De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 23 december 2009, 02:46 uur
Itchy, zou je eens een grotere versie van die onderste foto naar me kunnen sturen? Ik vind em erg mooi.
0
geplaatst: 23 december 2009, 10:37 uur
Oldfart schreef:
Mooie prenten itch, bovenste met filter of puur natuur?
Mooie prenten itch, bovenste met filter of puur natuur?
Zonder er weer een technisch fotografietopic van te willen maken: Twee RAW-conversies: één voor de lucht en één voor de grond. En die vervolgens met een linear gradient in elkaar over laten lopen .
Dus zonder filter maar ook geen puur natuur

0
geplaatst: 23 december 2009, 11:09 uur
Bedoel je dat onder- en bovenkant van 2 verschillende foto's afkomstig zijn? (sorry, weet niet wat RAW-conversies zijn)
0
geplaatst: 23 december 2009, 12:14 uur
reptile71 schreef:
Bedoel je dat onder- en bovenkant van 2 verschillende foto's afkomstig zijn? (sorry, weet niet wat RAW-conversies zijn)
je hebt PM

0
geplaatst: 23 december 2009, 17:53 uur
Ik weet dan weer wel precies waar je over hebt met je raw-conversies... Ziet er zeer fraai uit itchy!
Laat ik ook maar even een duit in het fotografische zakje doen; twee foto's gemaakt tijdens de downtime van MuMe (is het toch nog ergens goed voor geweest):

Laat ik ook maar even een duit in het fotografische zakje doen; twee foto's gemaakt tijdens de downtime van MuMe (is het toch nog ergens goed voor geweest):

0
geplaatst: 23 december 2009, 21:09 uur
Die zijn ook erg fraai! Maar waarmee heb je de poes verdoofd dat die dit toeliet?
0
geplaatst: 23 december 2009, 21:13 uur
Poezen zijn eenvoudig te verdoven door ze aan je oksel te laten ruiken (we hebben het dus over poezen en een herenoksel, als het om katers en vrouwenoksels gaat weet ik het niet
).
@we tigers: prachtig! Zeker ook die onderste vind ik uiterst cool gedaan.
).@we tigers: prachtig! Zeker ook die onderste vind ik uiterst cool gedaan.
0
geplaatst: 23 december 2009, 21:15 uur
Zoals we in Eindhoven zeggen: da's ok moi
@reptile:
is dat een echt wetenschappelijk bewezen feit of gaat dat alleen op bij bepaalde poezen, in combinatie met bepaalde oksels?
@reptile:
is dat een echt wetenschappelijk bewezen feit of gaat dat alleen op bij bepaalde poezen, in combinatie met bepaalde oksels?
0
geplaatst: 23 december 2009, 21:20 uur
Hm, je moet mij niet altijd even serieus nemen. Ik moest eraan denken omdat ik 2 poezen heb (alleen de dieren meegeteld) en als ik met mijn arm omhoog zit en zo'n beest komt in de buurt dan begint ze eraan te snuiven alsof ze er high van wordt. Kietelt wel ernstig. 
@sander: ik zie dat je geboren bent in mijn favoriete muziekjaar.

@sander: ik zie dat je geboren bent in mijn favoriete muziekjaar.

0
geplaatst: 23 december 2009, 21:30 uur
Re: poezen: haha, ja ik dacht al zoiets, maar je gaat altijd twijfelen of je een heel erg fascinerend programma op Discovery hebt gemist ofzo... 
Dank je voor de thumbs up, ik zal het doorgeven aan mijn moeder

Dank je voor de thumbs up, ik zal het doorgeven aan mijn moeder

0
geplaatst: 24 december 2009, 09:18 uur
itchy schreef:
waarmee heb je de poes verdoofd dat die dit toeliet?
waarmee heb je de poes verdoofd dat die dit toeliet?
Het is een Devon Rex. Dat zijn qua gedrag halve honden en ze vinden alles prima zolang ze maar dicht bij je kunnen zijn. Dus nee ik heb geen oksels lopen flashen...

0
geplaatst: 24 december 2009, 10:22 uur
we tigers schreef:
Het is een Devon Rex. Dat zijn qua gedrag halve honden en ze vinden alles prima zolang ze maar dicht bij je kunnen zijn. Dus nee ik heb geen oksels lopen flashen...
(afbeelding)
(quote)
(afbeelding)
Die zijn er toch ook in naakte uitvoering?
0
geplaatst: 24 december 2009, 10:35 uur
En ja hoor, de eerste referentie aan een kale poes is bij deze gemaakt. Wat duurde dat lang zeg...
0
geplaatst: 24 december 2009, 10:38 uur
Vanaf nu is het één lange weg naar beneden, tot aan het niveau van Are You Being Served.
Wat een prachtige naam voor een poezensoort: Devon Rex...
Wat een prachtige naam voor een poezensoort: Devon Rex...
0
geplaatst: 24 december 2009, 10:40 uur
Zat eens diep te graven in m'n photobucketaccount en kwam nog wat mooie plaatjes uit de oude doos tegen (2005) van voordat ik op MuMe zat. Volgens mij nog niet eerder geplaatst hier, dus bij deze...

0
geplaatst: 24 december 2009, 10:56 uur
GrafGantz schreef:
En ja hoor, de eerste referentie aan een kale poes is bij deze gemaakt. Wat duurde dat lang zeg...
ik sta steeds weer versteld van je belabberde gevoel voor humor
gelukkig maak je wel mooie foto's!
0
geplaatst: 24 december 2009, 11:03 uur
Zit me suf te piekeren - waar ze gemaakt zijn - dacht in eerste instantie niet aan Europa.
0
geplaatst: 24 december 2009, 11:10 uur
Bertus schreef:
(quote)
0
geplaatst: 24 december 2009, 11:11 uur
Mjuman schreef:
Zit me suf te piekeren - waar ze gemaakt zijn - dacht in eerste instantie niet aan Europa.
Dat mocht Europa willen

Ik zou het al kunnen verklappen maar een beetje raden is wellicht ook wel leuk. De winnaar krijgt een presentje

0
geplaatst: 24 december 2009, 11:14 uur
Aan die vlaggetjes op de een na laatste foto te zien ergens in de Himalaya, denk ik zo. Tibet? Noord-India? Nepal?
0
geplaatst: 24 december 2009, 11:15 uur
Hey, een nieuw Bertus-effect: als je maar gewoon alle landen met hoge bergen opnoemt win je vast en zeker.
0
geplaatst: 24 december 2009, 11:21 uur
En nog een komische noot, al zal Bertus er wel weer niet om kunnen lachen:

0
geplaatst: 24 december 2009, 11:21 uur
Ziet eruit als centraal Azië ofzo (zegt hij alsof hij er verstand van heeft). Mongolië?
0
geplaatst: 24 december 2009, 11:22 uur
Volgens mij hebben ze alleen in het uiterste zuidwesten van Mongolië hoge bergen. Maar die komen naar mijn weten (zo uit het hoofd) niet boven de 6000 meter. Dat is klein pils vergeleken bij een aantal reuzen op deze foto's.
* denotes required fields.