MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek

zoeken in:
The Oath schreef:
2 fototjes van deze zomer in Andorra

(afbeelding)
(afbeelding)

Daar past maar één nummer bij:

Mooie foto's inderdaad.

En The Oath, ben je van je geloof gevallen? Je ging toch niet op vakantie? Iets met Oost, west, Vlaanderen best toch?

itchy schreef:
Voor vakantie, en het bezoeken van een vriend die daar woont!

Super Itch, we hebben dezelfde trip gemaakt. Ook nog de klassieke effectjes geschoten in Uyuni?

(afbeelding)

(afbeelding)

Zie je wel, Gulliver en de Lilliputters bestaan echt! Ik heb het altijd al geweten.

Gallow
Het toren van pissa syndroom

The Oath
herman schreef:
Mooie foto's inderdaad.

En The Oath, ben je van je geloof gevallen? Je ging toch niet op vakantie? Iets met Oost, west, Vlaanderen best toch?

1 weekje Andorra met mijn Oma en haar zus en wat andere oude mensen
Niet meteen de hipste zomervakantie

Foto uit een bedevaartsoord.
Terwijl mijn oma en de hele bende ff een koffietje dronk nam ik ff de kabelliftdings om ff nog 2000m nr boven te gaan, waar zo'n uitkijkdings was.

En ik was blij dat ik thuis was, en 2 dagen later ff met goei vrienden door Gent te wandelen s'nachts. Iets toffer bestaat er niet.

Ook in Vlaanderen doorgebroken lijkt het.

The Oath schreef:
ff

The Oath schreef:
ff

The Oath schreef:
ff

The Oath schreef:
ff

The Oath
lebowski schreef:
Ook in Vlaanderen doorgebroken lijkt het.

(quote)

(quote)

(quote)

(quote)

Ik gebruik dat al jaaaaaaaaaaren.

GrafGantz schreef:
hi, we're totally drunk...

(afbeelding)

(afbeelding)

!

wat?

WAT?

lebowski schreef:
(quote)

Super Itch, we hebben dezelfde trip gemaakt. Ook nog de klassieke effectjes geschoten in Uyuni?

(afbeelding)

(afbeelding)

Psies, net als iedereen . Het is onweerstaanbaar!
Moet alleen sommige resultaten nog doorgemaild krijgen. De beloften die wildvreemden die aan de andere kant van de wereld wonen aan je doen

(afbeelding)

Vandaag de 11e van de 11e gehad, het seizoen is weer geopend...

Cygnus schreef:
Vandaag de 11e van de 11e gehad, het seizoen is weer geopend...

Hier idem, was weer een erg leuk feestje

Wat vreselijk, zegt dan de gemiddelde randstedeling (ik dus) .

Ik zeg niets, want Cygnus had "Raketman" bij zich!

(afbeelding)

28 oktober hadden we een heropening van mijn werk en er was van alles te doen: er liep een oesterman/vrouw, ballonkunstenaar, Pink Ribbon-actie (vandaar de lintjes), een zanger en verder veel entertainment en lekker eten. Ik ben de 2e op de foto (met een pijnlijke lach want ik was door mijn rug gegaan...) Op schoot mijn nieuwe vrouwelijke collega waar ik erg veel lol mee heb. Aan de andere kant een van mijn beste vriendinnen. Helemaal rechts is de vestigingsmanager van het filiaal waar ik werk. Het leuke van deze foto vind ik dat we plezier uitstralen, dus ja, heb het enorm naar mijn zin daar

Eergisteren een bedrijfsfeest gehad, zal daar ook nog wat foto's van plaatsen zodra ze klaar zijn.

GrafGantz schreef:

Niet alle zuiderlingen vinden carnaval geweldig..... ikke dus niet. Sluit mij aan bij GrafGantz en Rayman

thelion schreef:
(quote)

Niet alle zuiderlingen vinden carnaval geweldig..... ikke dus niet. Sluit mij aan bij GrafGantz en Rayman

Ooow, als we dan toch bezig zijn met carnavalbashen doe ik daar vanuit Groningen met plezier aan mee

Gallow
En ik vanaf de plaats des onheils zelf

Als Eindhovenaar heb ik er gemengde gevoelens bij: ik hou van bier maar ook van goede muziek, dus tsja, carnaval...

Sandokan-veld schreef:
Als Eindhovenaar heb ik er gemengde gevoelens bij: ik hou van bier maar ook van goede muziek, dus tsja, carnaval...
Daar kan ik me alleen maar bij aansluiten als geboren Eindjenaar.

Waar komt die aversie jegens carnaval bij de 'gemiddelde randstedeling' dan vandaan, vraag ik me af? Natuurlijk is de muziek niet geweldig, maar voor de rest gewoon een gezellig feest voor een paar dagen in het jaar. Zuiderlingen wat meer Dionysisch bloed? Ah, het helpt ook als je ermee opgegroeid bent natuurlijk..

Sietse
en dan is het opeens Koninginnedag of het Nederlands elftal moet voetballen en mensen boven de rivieren doen net zo "raar" al dan niet "raarder" dan de mensen beneden de rivieren met carnaval (zei een Brabander die boven de sloot woont)

De-noir schreef:
Waar komt die aversie jegens carnaval bij de 'gemiddelde randstedeling' dan vandaan, vraag ik me af? Natuurlijk is de muziek niet geweldig, maar voor de rest gewoon een gezellig feest voor een paar dagen in het jaar. Zuiderlingen wat meer Dionysisch bloed? Ah, het helpt ook als je ermee opgegroeid bent natuurlijk..

Ik vind het eigenlijk helemaal niks, maar ik vier het toch wel elk jaar. Alhoewel ik hopelijk dit jaar een excuus heb om niet te hoeven carnavallen. Ik hou niet van die verkleedpartijen, bierzuipende menigte en nog slechtere muziek in de kroeg dan normaal. Ik snap die aversie dan ook volkomen.

je moet ook gewoon niet nuchter de stad ingaan, anders is die muziek echt te fucked up om aan te horen

Bij ons hier in Bergen op Zoom is het nog erger. Iedereen loopt met de vitrage rond z`n nek en carnaval mag je niet zeggen, hier noemen ze het vastenavond. het is zelfs zo erg dat er een menig voorschotje op het vakantiegeld wordt genomen.
De muziek mag alleen maar door de zg. dweilbandjes gespeelt worden, dus als je geen alcohol drink zoals ik, word je helemaal gestoort van de hoempapa muziek.

(afbeelding)
Agge mar leut et (het schijnt dat ik hier ergens tussen sta)

snarf349 schreef:
Agge mar leut et (vanaf 2:00)

Sheplays
Ik kan me wel voorstellen als je veertig dagen gevast hebt dat je je verkleedt en je klem zuipt.

Tja....

Gast
geplaatst: vandaag om 19:21 uur

geplaatst: vandaag om 19:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.