De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 25 november 2005, 17:32 uur
Huh? Sorry! Anders is hier de link: http://photos1.blogger.com/blogger/751/582/1600/katjavsbridget19.jpg
0
Sietse
geplaatst: 25 november 2005, 17:35 uur
of rechtermuisknop>view image voor de firefox gebruikers...
ff terug op baarden, die van mij is standje 3 of 4 van trimmer, net waar ik zin in heb. En dat betekend dat ik er eens in de 5 dagen een milimeter of 2 a 3 er af haal. Baard is dus variabel tussen de 4mm en de 7mm.
ff terug op baarden, die van mij is standje 3 of 4 van trimmer, net waar ik zin in heb. En dat betekend dat ik er eens in de 5 dagen een milimeter of 2 a 3 er af haal. Baard is dus variabel tussen de 4mm en de 7mm.
0
geplaatst: 25 november 2005, 17:39 uur
Sietse schreef:
Goedgekeurd. Je mag nu officieel gebruik maken van het zegel van het MM-baardmeestersgilde:
0
SelmaDuim
geplaatst: 26 november 2005, 09:31 uur
GWEN schreef:
pfff stom uiterlijk gedoe
pfff stom uiterlijk gedoe
Ja, laten we vanaf nu alleen maar karakteranalyses plaatsen in dit foto topic en de foto's achterwege laten.

0
geplaatst: 26 november 2005, 12:58 uur
Is dat nu het symbool van de baarddragers of de chocomelkdrinkers ? 
Ik richt trouwens graag het clubje van de gladde kinnen op. Bij deze zijn alle vrouwen uitgenodigd.

Ik richt trouwens graag het clubje van de gladde kinnen op. Bij deze zijn alle vrouwen uitgenodigd.
0
geplaatst: 26 november 2005, 20:01 uur
Hé Carow, ik zie ook nog steeds niks, ook niet met dat linkje van je. Maar ik ben uiteraard wel erg benieuwd...
0
geplaatst: 26 november 2005, 22:26 uur
@ Hill: dan geven die sit-ups toch resultaat. 
Allez waar zitten die baardenmannen met hun foto's?

Allez waar zitten die baardenmannen met hun foto's?
0
geplaatst: 26 november 2005, 23:45 uur
het is inderaad een foto topic..,maar sommige vinden het wel erg belangrijk dat ze mooi gevonden worden heb ik het idee..hou ik niet van..maar ja..wie ben ik?
Kus Gwennie
Kus Gwennie

0
geplaatst: 26 november 2005, 23:50 uur
En ik vind het eigenlijk wel leuk om een gezicht te plakken op de mensen waartegen je praat, maakt het ietwat minder onpersoonlijk... en dit klinkt waarschijnlijk weer oppervlakkig.
Maar soit, ik kijk graag naar foto's.
@Sietse: uw baardfoto's had ik al gespot... leuk!
Maar soit, ik kijk graag naar foto's.
@Sietse: uw baardfoto's had ik al gespot... leuk!

0
geplaatst: 27 november 2005, 00:16 uur
Voel je je aangesproken dan?
Ik ben ook dol op foto`s,heb zelfs fotografie gedaan..maar haat het als mensen zichzelf zo showen..zo van: kijk mij eens mooi zijn.
Maar ik hou er maar over op..wil het topic niet verpesten
Ik ben ook dol op foto`s,heb zelfs fotografie gedaan..maar haat het als mensen zichzelf zo showen..zo van: kijk mij eens mooi zijn.

0
geplaatst: 27 november 2005, 00:25 uur
Euhm ik voel mijzelf zeker niet aangesproken, want mooi vind ik mezelf niet... dus het is zeker niet mijn bedoeling om zoiets te 'showen' aan anderen.
En waarom ik dan foto's van mijzelf post? Waarom ook niet? Het is niet dat ik mijzelf irl wegsteek achter een doek ofzo he, dus waarom zouden de mensen op dit forum niet mogen weten hoe ik eruit zie? Ik zie het probleem gewoon niet echt. Waarom zou het 'jezelf showen' zijn, als je gewoon je kop bekenbaar maakt? Maar soit, als het je stoort, zal ik inderdaad al een duit in het zakje doen en mijn kop niet meer laten zien. Je hebt een punt... iedereen weet ondertussen wie ik ben... qua uiterlijk.
En waarom ik dan foto's van mijzelf post? Waarom ook niet? Het is niet dat ik mijzelf irl wegsteek achter een doek ofzo he, dus waarom zouden de mensen op dit forum niet mogen weten hoe ik eruit zie? Ik zie het probleem gewoon niet echt. Waarom zou het 'jezelf showen' zijn, als je gewoon je kop bekenbaar maakt? Maar soit, als het je stoort, zal ik inderdaad al een duit in het zakje doen en mijn kop niet meer laten zien. Je hebt een punt... iedereen weet ondertussen wie ik ben... qua uiterlijk.

0
geplaatst: 27 november 2005, 00:33 uur
GWEN schreef:

Welke foto doel je op?
0
geplaatst: 27 november 2005, 00:40 uur
Ik doelde niet op 1 foto ofzo..dat suggereren jullie denk ik..en ik doelde ook niet op Louise in het speciaal ofzo..
Ja inderdaad Selma..jij hebt mij door! hihihi
Ja inderdaad Selma..jij hebt mij door! hihihi
0
geplaatst: 27 november 2005, 00:43 uur
Louise...al zet je duizend keer je buik erop van mij part je kont..doe wat je wil joh..het sloeg echt niet op jou ofzo..
meer in het algemeen...maatschappij gezeur etc..
Ik dacht eindelijk een leuke site te hebben gevonden..waar t draait om muziek..maar jij hebt ook een punt..want het is een FOTOtopic ja...
meer in het algemeen...maatschappij gezeur etc..
Ik dacht eindelijk een leuke site te hebben gevonden..waar t draait om muziek..maar jij hebt ook een punt..want het is een FOTOtopic ja...

0
geplaatst: 27 november 2005, 00:45 uur
Louise...al zet je duizend keer je buik erop van mij part je kont..
Gesproken als een echte vent

0
geplaatst: 27 november 2005, 00:46 uur
GWEN schreef:
Louise...al zet je duizend keer je buik erop van mij part je kont..doe wat je wil joh..
Louise...al zet je duizend keer je buik erop van mij part je kont..doe wat je wil joh..
.
0
geplaatst: 27 november 2005, 00:50 uur
GWEN schreef:
Louise...al zet je duizend keer je buik erop van mij part je kont..doe wat je wil joh..het sloeg echt niet op jou ofzo..
Heb ik dat gezegd ofzo? Jeetje...

Het is gewoon een fototopic, dus waarom er zo'n problemen over maken? Als je niets met dit oppervlakkige te maken wilt hebben, waarom bekijk je dit topic dan?
Afin, ik zwijg...
0
geplaatst: 27 november 2005, 00:51 uur

Jawel, een foto van .... Carow!
Beetje vaag met mijn bril ^^.
* denotes required fields.