De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
Father McKenzie
geplaatst: 9 december 2009, 19:10 uur
Het was vandaag "vollenbak" sporten, zulle Boudewijn, euh Stijn!

0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 9 december 2009, 22:53 uur
Patten, ik herken je bijna niet meer, proficiat met de geleverde inspanningen.
0
geplaatst: 10 december 2009, 08:55 uur

Het topic der lelijke smoelen bereikt een nieuw dieptepunt door een stukje te laten zien van mijne rotkop.
Wees blij dat ik er niet helemaal op sta. 'k Zou namelijk niet willen dat iedereen hier spontaan naar de computerwinkel moet lopen wegens ondergekotst toetsenbord of zo.
0
geplaatst: 10 december 2009, 09:18 uur
Voor de mensen die erg geschrokken zijn van bovenstaande foto volgt hier de nazorg. Een innig tevreden Graf in ruste die tijdens een minimal/ambient optreden de kwaliteit van de zitzakken uitprobeert. Eindoordeel: goedgekeurd.

Oh, die vrouw achter me is trouwens dood.

Oh, die vrouw achter me is trouwens dood.
0
geplaatst: 10 december 2009, 10:39 uur
Ervaringsdeskundige, ben ik niet. Maar zo te zien lijkt op je zak zitten me alvast geen al te prettige gewaarwording.
Niet dat ik me er wil mee bemoeien, maar het drinken van Hollands bier is nooit aan te raden. Integendeel. Zelf ben ik nogal een Belgische barman. In de categorie: zie ze eens openbare dronkenschap plegen, durf ik mijn erewoord te geven dat het tijdens mijn "carriere" nog niet is voorgevallen dat het bier zodanig slecht te zuipen was, dat er hangballen gekweekt werden. Laat staan dat er ooit doden vielen tijdens het zitten op je eigen zak.

Ik zou me dan ook persoonlijk willen verontschuldigen voor de misplaatste kramp op mijn bakkes, die weliswaar een aan leedvermaak misplaatst gerelateerde glimlach suggereert, maar die uiteraard volledig als niet ernstig opgevat dient te worden.
Innige deelneming, Graf.
Niet dat ik me er wil mee bemoeien, maar het drinken van Hollands bier is nooit aan te raden. Integendeel. Zelf ben ik nogal een Belgische barman. In de categorie: zie ze eens openbare dronkenschap plegen, durf ik mijn erewoord te geven dat het tijdens mijn "carriere" nog niet is voorgevallen dat het bier zodanig slecht te zuipen was, dat er hangballen gekweekt werden. Laat staan dat er ooit doden vielen tijdens het zitten op je eigen zak.

Ik zou me dan ook persoonlijk willen verontschuldigen voor de misplaatste kramp op mijn bakkes, die weliswaar een aan leedvermaak misplaatst gerelateerde glimlach suggereert, maar die uiteraard volledig als niet ernstig opgevat dient te worden.
Innige deelneming, Graf.
0
geplaatst: 10 december 2009, 10:41 uur
Nog niet op mijn foto te zien maar ik had na enige tijd inderdaad een slaapzak.
0
geplaatst: 10 december 2009, 10:56 uur
Ik zal je eeuwig dankbaar zijn als je me die taferelen bespaart.
0
Pastichio Rocker
geplaatst: 10 december 2009, 11:05 uur
the hustler schreef:
Ervaringsdeskundige, ben ik niet. Maar zo te zien lijkt op je zak zitten me alvast geen al te prettige gewaarwording.
(afbeelding)
Innige deelneming, Graf.
(afbeelding)
Innige deelneming, Graf.
Die Léon is ook aangekomen zeg.

0
geplaatst: 10 december 2009, 16:50 uur
Tegenwoordig denkt iedereen met een webcam of ne gsm dat ze iet of wat kunnen fotograferen. Je moet dit topic er maar eens op nakijken om te kunnen zien dat het hier wat fotografie betreft wel bijzonder mager gesteld is.
Wacht: 'k zal eens zonder kikkerperspectief, geschoren en zonder bril eens een zelfportretje trekken in mijn eigen kot.

'k Heb er speciaal voor jullie nog een flinke dosis onscherpte bijgedaan, kwestie van hier niet al te erg uit de toon te vallen.

0
geplaatst: 10 december 2009, 17:06 uur
the hustler schreef:
Tegenwoordig denkt iedereen met een webcam of ne gsm dat ze iet of wat kunnen fotograferen. Je moet dit topic er maar eens op nakijken om te kunnen zien dat het hier wat fotografie betreft wel bijzonder mager gesteld is.
Dit is dan ook het "laat zien welk hoofd er bij welke user hoort" topic en niet het "laat zien hoe goed je kan fotograferen" topic. Daar bestaan speciale websites en fora voor, dit is in de eerste plaats een muziekforum

