MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek

zoeken in:
Nee, absoluut niet - hoe lang ken je de ossestaart al, of de kalfstong, de spare ribe? - kennen (en weten) staat niet gelijk aan eten. Je moet eens weten hoeveel buitenlandse vrienden en kennissen geshockeerd zijn door ons eten van een rauwe haring (met ui), een patatje oorlog, de kapsalon, hete bliksem, blote billetjes in het gras.

Avatar: ik verlicht graag door licht (en inzicht) te brengen waarhet voorheen niet was.

Vroeger zaten er geregeld varkenspoten in de hutsepot van mijn oma zaliger. Samen met de oren en de staart trouwens. Erg lekker hoor.
En om bij het zwijn te blijven: ook de varkenswangetjes zijn een echte delicatesse, klaargemaakt zoals je stoofvlees klaarmaakt. Njamie!

Mjuman schreef:
Het niet kennen van varkenspoten als voedsel zegt dus iets over je culi-wereldoriëntatie.
Ik ken het wel als voedsel [is niet ieder lichaamsdeel van ieder dier ooit door de mens gegeten?], maar ik vind het er bijzonder onsmakelijk uit zien in zo'n glazen pot met schreeuwerig etiket.

Overigens wil ik het woord culi-wereldoriëntatie nomineren voor het lelijkste woord van 2009

@BV - dat onsmakelijke geldt voor meer dingen; en ook het olfactorische speelt absoluut mee - er zijn uiterst smakelijke kazen, die geuren als weken ongewassen gebleven zweetvoeten.

Dank voor je nominage - had 't kunnen vermoeden dat je anti -afko's bent.

BlueVelvet schreef:
Pigs feet. Ready to eat.
Zie ik op de linkerpot echt 'no pork' staan?

Ja, want die linkerpot is weer een ander product. Wat weet ik niet meer maar is i.i.g. niet van een varken afkomstig.

Ontopic: Amerika is ook het land van de custom plates...

(afbeelding)

.... en de overenthousiaste lokale verkiezingen voor van alles en nog wat

(afbeelding)

Kan je niet een topic openen: "De USA door de adellijke ogen van een Europese graaf" of zo; de plaatjes zijn ok, maar een bijbabbel is nooit weg.

Florsi Florsa schreef:
Ja. En verklaar je avatar nou eens nader.

Iets met een stel Denen, dacht ik.

Sheplays
GrafGantz schreef:

Ontopic: Amerika is ook het land van de custom plates...

Een angelsaksisch tikje...

(afbeelding)

In Frankrijk een kwartiertje achter gereden
(BJ02LUL)

Rond het Duitse Ludwigshaven rijden er ook zat rond met een plaat beginnend met LU-L.

Sheplays
Ja ok, maar die hebben een streepje en dan is 't minder erg

Als de mijne een streepje zou hebben zou ik het erg vinden.

Gallow

Sir Spamalot (crew)
Graf-humor

Sheplays
GrafGantz schreef:
Als de mijne een streepje zou hebben zou ik het erg vinden.

Dan heb je wel een streepje voor

Mooie foto. Het roept een gevoel van eenzaamheid op.

Dank je, dat was ook de bedoeling. Helaas een iets te gehaaste snapshot met m'n BlackBerry, beetje zonde van dat stukje auto linksonder...

[Start het intro van A Forest]

(afbeelding)

Wees gerust hoor, het was een verkleedfeestje (van een jaar terug zowat). Normaal loop ik er alleen op dinsdagen zo bij .

Kos
Niet slecht bedoeld hoor, maar *ril*.

Het was een Halloween-feestje. De reactie *ril* is dan lang geen misplaatste.

jeko
Ik vindt het wel geil!

jeko schreef:
Ik vindt het wel geil!

Gelukkig zijn er nog mensen die zich laten leiden door driften, en niet door grammaticaregels.

(afbeelding)

Straight outta Berlin:

(afbeelding)

(afbeelding)

If you don't believe me, bring yr posse, bring yr crew:

(afbeelding)

Herfst in Virginia

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Mooie foto's Graf.

Inderdaad, mooie foto's GrafGantz

misorabi schreef:
(afbeelding)

Hoe doe je dat met je arm?

Ik zie helemaal geen plaatje bij de post van misorabi...

Gast
geplaatst: vandaag om 02:27 uur

geplaatst: vandaag om 02:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.