat het het moeilijkste en meest abstracte onderdeel van het spel is en de vermoeidheid wel eens toe wil slaan). Om tijdens een partij fit te blijven is het daarom van belang om naast het dammen ook actief te sporten.
Verder moet je vooral in het eindspel scherp proberen te zijn, aangezien daarin de meeste blunders gemaakt worden (doordat het het moeilijkste en meest abstracte onderdeel van het spel is en de vermoeidheid wel eens toe wil slaan). Om tijdens een partij fit te blijven is het daarom van belang om naast het dammen ook actief te sporten.
0
geplaatst: 12 augustus 2008, 19:51 uur
Arrie schreef:
Nice!
Vooral de foto in het klooster vind ik leuk, maar die met dat houten mannetje zag er ook leuk uit.
0
geplaatst: 12 augustus 2008, 20:58 uur
Leuk die damfoto's inderdaad. Dat scherp en geconcentreerd blijven zal zeker moeilijk zijn na al die partijen.
Ben zelf de laatste tijd wat actiever gaan schaken, leuke hersengymnastiek
Ben zelf de laatste tijd wat actiever gaan schaken, leuke hersengymnastiek

0
thejazzscène
geplaatst: 13 augustus 2008, 10:09 uur
Louis2703 schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)

470 is leuker en op zee is het des te meer avontuur.

0
geplaatst: 13 augustus 2008, 14:11 uur
Er voeren daar vrij veel 470's rond, maar die veegde ik veelal voorbij...
0
geplaatst: 17 augustus 2008, 12:21 uur
lol, gisteren gemaakt tijdens het verjaardagsfeestje van mijn neefje Jesse (2 jaar). Mijn broer heeft er meteen even de nieuwe reclame voor De Koninck van gemaakt. (Hij smaakte overigens heerlijk, in tegenstelling tot mijn heerlijk blik
)

)
0
DonDijk
geplaatst: 17 augustus 2008, 12:30 uur
Mooie foto Hill 
Hier sta ik met mijn (gloednieuwe) vrouw op onze ''huwelijksreis'' (het beestje moet toch een naam hebben) in Venetie:

Hier sta ik met mijn (gloednieuwe) vrouw op onze ''huwelijksreis'' (het beestje moet toch een naam hebben) in Venetie:

0
geplaatst: 17 augustus 2008, 12:32 uur
Wel slecht dat eht glas dat je vast hebt anders is dan dat andere glas daarnaast 

0
geplaatst: 17 augustus 2008, 12:47 uur
The Scientist schreef:
Wel slecht dat eht glas dat je vast hebt anders is dan dat andere glas daarnaast

Haha ja idd zal het aan hem doorgeven

0
Sheplays
geplaatst: 17 augustus 2008, 12:48 uur
Leuke foto, DonDijk! Wie was er mee op reis, of heb je de zelfontspanner gebruikt (knap dat je niet in het water bent gevallen dan
)?
)?
0
DonDijk
geplaatst: 17 augustus 2008, 15:12 uur
Ja, scheelde inderdaad niet heel veel 
Deze foto heeft een Japanse toerist van ons gemaakt. Die kun je wel op een foto-missie sturen.

Deze foto heeft een Japanse toerist van ons gemaakt. Die kun je wel op een foto-missie sturen.

0
geplaatst: 17 augustus 2008, 20:58 uur

Deze foto van Raekwon the chef vind ik erg gaaf. Hij straalt een zekere sfeer uit. Ik zit er nu al een tijdje naar te kijken.
Edit: Ik zie nu dat het de artiest zelf is (Raekwon). Jammer.
0
geplaatst: 17 augustus 2008, 20:59 uur
Volgens mij is het hier de bedoeling om foto's van jezelf neer te planten 

0
geplaatst: 17 augustus 2008, 21:02 uur
Hij had hem al eerder gepost. Ik wou het even zeggen. Bovendien heb ik nauwelijks tot geen foto's van mezelf. Bloedhekel aan fototoestellen.
0
geplaatst: 17 augustus 2008, 21:14 uur

deric en dochter Luna.
P.S. Mooie foto van Mathijs; is het waard om nog eens geplaatst te worden.
0
geplaatst: 17 augustus 2008, 22:22 uur
Florsi Florsa schreef:
Hij had hem al eerder gepost. Ik wou het even zeggen.
Hij had hem al eerder gepost. Ik wou het even zeggen.
Oep, sorry. Wist niet dat het iemand was die hier ook op het forum zit. Ik dacht meer een foto van een artiest ofzo :$
Florsi Florsa schreef:
Bloedhekel aan fototoestellen.
Bloedhekel aan fototoestellen.
Mee eens

0
edris.
geplaatst: 17 augustus 2008, 22:29 uur
ChieL schreef:
Oep, sorry. Wist niet dat het iemand was die hier ook op het forum zit. Ik dacht meer een foto van een artiest ofzo :$
Dat is ie ook.
* denotes required fields.