De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 28 november 2008, 18:51 uur
Wow....
Die Bolivia en Peru foto's waren tof, maar die Vietnam foto's doen mijn reishanden helemaal jeuken. Echt prachtig.
Favoriet: rijstvelden en diegene daaronder.
Die Bolivia en Peru foto's waren tof, maar die Vietnam foto's doen mijn reishanden helemaal jeuken. Echt prachtig.
Favoriet: rijstvelden en diegene daaronder.
0
geplaatst: 28 november 2008, 19:08 uur
vin13 schreef:
De foto's van Bolivia zijn ook zeer geslaagd, de communicatie met de bevolking lijkt me wel lastig.
De foto's van Bolivia zijn ook zeer geslaagd, de communicatie met de bevolking lijkt me wel lastig.
Ze spreken gewoon Spaans hoor
. Ik had indertijd in Vietnam meer problemen met de communicatie moet ik zeggen. Prachtige foto's inderdaad
.
0
geplaatst: 28 november 2008, 22:08 uur
Heerlijk om te zien itchy. Ik heb zelf in Maleisie gewoond. Ik proef de sfeer van de tropen weer een beetje 

0
geplaatst: 29 november 2008, 13:23 uur
lebowski schreef:
. Ik had indertijd in Vietnam meer problemen met de communicatie moet ik zeggen. Prachtige foto's inderdaad
.
(quote)
.Gewoon Spaans beheers ik ook niet, ik red me met Engels en Duits prima. Spaanse woordjes ok maar een gesprek wordt lastig. Dan moet ik maar op Spaanse les. Vamos a la playa bij elke vraag schiet ook niet op.

0
geplaatst: 29 november 2008, 15:23 uur
vin13 schreef:
Met welke reisorganisatie heb je dit gedaan of wellicht op eigen houtje?
Met welke reisorganisatie heb je dit gedaan of wellicht op eigen houtje?
Met mijn eigen reisorganisatie

Oftewel op eigen houtje, prima te doen, ik zou iedereen aanbevelen dit nooit, maar dan ook nooit georganiseerd te doen. Kan je overal zo lang of kort blijven als je zelf wil.
lebowski schreef:
. Ik had indertijd in Vietnam meer problemen met de communicatie moet ik zeggen.
. Ik had indertijd in Vietnam meer problemen met de communicatie moet ik zeggen. Inderdaad, Vietnamees proberen te praten blijkt na een paar pogingen toch érg lastig tot niet te doen. En als Vietnamezen Engels proberen te praten klinkt het alsof ze nog steeds Vietnamees praten (uitzonderingen daargelaten). Veel handen-en voetencommunicatie dus.
Itchy-post nr. 10.000

0
geplaatst: 3 december 2008, 22:51 uur
zo ik ben hier nieuw dus,
dus ik dacht hier voor de gezelligheid eens een begaaide foto van me neer te planten

groeten!
dus ik dacht hier voor de gezelligheid eens een begaaide foto van me neer te planten

groeten!
0
geplaatst: 4 december 2008, 15:48 uur
lebowski schreef:
lelijk, smerig
(quote)
lelijk, smerig
Kan ook gebruikt worden om 'schraal', 'scheef' of zelfs 'merkbaar dronken' aan te duiden.
0
geplaatst: 4 december 2008, 18:21 uur
Gajarigon schreef:
Kan ook gebruikt worden om 'schraal', 'scheef' of zelfs 'merkbaar dronken' aan te duiden.
(quote)
schraal was wat ik bedoelde^^
0
geplaatst: 13 december 2008, 17:12 uur
Al die exotische verweg foto's zijn natuurlijk prachtig, maar dit vlakke land kan in de winter ook best mooi zijn:

0
geplaatst: 13 december 2008, 18:42 uur
In de luwte viel het vandaag wel mee maar die wind was inderdaad behoorlijk fris. Gelukkig maakte ik gebruik van het 36-kledinglagen-systeem 

0
geplaatst: 13 december 2008, 20:38 uur
Ja die is prachtig, heb ik nu in opdracht van een meisje van bijna 3 als achtergrond ingesteld, ze vond hem ook erg mooi

0
geplaatst: 13 december 2008, 20:52 uur
Waar is dit Graf? Grote blad voor: Shimano-spulletjes?
Mooie hybride.
Mooie hybride.
0
geplaatst: 13 december 2008, 21:14 uur
Foto's zijn vanmiddag genomen in het deel van de Biesbosch behorende bij Dordrecht. En ja, alles Shimano, maar is alweer een oud beestje hoor, volgens mij alweer zo'n 6 jaar oud. Wel erg goed voor gezorgd en altijd binnen gestaan. Niet van een oud vrouwtje geweest trouwens 

0
geplaatst: 14 december 2008, 00:27 uur
Biesbosch? Jeetje, twee keer vallen en dan ben ik daar, ook maar eens aan de wandel gaan op een mooie winterdag dan 

0
geplaatst: 14 december 2008, 00:51 uur
@lin - fietsen, en neem die hagedis dan mee - op de fiets; kan ie meteen Boudewijn de Groot zingen en Skik (Op Fietse).
Gaan we een keer doen fietsen, mjumen met de lady (= 2* Koga Miyata) daaro en dan happen in de "Kop van het Land"- goeie bio/vegatent (en da's heel wat voor een carnivoor als Mjuman).
Gaan we een keer doen fietsen, mjumen met de lady (= 2* Koga Miyata) daaro en dan happen in de "Kop van het Land"- goeie bio/vegatent (en da's heel wat voor een carnivoor als Mjuman).
0
geplaatst: 14 december 2008, 12:57 uur
Wat een idee, een mume Biesbosch-meeting. Dat moet welhaast legendarisch worden, komt allen spelen in den modder enzo.
0
geplaatst: 14 december 2008, 18:54 uur
Allemaal in de speeljungle, op de kabelbaan en die vreselijk hoge glijbaan 

* denotes required fields.