MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek

zoeken in:
GrafGantz schreef:
Ah, dat verklaart die incestueuze blik.

Ja, dat was een rake.

Net terug van vakantie uit Noorwegen. 1 van de hoogtepuntjes was toch wel de hike naar Kjeragbolten bij het Lysefjord en even op de beroemde kei staan, 5m3 groot, ingeklemd tussen 2 rotswanden en een gapend gat van zo'n 1000m onder je.

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Indrukwekkend.

Lijkt me met mijn hoogtevrees echt doodeng.

Hele mooi foto's, en inderdaad je moet zeker geen hoogtevrees hebben. In één woord: indrukwekend.

Sheplays
Held!

Lin
Gekke Erminio

Ziet er wel geweldig (eng) uit zeg!

Schitterend: ik zou dat niet durven (hoogtevrees).

Wow, indrukwekkend! Is dat echt zonder beveiliging met kabels of zo?

Sir Spamalot (crew)
Prachtfoto's vanuit een prachtig land, maar voor geen geld ter wereld krijg je mij daarop: ik ben al niet op mijn gemak als ik op een ladder sta.

Arno schreef:
Wow, indrukwekkend! Is dat echt zonder beveiliging met kabels of zo?

is met doorzichtige kabels gedaan

Ik heb dus ook een beetje hoogtevrees (zolang ik vaste grond onder m'n voeten heb gaat het wel) en sta ook niet op m'n gemak op een ladder, maar ik wilde mezelf toch overwinnen door erop te staan.
Het meest vervelende was dat je er net niet op kon stappen, je moest een heel klein sprongetje maken om erop te komen.

Heb uiteindelijk niet lang gewacht, m'n verstand echt compleet op nul gezet en toch gedaan, alles voor de foto

En ik sta er ook niet zo ontspannen bij als het misschien lijkt, stond heel de tijd toch wel een beetje te trillen op m'n benen en heb vooral alleen maar strak voor me uit gekeken.

En het schijnt dat ik er met een reuzesprong weer vanaf gegaan ben, daar scheen een hoop opluchting in te zitten dat het erop zat.

En nee, er zitten geen kabels

El Ninjo schreef:

Het meest vervelende was dat je er net niet op kon stappen, je moest een heel klein sprongetje maken om erop te komen.

Ik zou die kei in gedachten dan al onder mijn gewicht zien bezwijken.

Ik moet daar vorige week hebben gestaan nl. aan de overkant op de preekstoel.
M'n gehele wandeling in het niet door ongelooflijke regen en mist.
Ik heb er dus weinig kunnen zien.
Jammer

unmudded lake schreef:
Ik moet daar vorige week hebben gestaan nl. aan de overkant op de preekstoel.
M'n gehele wandeling in het niet door ongelooflijke regen en mist.
Ik heb er dus weinig kunnen zien.
Jammer

Had het weerbericht op internet gevolgd en m'n schema iets aangepast en daardoor iets eerder naar het Lysefjord gegaan.
Ik heb afgelopen maandagmiddag op de Preekstoel gestaan en dinsdagochtend op de Kjeragbolten, beide met mooi weer.

Bij mij is de Trollstiggen dan weer in het water gevallen oftewel letterlijk de mist in gegaan

Je lijkt inderdaad wel erg relaxed
Leuke foto's !

Frostyx
Zeg Ninjo hoe kom je daar weer van af? Die steen?

Frostyx schreef:
Zeg Ninjo hoe kom je daar weer van af? Die steen?

Linkerkant vd foto is een klein vlak stukje waar je veilig kunt staan, reuzensprong gemaakt. Waar anderen ietwat relaxed terugsprongen was ik blijkbaar in 1 keer zoef...helemaal uit beeld verdwenen

Vok! Dat ziet er echt eng uit. Wel mooi. Maar je hoeft maar 1x te struikelen en je leven hangt aan een draadje. Pfff.

Antonio
El Ninjo schreef:
Net terug van vakantie uit Noorwegen. 1 van de hoogtepuntjes was toch wel de hike naar Kjeragbolten bij het Lysefjord en even op de beroemde kei staan, 5m3 groot, ingeklemd tussen 2 rotswanden en een gapend gat van zo'n 1000m onder je.

Norenhater

Fjordenneukers

herman schreef:
Indrukwekkend.

Lijkt me met mijn hoogtevrees echt doodeng.

Lijkt mij zonder mijn hoogtevrees nog steeds doodeng :s
Jesus H. 1000 meter onder je? Ik zou er nooit aan beginnen.
Maar wel erg vet dit. Ik zou dat ding ook nog weleens willen zien.

Ik vond een foto waarop twee mensen (en 1 houdt ook nog een fiets vast) op dat ding staan.

Is er eigenlijk wel eens iemand naar beneden gedonderd?

Lin
ja

Maar dit zijn wel allemaal base-jumpers geloof ik... weet niet of er gewoon toeristen uitgegleden zijn o.i.d. Kan bijna niet anders zou je denken

Lin schreef:
ja

Maar dit zijn wel allemaal base-jumpers geloof ik... weet niet of er gewoon toeristen uitgegleden zijn o.i.d. Kan bijna niet anders zou je denken

Heb daar (gelukkig) niets over gelezen (of misschien wel niet willen lezen) anders was ik er wellicht niet op gaan staan.
En gelukkig was het droog, als het geregend had dan had ik het denk ik ook niet geriskeerd.

Niet zo zeuren, het ziet er m.i. vrij stabiel uit

Frostyx
Ja maar wel glad steen lijkt het

Lin
Er even snel op staan voor de foto brengt toch wat minder risico met zich mee dan er expres vanaf springen en maar hopen dat je parachute open gaat

Ik zou er van te voren ook niks over willen weten hoor. Je hebt in ieder geval weer een stoere ervaring en de bijbehorende foto's

Dat basejumpen gebeurt dan ook niet vanaf die steen, lijkt me.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:36 uur

geplaatst: vandaag om 15:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.