De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 24 december 2009, 11:23 uur
0
geplaatst: 24 december 2009, 11:27 uur
Dixit Klaus Dierks: "From the Summit of Kalar Patar 5600 m: View to Chomolungma - Mount Everest and Nuptse" Heb ik nu gewonnen?

0
geplaatst: 24 december 2009, 11:29 uur
Hoera, de prijs gaat naar Bertus. Als ik vanavond thuis ben ga ik een leuk album voor je uitzoeken (na zorgvuldige raadpleging van je stemmen uiteraard) en zal hem voor je uploaden 

0

Ik ben trouwens wel verdomd jaloers dat jij daar gestaan hebt - ben zelf nog niet verder dan de Alpen en Pyreneeën gekomen.
0
tuktak schreef:
thanga is tibetaans
thanga is tibetaans
Ja, er zitten in het Everestgebied haast nog meer Tibetanen dan Nepalezen.
0
geplaatst: 24 december 2009, 11:31 uur
Het dak van de wereld... Nepal/Kathmandu? Dat bergje is in elk geval de Mount Everest.
0
Sheplays
geplaatst: 26 december 2009, 16:43 uur
Cool? Eerder hot! Het lijkt wel of hij in de fik staat.
0
geplaatst: 27 december 2009, 00:25 uur
Nou dan stond je 'pitje' op de spaarstand, want je je hebt aardig wat uren voor die reactie nodig gehad.
0
Sheplays
geplaatst: 27 december 2009, 08:41 uur
Mjuman schreef:
Nou dan stond je 'pitje' op de spaarstand, want je je hebt aardig wat uren voor die reactie nodig gehad.
(quote)
Volgens mij een noodzaak; wat ik begrepen heb uit berichten van GrafGantz doet hij aan 'global warming'

0
VB1
geplaatst: 27 december 2009, 12:10 uur
Om dan nog even in de kerst/weerspiegelings-sfeer te blijven:

0
geplaatst: 27 december 2009, 12:20 uur
Mjuman schreef:
(quote)
Sommige mensen zijn op beide kerstdagen op familievisite en zitten dus niet elke minuut die pagina's hier te refreshen

0
Sheplays
geplaatst: 27 december 2009, 12:21 uur
Mensen, wanneer leren jullie eens die foto's te resizen?
0
geplaatst: 27 december 2009, 12:22 uur
Dat heeft gewoon met luiheid te maken aangezien ze hier toch altijd kleiner weergegeven worden. Tenzij je er op klikt natuurlijk...
0
The Oath
geplaatst: 27 december 2009, 13:48 uur
Bij imageshack heb je de optie: "for message boards".
Zeer gemakkelijk
Zeer gemakkelijk

0
geplaatst: 27 december 2009, 15:44 uur
Resizen, ruis onderdrukken, verscherpen, niveau's aanpassen (= lichter of donkerder maken), uitsnede bepalen, kleurtemperatuur aanpassen..... Er valt nog veel te leren!
0
Pastichio Rocker
geplaatst: 28 december 2009, 10:20 uur
Ceasar schreef:
Resizen, ruis onderdrukken, verscherpen, niveau's aanpassen (= lichter of donkerder maken), uitsnede bepalen, kleurtemperatuur aanpassen..... Er valt nog veel te leren!
Niet iedereen is zo behendig met fotosoep.

0
geplaatst: 28 december 2009, 11:20 uur
Ceasar schreef:
Of je maakt gewoon een goede foto, ipv hem achteraf goed te 'maken'
0
geplaatst: 29 december 2009, 16:29 uur
Of je post eens een vriendelijk bericht, voor de verandering. 

* denotes required fields.