De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 26 november 2008, 12:20 uur
Ik hoop dat je Dieter Bohlen bedoelt.
Werd steenrijk door één nummer te schrijven
en dat onder verschillende titels telkens opnieuw uit te brengen.
En die miljoenen mensen in Europa maar kopen, man.
Mijn bankrekening lacht er nog altijd om ...
0
geplaatst: 26 november 2008, 19:07 uur
Zeven weken in Chili, Peru en Bolivia geweest. Heb zelf dia's gemaakt, maar vond in de Sony van mijn meisje een paar digitale plaatjes, voor degenen die graag eens die kant op willen en dat laatste zetje in de rug nodig hebben. 
Vooral Bolivia is adembenemend mooi.

Noord-Chili, bij Copiapo.

Een beetje arty-farty in Ayacucho, Peru

De beroemde Inka-temple Machu Picchu, bij Cusco in Peru. Al 100 keer op tv en kalender gezien en nog stokt de adem in je keel.

Een klein, schilderachtig haventje op Isla del Sol, Lake Titicaca, Bolivia

Salar de Uyuni, de grootste zoutwoestijn ter wereld, in Zuidwest Bolivia. Totaal maffe gewaarwording voor de zintuigen.

Salar de Uyuni

Salar de Uyuni

Lago Colorado, op de foto is zelfs nog niet goed te zien hoe prachtig dieprood dit meer kleurt (alleen als er wind staat).

Flamingo's in het dampende hete water van een vulkanisch meer bij Laguna Verde, Bolivia

En weer terug vanuit Santiago over the mighty Andes.

Vooral Bolivia is adembenemend mooi.

Noord-Chili, bij Copiapo.

Een beetje arty-farty in Ayacucho, Peru

De beroemde Inka-temple Machu Picchu, bij Cusco in Peru. Al 100 keer op tv en kalender gezien en nog stokt de adem in je keel.

Een klein, schilderachtig haventje op Isla del Sol, Lake Titicaca, Bolivia

Salar de Uyuni, de grootste zoutwoestijn ter wereld, in Zuidwest Bolivia. Totaal maffe gewaarwording voor de zintuigen.

Salar de Uyuni

Salar de Uyuni

Lago Colorado, op de foto is zelfs nog niet goed te zien hoe prachtig dieprood dit meer kleurt (alleen als er wind staat).

Flamingo's in het dampende hete water van een vulkanisch meer bij Laguna Verde, Bolivia

En weer terug vanuit Santiago over the mighty Andes.
0
Ruby1966
geplaatst: 26 november 2008, 19:25 uur
Very impressive 
De foto met de flamingo's vind ik heel erg mooi!

De foto met de flamingo's vind ik heel erg mooi!
0
geplaatst: 26 november 2008, 19:48 uur
Schitterende foto's Marc, wat een uitgestrektheid, heel mooi 

0
DutchViking
geplaatst: 26 november 2008, 20:14 uur
Prachtige foto's Marc
Ik koester zelf al geruime tijd de wens om door Zuid-Amerika te gaan reizen, waarbij vooral Patagonië en Machu Picchu me aanspreken..
Ik koester zelf al geruime tijd de wens om door Zuid-Amerika te gaan reizen, waarbij vooral Patagonië en Machu Picchu me aanspreken..
0
geplaatst: 26 november 2008, 20:15 uur
Heel mooi: de Machu Picchu foto's herken ik van mijn partner..... ook al zijn het voor mij alleen maar foto's, de verhalen die ik daarbij te horen kreeg maken het wat dat aan gaat extra mooi en nu ook weer nu ik jouw foto's daarvan zie.
Schitterende foto's!
Schitterende foto's!
0
geplaatst: 26 november 2008, 21:49 uur
Je mag wel blij zijn met je vriendinnetje want die heeft toch geen onverdienstelijke foto's gemaakt. Die arty farty vind ik ook heel cool.
0
geplaatst: 26 november 2008, 22:40 uur
Erg mooie foto's! Bolivia staat voor mij waarschijnlijk volgend jaar op het programma.
0
geplaatst: 27 november 2008, 00:11 uur
Prachtige foto's. Ik hou van woestijnen (hoewel ik er nooit in één ben geweest) 

