De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 25 november 2005, 12:34 uur
0
geplaatst: 25 november 2005, 12:56 uur
Scheer me ook niet zo regelmatig, dus ik kan daar dan ook wel bij. 

0
geplaatst: 25 november 2005, 13:10 uur
Een baard van 1 of 2 dagen kan ik wel waarderen, maar een "echte" baard is niet aan mij besteed
0
geplaatst: 25 november 2005, 13:13 uur
Ja hier nog 1.
Ik scheer 2 á 3 keer in de week en dat is vooral omdat ik geen zin heb om het vaker te doen.
0
geplaatst: 25 november 2005, 13:37 uur
Heren Gemaster en Herman: Ik moet even denken of jullie wel in aanmerking komen. Een baard is meer dan "niet regelmatig scheren", het is een "state-of-being". 
Ik trim het tot een lengte van een millimeter of twee. Dus iets meer dan "1 of 2 dagen", sorry, Angelique
.

Ik trim het tot een lengte van een millimeter of twee. Dus iets meer dan "1 of 2 dagen", sorry, Angelique
.
0
geplaatst: 25 november 2005, 13:42 uur
42 schreef:
Heren Gemaster en Herman: Ik moet even denken of jullie wel in aanmerking komen. Een baard is meer dan "niet regelmatig scheren", het is een "state-of-being".

Dan kom ik inderdaad niet in aanmerking. Als er bij mij teveel gezichtsbeharing is, dan gaat het jeuken en moet ik het er wel afscheren.
0
geplaatst: 25 november 2005, 13:51 uur
gemaster schreef:
Dan kom ik inderdaad niet in aanmerking. Als er bij mij teveel gezichtsbeharing is, dan gaat het jeuken en moet ik het er wel afscheren.
(quote)
0
geplaatst: 25 november 2005, 14:02 uur
Ik moet representief over komene op mijn werk, dus ik kan het me niet veroorloven om het scheren over te slaan, als ik vrij ben of vakantie heb wil het er wel eens een dag of drie bij inschieten. Dus wat dat betreft zal ik nooit bij de Mannen met Baarden club horen 

0
geplaatst: 25 november 2005, 14:36 uur
Eddie schreef:
Ik moet representief over komene op mijn werk, dus ik kan het me niet veroorloven om het scheren over te slaan
Ik moet representief over komene op mijn werk, dus ik kan het me niet veroorloven om het scheren over te slaan
Dat hangt er maar net van af wat voor werk je doet. Als piraat lijkt een baard me namelijk een vereiste.
0
geplaatst: 25 november 2005, 15:28 uur
42 schreef:
.

.Nou vooruit, voor jou maak ik graag een uitzondering

0
geplaatst: 25 november 2005, 15:29 uur
42 schreef:
Dat hangt er maar net van af wat voor werk je doet. Als piraat lijkt een baard me namelijk een vereiste. (afbeelding)
(quote)
Dat hangt er maar net van af wat voor werk je doet. Als piraat lijkt een baard me namelijk een vereiste. (afbeelding)

0
geplaatst: 25 november 2005, 15:38 uur
gemaster schreef:
Herkenbaar! Mijn vorige vriendin was dan altijd een beetje teleurgesteld.
De 1 a 2 dagen baard waar Angelique het over heeft, vind ik zelf ook wel het leukst, ware het niet dat het bij mij ook weer niet zo hard groeit (denk 3 a 4 dagen baard).Gemaster: ik dacht dat jij een enorme snor had a la Chiel Montagne?

0
geplaatst: 25 november 2005, 15:47 uur
42 schreef:
Ik verkoop scheerapparaten

0
geplaatst: 25 november 2005, 15:48 uur
Een stoppelbaard is sexy, glad is voor baby's en baarden, euh... Néé! 

