De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 12 oktober 2009, 20:01 uur
Gajarigon schreef:
Waar kunnen we bestellen?
Precies wat ik dacht.(quote)
Waar kunnen we bestellen?
0
geplaatst: 12 oktober 2009, 22:20 uur
0
geplaatst: 13 oktober 2009, 17:54 uur
Vraag me wel af hoe vaak KampFs vriendin voor een verstokte Gerard Joling fan werd gehouden.
0
geplaatst: 13 oktober 2009, 18:29 uur
Jazper schreef:
Oh, ik dacht dat ze het over die macaroni hadden..
Ziet er eerder uit als penne.Oh, ik dacht dat ze het over die macaroni hadden..
0
geplaatst: 14 oktober 2009, 17:44 uur
Water bij de meest uiteenlopende alcoholische versnaperingen. Wijn doen ze hier niet aan, dit is Redneck-gebied 
Later vandaag de slijter weer eens plunderen...

Later vandaag de slijter weer eens plunderen...
0
geplaatst: 14 oktober 2009, 23:28 uur
Miste je niet een (witte) sok? Overigens handig die gemerkte blauwe (Falke?) sokken - altijd de juiste aan als je op pad gaat en ideaal voor katten met gevoel voor ritme en rijm: L RR L, R LL R

0
geplaatst: 15 oktober 2009, 15:48 uur
Arrie schreef:
Haha, ik ook.
Ik had het ook eigenlijk daar over...(quote)
Haha, ik ook.
0
Sietse
geplaatst: 15 oktober 2009, 19:21 uur
Graf, geef Charity Hope ff een dikke vette plakkende zoen van me of zo 

0
geplaatst: 16 oktober 2009, 00:01 uur
Niks tegen haar hoor, maar ik kan niet tegen van die namen als Charity of Destiny ofzo. Dan heb ik nog liever Truus.
0
geplaatst: 16 oktober 2009, 22:54 uur
Met zulk voedsel op de planken in de supermarkt is het geen wonder...

... dat het maar een enkele afslag naar de duivel is

... dat het maar een enkele afslag naar de duivel is

0
geplaatst: 16 oktober 2009, 23:26 uur
Pigs feet. Ready to eat. 
Zie ik op de linkerpot echt 'no pork' staan?

Zie ik op de linkerpot echt 'no pork' staan?
0
geplaatst: 17 oktober 2009, 12:26 uur
Al hebben we van muziek hier aardig wat kaas gegeten, zijn velen hier niet echte 'culi'- kenners. Vroegah, toen men niets te loor liet gaan van een dier dat werd geslacht (toen deed men dus al aan 'duurzaam ondernemen') en werd van de ingewanden en bloed worst gemaakt (Fransen zijn bijv. dol op worst van 'tripe' = pens), ook oren, staarten en poten (jazeker ingelegd) werden geprepareerd voor consumptie. Zulks is ook waar te nemen als je over een markt (ook een overdekte) loopt in Spanje, Portugal, Italië etc. Het niet kennen van varkenspoten als voedsel zegt dus iets over je culi-wereldoriëntatie.
En verder heeft iemand ooit niet eens gezegd (weliswaar in een andere taal): "You are what you eat"? En een van de beste films van Pasolini heet die niet "Il Porcile"?
En verder heeft iemand ooit niet eens gezegd (weliswaar in een andere taal): "You are what you eat"? En een van de beste films van Pasolini heet die niet "Il Porcile"?
0
geplaatst: 17 oktober 2009, 12:36 uur
Nou, het niet kennen als varkenspoten hoeft niet zozeer iets te zeggen over je culi-wereldoriëntatie, maar eerder over je culinaire voorkeur. En dat veel mensen in Nederland en België geen voorkeur hebben voor varkenspoten (ik persoonlijk ook zeker niet trouwens), daar kan ik zeker inkomen aangezien het helemaal niet in onze cultuur zit. Ja, bloedworst, zure zult, balkebrij, leverworst, dat zit in onze cultuur en geen varkenspoten (hoewel ze misschien wel in de balkebrij zitten...).
Dus om nou te zeggen dat je dan geen culi-wereldoriëntatie hebt, vind ik een beetje ver gaan.
Dus om nou te zeggen dat je dan geen culi-wereldoriëntatie hebt, vind ik een beetje ver gaan.
* denotes required fields.