MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek

zoeken in:
Bertus schreef:
(afbeelding)

uit dezelfde hoek genomen?

Zelfde plaats zo te zien

GrafGantz schreef:
Zelfde plaats zo te zien

Dixit Klaus Dierks: "From the Summit of Kalar Patar 5600 m: View to Chomolungma - Mount Everest and Nuptse" Heb ik nu gewonnen?

tuktak
thanga is tibetaans

Haha ik geef het op

Hoera, de prijs gaat naar Bertus. Als ik vanavond thuis ben ga ik een leuk album voor je uitzoeken (na zorgvuldige raadpleging van je stemmen uiteraard) en zal hem voor je uploaden

Ik ben trouwens wel verdomd jaloers dat jij daar gestaan hebt - ben zelf nog niet verder dan de Alpen en Pyreneeën gekomen.

tuktak schreef:
thanga is tibetaans

Ja, er zitten in het Everestgebied haast nog meer Tibetanen dan Nepalezen.

Het dak van de wereld... Nepal/Kathmandu? Dat bergje is in elk geval de Mount Everest.

itchy na de maaltijd...

Damn!

elrayo
Op mijn (nieuwe) last.fm pagina staat een foto.

Sheplays
Cool? Eerder hot! Het lijkt wel of hij in de fik staat.

Je weet niet half hoe hot ik ben

GrafGantz schreef:
Je weet niet half hoe hot ik ben

Nou dan stond je 'pitje' op de spaarstand, want je je hebt aardig wat uren voor die reactie nodig gehad.

Misterfool
wel energiezuinig dan die grafgantz

Sheplays
Mjuman schreef:
(quote)

Nou dan stond je 'pitje' op de spaarstand, want je je hebt aardig wat uren voor die reactie nodig gehad.

Volgens mij een noodzaak; wat ik begrepen heb uit berichten van GrafGantz doet hij aan 'global warming'

VB1
Om dan nog even in de kerst/weerspiegelings-sfeer te blijven:

(afbeelding)

Mjuman schreef:
(quote)

Sommige mensen zijn op beide kerstdagen op familievisite en zitten dus niet elke minuut die pagina's hier te refreshen

Sheplays
Mensen, wanneer leren jullie eens die foto's te resizen?

Dat heeft gewoon met luiheid te maken aangezien ze hier toch altijd kleiner weergegeven worden. Tenzij je er op klikt natuurlijk...

The Oath
Bij imageshack heb je de optie: "for message boards".
Zeer gemakkelijk

Resizen, ruis onderdrukken, verscherpen, niveau's aanpassen (= lichter of donkerder maken), uitsnede bepalen, kleurtemperatuur aanpassen..... Er valt nog veel te leren!

Sietse
wat een onzin allemaal.

Pastichio Rocker
Ceasar schreef:
Resizen, ruis onderdrukken, verscherpen, niveau's aanpassen (= lichter of donkerder maken), uitsnede bepalen, kleurtemperatuur aanpassen..... Er valt nog veel te leren!

Niet iedereen is zo behendig met fotosoep.

Ceasar schreef:

Of je maakt gewoon een goede foto, ipv hem achteraf goed te 'maken'

Of je post eens een vriendelijk bericht, voor de verandering.

Vriendelijk genoeg?

(afbeelding)

Gast
geplaatst: vandaag om 21:07 uur

geplaatst: vandaag om 21:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.