0
fastpulseboy
geplaatst: 27 november 2008, 15:23 uur
Mooie foto's!
in februari en maart ben ik ook in Peru en Chili te vinden! Kijk er al naar uit.....
in februari en maart ben ik ook in Peru en Chili te vinden! Kijk er al naar uit.....
0
geplaatst: 27 november 2008, 20:36 uur
*Jaloeeeers*. Prachtige foto's! Bolivia en Peru zijn, samen met USA en Australië, een van de paar landen waar ik écht ooit eens naartoe wil. En na het zien van deze kiekjes wil ik zeker 

0
geplaatst: 27 november 2008, 21:25 uur
Machu Picchu, tjonge, wat mooi zeg. Kan me voorstellen dat een plaatje niet zo veel voorstelt als int echt 

0
geplaatst: 27 november 2008, 22:36 uur
Hier wat foto's van mijn reis door Vietnam in oktober/november. Erg mooi en fascinerend land...

"Welkom in Vietnam. Wij hopen dat u een aangenaam verblijf zult mogen hebben. WC rechtsaf. Hartelijke groeten, de VVV"
(Hanoi)

Op de markt is je dong twee dong waard! (Hanoi)

Straatbeeld (Hanoi)

Markt (Sapa)

Omgeving Sapa

Deze meneer is Vietnamveteraan (+ kleinzoon)

Omgeving Sapa

Vriendin omsingeld door bergvolkjes

Varen in Halong Bay

Halong Bay

Omgeving Ninh Binh

Yours truly + plaatselijke hangjeugd

Kernenergie is leuk! (Qui Nhon)

Vissersbootjes + transport ernaartoe (Qui Nhon)

Tropisch chill-paradijs (Phu Quoc)

Avondspits (Ho Chi Minh)

"Welkom in Vietnam. Wij hopen dat u een aangenaam verblijf zult mogen hebben. WC rechtsaf. Hartelijke groeten, de VVV"
(Hanoi)

Op de markt is je dong twee dong waard! (Hanoi)

Straatbeeld (Hanoi)

Markt (Sapa)

Omgeving Sapa

Deze meneer is Vietnamveteraan (+ kleinzoon)

Omgeving Sapa

Vriendin omsingeld door bergvolkjes

Varen in Halong Bay

Halong Bay

Omgeving Ninh Binh

Yours truly + plaatselijke hangjeugd

Kernenergie is leuk! (Qui Nhon)

Vissersbootjes + transport ernaartoe (Qui Nhon)

Tropisch chill-paradijs (Phu Quoc)

Avondspits (Ho Chi Minh)
0
sxesven
geplaatst: 27 november 2008, 22:59 uur
Wauw, super, echt helemaal fantastisch gewoon! Wegdromen naar het Verre Oosten wordt een stuk makkelijker met deze geweldige foto's, heerlijk. Vind ze allemaal prachtig, maar die omgeving van Ninh Binh is ook wel echt heel erg fenomenaal! 

0
jeko
geplaatst: 28 november 2008, 08:54 uur
Tjonge, jonge, de één gaat naar Bolivia de ander naar Vietnam, twee echte wereldreizigers hier op mume.Mooie foto's beide. 

0
geplaatst: 28 november 2008, 12:50 uur
Kuifje en de sissende sampam schoot door mijn hoofd na de foto,s van Vietnam te zien. Je maakt hier goede reclame en de kleurige kleding komt goed over. Zo,n reis staat zeker op mijn wensenlijst.
Met welke reisorganisatie heb je dit gedaan of wellicht op eigen houtje?
De foto's van Bolivia zijn ook zeer geslaagd, de communicatie met de bevolking lijkt me wel lastig. Maar dit betreft weer een andere globetrotter. Ik ben nu een boek van Frank van Rijn aan het lezen, die gaat met de fiets zo,n beetje over de hele wereld.
Met welke reisorganisatie heb je dit gedaan of wellicht op eigen houtje?
De foto's van Bolivia zijn ook zeer geslaagd, de communicatie met de bevolking lijkt me wel lastig. Maar dit betreft weer een andere globetrotter. Ik ben nu een boek van Frank van Rijn aan het lezen, die gaat met de fiets zo,n beetje over de hele wereld.
0
fastpulseboy
geplaatst: 28 november 2008, 15:12 uur
damn,
Vietnam staat nu ook op mijn verlanglijstje!
Vietnam staat nu ook op mijn verlanglijstje!
* denotes required fields.