MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek

zoeken in:
had ik mijn hoofd hier al gepost?

(afbeelding)

Father McKenzie
Twee users hadden respectievelijk op zondag 2 en 9 augustus een Meeting in de provincie Groningen.

Picasa-webalbums - PATRICK - FRYSLAN 2009 - picasaweb.google.be

When Beatles-freaks meet....

Bijzonder fijne herinnering, en ik denk het begin van een levenslange vriendschap, zeker weten!

Leuke foto. Alleen jammer dat je het beste Beatles album ooit verkeerd om houdt

Denkend aan Holland, zie ik de Grote Kerk van Dordrecht traag aan de overzijde van de rivier staan...

(afbeelding)

Father McKenzie
GrafGantz schreef:
Leuke foto. Alleen jammer dat je het beste Beatles album ooit verkeerd om houdt

Heb ik ook gemerkt, maar ik dacht, aaah... die jongens herkennen de plaat vast wel (Their Satanic.... aheum).

Gelukkig gingen wij niet ondersteboven staan of hangen.

Leuke foto's hier de laatste dagen.

stuart
@Patrick; gelukkig staat het beste Beatles album wel rechtop...(misschien een teken van 'boven' .. ..)

@Wizard...(die van Black Sabbath): dit gaat niet goed....

stuart schreef:
@Wizard...(die van Black Sabbath): dit gaat niet goed....

Haha, kreeg het idd niet goed zoals ik wilde.

jeko
Coole foto Nakur, maar uhh had je op eerdere foto's niet veel langer haar of ben ik nu abuis!!?

Ik, al nadenkend met één arm, want de andere lag in de plaaster na een val met de koersfiets en zo aan mijn haar te zien, net uit bed. Dit speelde zich af in een vakantiehuisje in de Ardennen (Méan), waar de meesten heen trokken om te gaan fietsen

(afbeelding)

Wat Anderlecht-supporters soms al niet kan bezielen. Ik ben voor KRC Genk, dus ik deed alsof ik moest zoeken, met de plaaster als goede smoes.

(afbeelding)

Ploppesteksel schreef:
en zo aan mijn haar te zien, net uit bed.
Je lijkt op je avatar! (of andersom natuurlijk)

Dat is de bedoeling: ikzelf in Simpsons-vorm

boomkat
Platenzaak op de vorige page

Bos haar van plop

stuart
Plop, jij lijkt hier ook wel een beetje op een jonge 'versie' van B(l)ob Dylan.....

jeko
Een leuke foto, maar een kleine opmerking: wel eens gehoord van dame bekent kleur? Met andere woorden je schaakopstelling klopt niet!

dix
jeko schreef:
Een leuke foto, maar een kleine opmerking: wel eens gehoord van dame bekent kleur? Met andere woorden je schaakopstelling klopt niet!

het lijkt me dat het bord ook 90 graden gedraaid dient te worden.

stuart schreef:
Plop, jij lijkt hier ook wel een beetje op een jonge 'versie' van B(l)ob Dylan.....

Dat was ook mijn eerste gedachte, natuurlijk ook door dat peinzende.

Ja, dat klopt. Ik had het niet klaargezet. Is ook maar een kartonnen bordje (gemakkelijk voor mee te nemen). Normaal is het met letters aan jouw zijde, maar hij had het klaargezet zodat de nummers aan je zijde stonden. Koning altijd op E, dus 5, dacht ik toen.. maar dat klopt dus inderdaad niet in dit geval Goed dat je het zegt! Ervaren schaker? Ik, zoals je ziet, dus niet, maar ik doe het wel graag.

En leuk dat ik op Dylan lijk. Altijd al gedacht dat ik net dezelfde vingers had...

Mijn moeder komt er openlijk voor uit dat ze mijn haar afschuwelijk vindt, maar ik vind het wel grappig, zo'n bos haar. 't Is ook een beetje authentiek, vind ik.

Sietse
Nakur schreef:
had ik mijn hoofd hier al gepost?

(afbeelding)

kappertje gedaan Joost?
Staat je goed zo...

(afbeelding)

Dit was in een kathedraal-achtig gebouw, ergens ten noorden van Kopenhagen.

(afbeelding)

Dit was in Tivoli.

(afbeelding)

Dit was in Legoland. Ik ben die jongen in het gele shirt, voor de duidelijkheid. Die twee naast me zijn m'n moeder en zusje, dat jongetje ken ik niet.

Arrie schreef:
Die twee naast me zijn m'n moeder en zusje

Maar wie is dan die mevrouw in dat gele shirt?

Tsja....behoorlijk wild...Frans.

hee dat ben ik

(afbeelding)

(afbeelding)

2 kiekjes van mijn vakantieoord 2 weken geleden,Etretat , Normandië.

Wat een leuke foto's weer

Na een halve dag kanoën krijg je hard last van jeuk. Echt waar! Mijn vriendin hoeft het blijkbaar niet te zien

(afbeelding)

Sta ik daar als leek

(afbeelding)

KampF schreef:
Mijn vriendin hoeft het blijkbaar niet te zien
Die man in blauwe polo hoeft haar blijkbaar wel te zien

Ja dat is een goede jongen, die broer van haar

Ah, dat verklaart die incestueuze blik.

boomkat
Wielerfiets is cool.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:51 uur

geplaatst: vandaag om 13:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.