De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 20 oktober 2009, 00:00 uur
Dat is juist het grappige, hij schrijft gewoon (afbeelding) en als iemand hem dan quote, gaat iedereen dan zitten zoeken naar een afbeelding.
Het is gewoon erg flauw eigenlijk.
Het is gewoon erg flauw eigenlijk.
0
geplaatst: 20 oktober 2009, 00:09 uur
op bezoek geweest in Liège (Luik) onlangs (vorige week dinsdag)...

0
geplaatst: 20 oktober 2009, 16:54 uur
herman schreef:
Ik zie helemaal geen plaatje bij de post van misorabi...
Als je op 'quote' drukt zie je dat hij gewoon de tekst "(afbeelding)" schrijft in een poging leuk te zijn.Ik zie helemaal geen plaatje bij de post van misorabi...
0
geplaatst: 20 oktober 2009, 16:59 uur
Dat had ik ook gezien, maar kon me niet voorstellen dat 'ie echt zo'n flauwe grap zou maken...
0
geplaatst: 20 oktober 2009, 17:40 uur
BlueVelvet schreef:
(quote)
Als je op 'quote' drukt zie je dat hij gewoon de tekst "(afbeelding)" schrijft in een poging leuk te zijn. Er waren toch wel wat mensen in getrapt

0
geplaatst: 21 oktober 2009, 19:19 uur
Wellicht tot vervelens toe van iedereen maar hier nog eens wat foto's vanuit Virginia 

0
geplaatst: 21 oktober 2009, 20:18 uur
GrafGantz schreef:
Wellicht tot vervelens toe van iedereen maar hier nog eens wat foto's vanuit Virginia
Nee, ik vind het mooie foto's.
0
geplaatst: 21 oktober 2009, 20:20 uur
herman schreef:
Dat had ik ook gezien, maar kon me niet voorstellen dat 'ie echt zo'n flauwe grap zou maken...
Ik vind hem toch wel geinig Dat had ik ook gezien, maar kon me niet voorstellen dat 'ie echt zo'n flauwe grap zou maken...
.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 21 oktober 2009, 22:48 uur
Mooie foto's, Graf, en blijkbaar ook goed weer. Zoals we zeggen in West-Vlaanderen: 't amusement!
0
geplaatst: 22 oktober 2009, 17:57 uur
Weer eens een paar dagen naar Venetië geweest om de Biënnale te bezoeken. Redelijk veel foto's gemaakt; hieronder een aantal te zien:
drukte bij het Amerikaanse paviljoen. En dat voor zulk slecht werk als dat van bruce Nauman (wel een lekker politiek plaatje geworden zo...)

Mijn meisje loopt door een tunnel gemaakt van oude vhs-banden in het paviljoen van Litouwen

wachtende mensen aan de kade

creatief met een oude benzinepomp. Een hele wand vol met van de getallenrollen in het paviljoen van Macedonië

een glamrockgeit in het paviljoen van Italië

en een hoop drukte in de buurt van het dogenpaleis

Het was de derde keer Venetië in een jaar tijd, dus nu maar weer even wachten tot de volgende biennale..
drukte bij het Amerikaanse paviljoen. En dat voor zulk slecht werk als dat van bruce Nauman (wel een lekker politiek plaatje geworden zo...)

Mijn meisje loopt door een tunnel gemaakt van oude vhs-banden in het paviljoen van Litouwen

wachtende mensen aan de kade

creatief met een oude benzinepomp. Een hele wand vol met van de getallenrollen in het paviljoen van Macedonië

een glamrockgeit in het paviljoen van Italië

en een hoop drukte in de buurt van het dogenpaleis

Het was de derde keer Venetië in een jaar tijd, dus nu maar weer even wachten tot de volgende biennale..
0
geplaatst: 22 oktober 2009, 22:09 uur
we tigers schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
Holy shit die foto is eeeecht vet man. lijkt net een pad naar de hemel
0
geplaatst: 22 oktober 2009, 22:14 uur
Bijzondere foto's, We Tigers. Even tussendoor, hoe kan het dat die tunnel niet kapot gaat, lijkt me nogal fragiel. En hoe blijven die banden strak staan?
0
Elvis Presley
geplaatst: 23 oktober 2009, 00:36 uur
Afgelopen woensdag was ik in Diergaarde Blijdorp!

0
Elvis Presley
geplaatst: 23 oktober 2009, 01:41 uur
Ik heb moeite met het uiten van mijn ware gevoelens, dat geef ik toe. Oh en hier een matige kwaliteitsfoto met mijn held:

0
Elvis Presley
geplaatst: 23 oktober 2009, 12:09 uur
Arrie schreef:
Zo, die Elvis is wel veranderd zeg!
Wel een beetje raar, 32 jaar...(quote)
Zo, die Elvis is wel veranderd zeg!
0
geplaatst: 23 oktober 2009, 15:21 uur
Wie is die man?
Leuke foto's hier trouwens, de laatste tijd.
Leuke foto's hier trouwens, de laatste tijd.
0
geplaatst: 23 oktober 2009, 15:37 uur
herman schreef:
Wie is die man?
Wie is die man?
Herman toch................ dat was echt wel te zien hoor (daarbij heeft user Elvis Presley een aantal keer aangegeven hem hoog te hebben zitten).
Ken uw nl-artiesten

Ik sluit me aan bij jouw opmerking: inderdaad leuk om weer wat nieuwe gezichten te zien hier.
0
geplaatst: 23 oktober 2009, 15:40 uur
Ah, ik heb daar laatst nog iets van gedownload voor mijn moeder. 
Hij doet me een beetje aan Captain Beefheart denken met die baard en dat lange haar.

Hij doet me een beetje aan Captain Beefheart denken met die baard en dat lange haar.
0
geplaatst: 23 oktober 2009, 16:06 uur
Niet echt een optimist ben je he? 
"Het ergste moet nog komen"

"Het ergste moet nog komen"
* denotes required fields.