De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 11 december 2009, 13:02 uur
Mooie grote katters, Lion.
Dit is mijn gedrochtje, nu 15 weken oud:

Dit is mijn gedrochtje, nu 15 weken oud:

0
Sietse
geplaatst: 11 december 2009, 19:37 uur
ik dacht dat dit topic als doel had "zet je porum op het forum" en niet "zeur zoveel mogelijk over kwaliteit van foto's"
Helaas heb ik geen nieuwe foto's van me online staan dus ik laat het nog ff in het midden...
Helaas heb ik geen nieuwe foto's van me online staan dus ik laat het nog ff in het midden...
0
geplaatst: 11 december 2009, 19:49 uur
Ach gut.. gelukkig voor jou maken andere mensen nog wel eens een foto van je 

0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 11 december 2009, 22:22 uur
Frans, karakterkopje, dat o zo lief hondje!
0
Sietse
geplaatst: 11 december 2009, 23:40 uur
GrafGantz schreef:
(afbeelding)

(afbeelding)
Volgende keer graag met mijn haar gekamd

0
geplaatst: 12 december 2009, 02:34 uur
Ik moet je op de foto zetten *en* je haar kammen? Pfffff....
0
Sietse
geplaatst: 12 december 2009, 12:27 uur
ja, liever wel ja.
En als je dan toch bezig bent, als ik naar het toilet ben geweest kun je dan ook mijn ko..... uhm laat maar
En als je dan toch bezig bent, als ik naar het toilet ben geweest kun je dan ook mijn ko..... uhm laat maar

0
geplaatst: 12 december 2009, 13:02 uur
Om het offtopic gehalte niet te laten prevaleren hier nog een recente foto van Graf in een lift met spiegelwand en (nauwelijks zichtbare) tassen vol met Sinterklaaskadootjes.

Ja, ook hoi.

the hustler schreef:
Tegenwoordig loopt iedereen met een paar cameraatjes rond, met van die prutGSMmekes en zo, maar zo goed als niemand kan fotograferen
Tegenwoordig loopt iedereen met een paar cameraatjes rond, met van die prutGSMmekes en zo, maar zo goed als niemand kan fotograferen
Ja, ook hoi.
0
Ruby1966
geplaatst: 12 december 2009, 13:30 uur
Haha, ik weet niet waarom, maar ik vind hem leuk...die foto!
Dat ernstige gezicht
Dat ernstige gezicht

0
geplaatst: 12 december 2009, 17:28 uur
Om maar met DirkJan te spreken: naar buiten toe hou ik de schijn op, maar diep van binnen schreeuw ik de schreeuw die niemand hoort.
0
geplaatst: 13 december 2009, 16:51 uur
Laten we er dan ook nog maar eens eentje van mij plaatsen.
Deze zijn van afgelopen zomer:

Oh, en in het kader van 'laat je kat zien', die twee van mij ook nog maar even:

Deze zijn van afgelopen zomer:

Oh, en in het kader van 'laat je kat zien', die twee van mij ook nog maar even:

0
geplaatst: 13 december 2009, 20:45 uur
hehe aan het barbecuen. Ook een mooie kat trouwens. Men tante heeft er ook zo één, heel mooi en zacht.
0
geplaatst: 15 december 2009, 10:22 uur
GrafGantz schreef:
Je bedoelt dat je vermoedt dat ze oorspronkelijk wit zijn?
Je bedoelt dat je vermoedt dat ze oorspronkelijk wit zijn?
Je hebt wel gelijk, eentje heeft op z'n borst een wit plukje haren. Dat hebben we nog kunnen redden

0
geplaatst: 15 december 2009, 11:14 uur
@ Janine: Haha, ja dat verschijnsel ken ik 
Ik heb heel veel opgestoken over fotografie de afgelopen pagina's maar omdat het wel leuk is om af en toe een foto te zien gooi ik mijn kleine schatje nog maar eens online (wel digitaal en ongetwijfeld wazig maar het onderwerp maakt t wel goed vind ik
)

En wees gerust, het plaatsen van foto's vol babygeluk ebt wel weer weg bij Linnie hoor

Ik heb heel veel opgestoken over fotografie de afgelopen pagina's maar omdat het wel leuk is om af en toe een foto te zien gooi ik mijn kleine schatje nog maar eens online (wel digitaal en ongetwijfeld wazig maar het onderwerp maakt t wel goed vind ik
)
En wees gerust, het plaatsen van foto's vol babygeluk ebt wel weer weg bij Linnie hoor

0
Sheplays
geplaatst: 15 december 2009, 11:23 uur
Kijk nou, wat een leuk onderwerp! 
...ebt weg want dan volgt kleutergeluk, Lin!
We delen dat graag met je!

...ebt weg want dan volgt kleutergeluk, Lin!

We delen dat graag met je!
0
geplaatst: 15 december 2009, 11:34 uur
Fabuleus gekozen perspectief en mooie contrastlijnen!
En nog een gelukzalig slapende dochter ook, wat wil je nog meer.
En nog een gelukzalig slapende dochter ook, wat wil je nog meer.

0
geplaatst: 15 december 2009, 12:37 uur
Ik vind het gewoon een leuke babyfoto... 
Kom ik even uit de kast hier als cultuurbarbaar...

Kom ik even uit de kast hier als cultuurbarbaar...
0
geplaatst: 15 december 2009, 12:55 uur
Alsnog Van Harte Gefeliciteerd, Lin en Reptile, met de geboorte van jullie wolk van een dochter. Laat die foto’s vol babygeluk maar komen.
Hopelijk duurt het niet al te lang vooraleer Aidee opgroeit tot een hartverwarmend zonnestraaltje. Maar aan de lieve lachjes die ze lacht te zien, is ze dat nu al.
Ik wens jullie dan ook zeer weinig volgescheten stinkende pampers toe, nog veel minder volgekrijst nachtrustverstorend lawaai, maar eerder een formidabele Kerstmis en een nog veel gelukkiger Nieuwjaar. Als dat zo mogelijk al zou kunnen, natuurlijk.
Nogmaals proficiat en het allerbeste!

Hopelijk duurt het niet al te lang vooraleer Aidee opgroeit tot een hartverwarmend zonnestraaltje. Maar aan de lieve lachjes die ze lacht te zien, is ze dat nu al.
Ik wens jullie dan ook zeer weinig volgescheten stinkende pampers toe, nog veel minder volgekrijst nachtrustverstorend lawaai, maar eerder een formidabele Kerstmis en een nog veel gelukkiger Nieuwjaar. Als dat zo mogelijk al zou kunnen, natuurlijk.
Nogmaals proficiat en het allerbeste!

0
geplaatst: 15 december 2009, 19:20 uur
Nog gefeliciteerd Reptile en Lin, mooie dochter.
Over roze gesproken, mijn vrouw vond dit wel mooi voor ons gedrochtje. Pffffft....
Als ze maar niet denkt, dat ik zo over straat ga!

Over roze gesproken, mijn vrouw vond dit wel mooi voor ons gedrochtje. Pffffft....

0
geplaatst: 15 december 2009, 20:43 uur
snarf349 schreef:
(afbeelding)

(afbeelding)
Hahaha, een slabbertje met kop en poten

0
geplaatst: 15 december 2009, 22:14 uur
Wat onvriendelijkheden over en weer verwijderd. Het lijkt me weer tijd voor een foto!
* denotes required fields.