De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 17 oktober 2009, 12:46 uur
Nee, absoluut niet - hoe lang ken je de ossestaart al, of de kalfstong, de spare ribe? - kennen (en weten) staat niet gelijk aan eten. Je moet eens weten hoeveel buitenlandse vrienden en kennissen geshockeerd zijn door ons eten van een rauwe haring (met ui), een patatje oorlog, de kapsalon, hete bliksem, blote billetjes in het gras.
Avatar: ik verlicht graag door licht (en inzicht) te brengen waarhet voorheen niet was.
Avatar: ik verlicht graag door licht (en inzicht) te brengen waarhet voorheen niet was.

0
geplaatst: 17 oktober 2009, 13:39 uur
Vroeger zaten er geregeld varkenspoten in de hutsepot van mijn oma zaliger. Samen met de oren en de staart trouwens. Erg lekker hoor.
En om bij het zwijn te blijven: ook de varkenswangetjes zijn een echte delicatesse, klaargemaakt zoals je stoofvlees klaarmaakt. Njamie!
En om bij het zwijn te blijven: ook de varkenswangetjes zijn een echte delicatesse, klaargemaakt zoals je stoofvlees klaarmaakt. Njamie!
0
geplaatst: 17 oktober 2009, 13:52 uur
Mjuman schreef:
Het niet kennen van varkenspoten als voedsel zegt dus iets over je culi-wereldoriëntatie.
Ik ken het wel als voedsel [is niet ieder lichaamsdeel van ieder dier ooit door de mens gegeten?], maar ik vind het er bijzonder onsmakelijk uit zien in zo'n glazen pot met schreeuwerig etiket.Het niet kennen van varkenspoten als voedsel zegt dus iets over je culi-wereldoriëntatie.
Overigens wil ik het woord culi-wereldoriëntatie nomineren voor het lelijkste woord van 2009

0
geplaatst: 17 oktober 2009, 14:00 uur
@BV - dat onsmakelijke geldt voor meer dingen; en ook het olfactorische speelt absoluut mee - er zijn uiterst smakelijke kazen, die geuren als weken ongewassen gebleven zweetvoeten.
Dank voor je nominage - had 't kunnen vermoeden dat je anti -afko's bent.
Dank voor je nominage - had 't kunnen vermoeden dat je anti -afko's bent.

0
geplaatst: 17 oktober 2009, 17:29 uur
Ja, want die linkerpot is weer een ander product. Wat weet ik niet meer maar is i.i.g. niet van een varken afkomstig.
Ontopic: Amerika is ook het land van de custom plates...

.... en de overenthousiaste lokale verkiezingen voor van alles en nog wat

0
geplaatst: 17 oktober 2009, 17:55 uur
Kan je niet een topic openen: "De USA door de adellijke ogen van een Europese graaf" of zo; de plaatjes zijn ok, maar een bijbabbel is nooit weg.
0
geplaatst: 17 oktober 2009, 18:21 uur
0
Sheplays
geplaatst: 17 oktober 2009, 19:37 uur
Een angelsaksisch tikje...

In Frankrijk een kwartiertje achter gereden

(BJ02LUL)
0
geplaatst: 18 oktober 2009, 00:07 uur
Rond het Duitse Ludwigshaven rijden er ook zat rond met een plaat beginnend met LU-L.
0
Sheplays
geplaatst: 18 oktober 2009, 09:20 uur
Ja ok, maar die hebben een streepje en dan is 't minder erg 

0
Sheplays
geplaatst: 18 oktober 2009, 16:38 uur
GrafGantz schreef:
Als de mijne een streepje zou hebben zou ik het erg vinden.
Als de mijne een streepje zou hebben zou ik het erg vinden.
Dan heb je wel een streepje voor

0
geplaatst: 19 oktober 2009, 03:07 uur
Dank je, dat was ook de bedoeling. Helaas een iets te gehaaste snapshot met m'n BlackBerry, beetje zonde van dat stukje auto linksonder...
0
geplaatst: 19 oktober 2009, 14:33 uur
[Start het intro van A Forest]

Wees gerust hoor, het was een verkleedfeestje (van een jaar terug zowat). Normaal loop ik er alleen op dinsdagen zo bij
.

Wees gerust hoor, het was een verkleedfeestje (van een jaar terug zowat). Normaal loop ik er alleen op dinsdagen zo bij
.
0
geplaatst: 19 oktober 2009, 15:38 uur
Het was een Halloween-feestje. De reactie *ril* is dan lang geen misplaatste.
0
geplaatst: 19 oktober 2009, 16:16 uur
jeko schreef:
Ik vindt het wel geil!
Ik vindt het wel geil!
Gelukkig zijn er nog mensen die zich laten leiden door driften, en niet door grammaticaregels.
0
geplaatst: 19 oktober 2009, 21:13 uur
Straight outta Berlin:

If you don't believe me, bring yr posse, bring yr crew:

If you don't believe me, bring yr posse, bring yr crew:

0
geplaatst: 19 oktober 2009, 22:08 uur
* denotes required fields.