0
Pastichio Rocker
geplaatst: 10 december 2009, 17:12 uur
the hustler schreef:
(quote)
Ik heb dan ook nergens gezegd dat het geen mooie foto's zijn. En zoals elders al is gezegd is dit niet het topic om je fotografiekunsten te showen, maar gewoon je kop.
Je deed me gewoon denken aan Léon, met die muts en zonnebril.
0
Sheplays
geplaatst: 10 december 2009, 19:45 uur
the hustler schreef:
Flauwekul, zeg. Ik ben het eens met GrafGanz; 't is geen fotokluppie hier! Evenzogoed staan er van een aantal users prachtige opnamen in dit topic.
Photoshoppen kunnen we overigens tegenwoordig bijna allemaal wel.
0
geplaatst: 10 december 2009, 20:00 uur
Heren, 't was maar om te lachen hee. Ik kan er ook niet aan doen dat mijne rotkop zo afschrikwekkend is, en dat mijn taalgebruik zo goed als altijd veel te veel te wensen over laat.
Jullie hebben gelijk: MusicMeter is een geweldig muziekforum, en hier wat meer over muziek praten is de beste manier om misverstanden te voorkomen.
Zelf ben ik me er terdege van bewust dat mijn asociaal internetgedrag niet voorbeeldig is , maar als ik mag kiezen tussen 1000 stemmen uitbrengen, of 1 keer een misbegrepen discussie aangaan, laat me dan maar anoniem stemmen.
PS: 'k ben dus wel echt nen barman hee, zelfs gene slechte. (vandaar ook dat ik dagelijks zoveel muziek kan beluisteren.)
't Is niet altijd spek voor mijnen bek, natuurlijk. Als ik mocht kiezen, zou mijn menu bestaan uit heel veel Blues, wat Jazz, een scheut Rock, Folk niet vergeten, Wereldmuziek, Funk, Soul en euh... zelfs voor klassieke muziek haal ik soms ook mijn neus niet op.
In alle geval, wat mij betreft: no problems at all, en ik hoop van jullie hetzelfde.

Schol.
Jullie hebben gelijk: MusicMeter is een geweldig muziekforum, en hier wat meer over muziek praten is de beste manier om misverstanden te voorkomen.
Zelf ben ik me er terdege van bewust dat mijn asociaal internetgedrag niet voorbeeldig is , maar als ik mag kiezen tussen 1000 stemmen uitbrengen, of 1 keer een misbegrepen discussie aangaan, laat me dan maar anoniem stemmen.
PS: 'k ben dus wel echt nen barman hee, zelfs gene slechte. (vandaar ook dat ik dagelijks zoveel muziek kan beluisteren.)
't Is niet altijd spek voor mijnen bek, natuurlijk. Als ik mocht kiezen, zou mijn menu bestaan uit heel veel Blues, wat Jazz, een scheut Rock, Folk niet vergeten, Wereldmuziek, Funk, Soul en euh... zelfs voor klassieke muziek haal ik soms ook mijn neus niet op.
In alle geval, wat mij betreft: no problems at all, en ik hoop van jullie hetzelfde.

Schol.
0
The Oath
geplaatst: 10 december 2009, 21:18 uur
the hustler schreef:
(afbeelding)
Het topic der lelijke smoelen bereikt een nieuw dieptepunt door een stukje te laten zien van mijne rotkop.
Wees blij dat ik er niet helemaal op sta. 'k Zou namelijk niet willen dat iedereen hier spontaan naar de computerwinkel moet lopen wegens ondergekotst toetsenbord of zo.
(afbeelding)
Als 2 druppels... 

0
geplaatst: 10 december 2009, 23:06 uur
the hustler schreef:
't Is niet omdat er een camera op jullie gsm zit, dat jullie fotograaf zijn.
't Is niet omdat er een camera op jullie gsm zit, dat jullie fotograaf zijn.
Hier dus wel. Afgestudeerd aan de Academie voor Fotografie in Haarlem. (Bestaat inmiddels niet meer)
0
Father McKenzie
geplaatst: 11 december 2009, 03:35 uur
Hà, die Lion, eindelijk iemand die haar... euh, ZIJN poes laat zien! 
(mooi beest trouwens, ze lijkt wreed te genieten, ik denk dat Herbie Hancock toen net opstond...)

(mooi beest trouwens, ze lijkt wreed te genieten, ik denk dat Herbie Hancock toen net opstond...)
0
Sheplays
geplaatst: 11 december 2009, 09:07 uur
Wat een mooie poezebeesten
!
Maar 't zijn katers zeker?
!Maar 't zijn katers zeker?
0
geplaatst: 11 december 2009, 12:55 uur
@the hustler,
Jouw foto's hier stellen ook niet veel voor. En dan niet omwille van wie er op staat. Maar een kikkerperspectiefje, de zijkanten al te opzichtig donker gemaakt, maken nog geen goede foto.
En dat zeg ik niet als fotograaf, maar als gewezen student aan de kunstacademie en als liefhebber.
Met wat vaktermen strooien is makkelijk, met een écht goede foto komen al wat moeilijker. Je kritiek is hier niet op zijn plaats vind ik. Maar je hebt wel gelijk dat het snel-en-veel-digitale tijdperk de fotografie geen goed doet. De tijden van Henri Cartier-Bresson zijn voorgoed voorbij.

Jouw foto's hier stellen ook niet veel voor. En dan niet omwille van wie er op staat. Maar een kikkerperspectiefje, de zijkanten al te opzichtig donker gemaakt, maken nog geen goede foto.
En dat zeg ik niet als fotograaf, maar als gewezen student aan de kunstacademie en als liefhebber.
Met wat vaktermen strooien is makkelijk, met een écht goede foto komen al wat moeilijker. Je kritiek is hier niet op zijn plaats vind ik. Maar je hebt wel gelijk dat het snel-en-veel-digitale tijdperk de fotografie geen goed doet. De tijden van Henri Cartier-Bresson zijn voorgoed voorbij.

* denotes required fields.