De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
Father McKenzie
geplaatst: 17 augustus 2009, 09:49 uur
Twee users hadden respectievelijk op zondag 2 en 9 augustus een Meeting in de provincie Groningen.
Picasa-webalbums - PATRICK - FRYSLAN 2009 - picasaweb.google.be
When Beatles-freaks meet....
Bijzonder fijne herinnering, en ik denk het begin van een levenslange vriendschap, zeker weten!
Picasa-webalbums - PATRICK - FRYSLAN 2009 - picasaweb.google.be
When Beatles-freaks meet....
Bijzonder fijne herinnering, en ik denk het begin van een levenslange vriendschap, zeker weten!
0
geplaatst: 17 augustus 2009, 10:13 uur
Leuke foto. Alleen jammer dat je het beste Beatles album ooit verkeerd om houdt 

0
geplaatst: 17 augustus 2009, 10:14 uur
Denkend aan Holland, zie ik de Grote Kerk van Dordrecht traag aan de overzijde van de rivier staan...

0
Father McKenzie
geplaatst: 17 augustus 2009, 10:39 uur
Heb ik ook gemerkt, maar ik dacht, aaah... die jongens herkennen de plaat vast wel (Their Satanic....
aheum).Gelukkig gingen wij niet ondersteboven staan of hangen.

0
stuart
geplaatst: 17 augustus 2009, 12:49 uur
@Patrick; gelukkig staat het beste Beatles album wel rechtop...(misschien een teken van 'boven' ..
..)
@Wizard...(die van Black Sabbath): dit gaat niet goed....
..)@Wizard...(die van Black Sabbath): dit gaat niet goed....
0
geplaatst: 17 augustus 2009, 13:39 uur
stuart schreef:
Haha, kreeg het idd niet goed zoals ik wilde.
0
jeko
geplaatst: 17 augustus 2009, 15:51 uur
Coole foto Nakur, maar uhh had je op eerdere foto's niet veel langer haar of ben ik nu abuis!!?
0
geplaatst: 17 augustus 2009, 16:08 uur
Ik, al nadenkend met één arm, want de andere lag in de plaaster na een val met de koersfiets en zo aan mijn haar te zien, net uit bed. Dit speelde zich af in een vakantiehuisje in de Ardennen (Méan), waar de meesten heen trokken om te gaan fietsen 

Wat Anderlecht-supporters soms al niet kan bezielen. Ik ben voor KRC Genk, dus ik deed alsof ik moest zoeken, met de plaaster als goede smoes.

Wat Anderlecht-supporters soms al niet kan bezielen. Ik ben voor KRC Genk, dus ik deed alsof ik moest zoeken, met de plaaster als goede smoes.

0
geplaatst: 17 augustus 2009, 17:13 uur
Ploppesteksel schreef:
en zo aan mijn haar te zien, net uit bed.
Je lijkt op je avatar! (of andersom natuurlijk)en zo aan mijn haar te zien, net uit bed.
0
stuart
geplaatst: 17 augustus 2009, 17:54 uur
Plop, jij lijkt hier ook wel een beetje op een jonge 'versie' van B(l)ob Dylan..... 

0
jeko
geplaatst: 17 augustus 2009, 18:07 uur
Een leuke foto, maar een kleine opmerking: wel eens gehoord van dame bekent kleur? Met andere woorden je schaakopstelling klopt niet! 

0
geplaatst: 17 augustus 2009, 18:16 uur
jeko schreef:
Een leuke foto, maar een kleine opmerking: wel eens gehoord van dame bekent kleur? Met andere woorden je schaakopstelling klopt niet!
het lijkt me dat het bord ook 90 graden gedraaid dient te worden.
0
geplaatst: 17 augustus 2009, 18:22 uur
Dat was ook mijn eerste gedachte, natuurlijk ook door dat peinzende.
0
geplaatst: 17 augustus 2009, 18:23 uur
Ja, dat klopt. Ik had het niet klaargezet. Is ook maar een kartonnen bordje (gemakkelijk voor mee te nemen). Normaal is het met letters aan jouw zijde, maar hij had het klaargezet zodat de nummers aan je zijde stonden. Koning altijd op E, dus 5, dacht ik toen.. maar dat klopt dus inderdaad niet in dit geval
Goed dat je het zegt! Ervaren schaker? Ik, zoals je ziet, dus niet, maar ik doe het wel graag.
En leuk dat ik op Dylan lijk. Altijd al gedacht dat ik net dezelfde vingers had...
Mijn moeder komt er openlijk voor uit dat ze mijn haar afschuwelijk vindt, maar ik vind het wel grappig, zo'n bos haar. 't Is ook een beetje authentiek, vind ik.
Goed dat je het zegt! Ervaren schaker? Ik, zoals je ziet, dus niet, maar ik doe het wel graag.En leuk dat ik op Dylan lijk. Altijd al gedacht dat ik net dezelfde vingers had...
Mijn moeder komt er openlijk voor uit dat ze mijn haar afschuwelijk vindt, maar ik vind het wel grappig, zo'n bos haar. 't Is ook een beetje authentiek, vind ik.
0
geplaatst: 17 augustus 2009, 19:04 uur

Dit was in een kathedraal-achtig gebouw, ergens ten noorden van Kopenhagen.

Dit was in Tivoli.

Dit was in Legoland. Ik ben die jongen in het gele shirt, voor de duidelijkheid.
Die twee naast me zijn m'n moeder en zusje, dat jongetje ken ik niet.
0
geplaatst: 18 augustus 2009, 01:29 uur
Arrie schreef:
Die twee naast me zijn m'n moeder en zusje
Die twee naast me zijn m'n moeder en zusje
Maar wie is dan die mevrouw in dat gele shirt?

0
geplaatst: 19 augustus 2009, 08:26 uur

2 kiekjes van mijn vakantieoord 2 weken geleden,Etretat , Normandië.
0
geplaatst: 19 augustus 2009, 11:24 uur
Wat een leuke foto's weer 
Na een halve dag kanoën krijg je hard last van jeuk. Echt waar! Mijn vriendin hoeft het blijkbaar niet te zien

Sta ik daar als leek

Na een halve dag kanoën krijg je hard last van jeuk. Echt waar! Mijn vriendin hoeft het blijkbaar niet te zien

Sta ik daar als leek

* denotes required fields.