0
geplaatst: 25 november 2005, 15:52 uur
Nou een glad geschoren man in pak vind ik ook niet onaardig

0
geplaatst: 25 november 2005, 15:57 uur
Heh, dan heb je aan mij een slechte. Geen pak voor deze jongen. Of zoals een vriend van me eens wijs sprak: "als je me in stropdas ziet, mag je me eraan ophangen". 

0
geplaatst: 25 november 2005, 15:58 uur
Angeliquek schreef:
(quote)

Ik overdrééf. Gladde mannen zijn niet persé baby's maar een vent met een babyface kan beter iets laten staan.

0
geplaatst: 25 november 2005, 16:00 uur
herman schreef:
Heh, dan heb je aan mij een slechte. Geen pak voor deze jongen. Of zoals een vriend van me eens wijs sprak: "als je me in stropdas ziet, mag je me eraan ophangen".

Zonder stropdas kan een pak ook erg mooi staan.
0
geplaatst: 25 november 2005, 16:30 uur
Angeliquek schreef:
(quote)
Ik draag best wel eens een pak, maar een stropdas vind ik A) totaal niet mooi staan en B) Onwaarschijnlijk oncomfortabel.
0
geplaatst: 25 november 2005, 16:38 uur
george clinton schreef:
Ik overdrééf. Gladde mannen zijn niet persé baby's maar een vent met een babyface kan beter iets laten staan.
(quote)

Dat vind ik dus helemaal geen gezicht! Dan krijg je een kind met een baard

0
geplaatst: 25 november 2005, 17:07 uur
herman schreef:
De 1 a 2 dagen baard waar Angelique het over heeft, vind ik zelf ook wel het leukst, ware het niet dat het bij mij ook weer niet zo hard groeit (denk 3 a 4 dagen baard).
De 1 a 2 dagen baard waar Angelique het over heeft, vind ik zelf ook wel het leukst, ware het niet dat het bij mij ook weer niet zo hard groeit (denk 3 a 4 dagen baard).Idem hier. Ik heb nu volgens mij woensdagmorgen voor het laatst geschoren. Vanavond heb ik denk ik geen zin meer om te scheren, dus zal het morgenochtend moeten, want anders zie ik er morgenmiddag op het werk niet helemaal representatief uit.
Gemaster: ik dacht dat jij een enorme snor had a la Chiel Montagne?

Hehe, alleen op fora waar je avatars hebt. Dat is hier niet het geval, dus ik laat mijn Chiel snor achterwege.
0
geplaatst: 25 november 2005, 17:09 uur
herman schreef:

Ik heb een mooi pak in de kast hangen(met stropdas en al) en dat draag ik alleen tijdens officiele gelegenheden. Als ik het aan heb voel ik me trouwens wel erg lekker. Volgens mij krijg ik dan een beetje dat gevoel dat vrouwen hebben als ze in een galajurk op een rode loper staan.
0
geplaatst: 25 november 2005, 17:12 uur
Ik sta hier nogal vaag op ^^, en mijn bril weerspiegelt, maar dit ben ik dus
(vooralle duidelijkheid, ik ben de linkse
)

(vooralle duidelijkheid, ik ben de linkse
) 
0
geplaatst: 25 november 2005, 17:16 uur
gemaster schreef:
Ik heb een mooi pak in de kast hangen(met stropdas en al) en dat draag ik alleen tijdens officiele gelegenheden. Als ik het aan heb voel ik me trouwens wel erg lekker. Volgens mij krijg ik dan een beetje dat gevoel dat vrouwen hebben als ze in een galajurk op een rode loper staan.
0
geplaatst: 25 november 2005, 17:24 uur
gemaster schreef:
Leuke foto met Katja!
Leuke foto met Katja!
Ja dank je! Ze waren bij ons thuis (bridget ook) om opnames te maken voor Katja vs. Bridget

(en nee, ik ben niet groot, Katja is klein
)
0
geplaatst: 25 november 2005, 17:31 uur
* denotes required fields.