De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 4 januari 2010, 14:35 uur
0
geplaatst: 4 januari 2010, 14:36 uur
In het kader van plussen en minnen kom ik per saldo aan veel meer minnen dan plussen.
Dat mannen in korte broeken onder de minnen vallen is evident.
Dat mannen in korte broeken onder de minnen vallen is evident.
0
geplaatst: 4 januari 2010, 14:41 uur
Het ziet er ook niet uit als Photoshop, dat is het zorgelijke
0
geplaatst: 4 januari 2010, 14:50 uur
Niet zo zeuren, ik ga gecombineerd met de fiets en de trein naar m'n werk en vind dit heerlijk weer.
0
geplaatst: 4 januari 2010, 15:05 uur
Same here. 
Met sjaal en handschoenen heb ik het niet koud hoor.

Met sjaal en handschoenen heb ik het niet koud hoor.
0
Ruby1966
geplaatst: 4 januari 2010, 15:06 uur
Als er teveel sneeuw ligt en het is glad laat ik mijn fiets staan en loop naar mijn werk, vorige week ook gedaan...heel stil op straat, lopen door de verse sneeuw, heerlijk 

0
geplaatst: 4 januari 2010, 15:08 uur
Volgens mij ligt er in Rotterdam geen sneeuw. De kou interesseert me geen moer, maar die k.t sneeuw fietst voor geen meter.
Volgens mij is er bij ons het strooizout op.
Volgens mij is er bij ons het strooizout op.
0
geplaatst: 4 januari 2010, 15:08 uur
Hier komt het nu met bakken uit de hemel......... Helaas baterij fototoestel leeg........
0
geplaatst: 4 januari 2010, 15:53 uur
Ruby1966 schreef:
Als er teveel sneeuw ligt en het is glad laat ik mijn fiets staan en loop naar mijn werk, vorige week ook gedaan...heel stil op straat, lopen door de verse sneeuw, heerlijk
Super. kan me als jong jongetje herinneren dat ik voor mijn krantenwijk om half 5 's ochtends de eerste sporen door de verse sneeuw trok. Prachtig. Het bezorgen van de kranten zonder stoepranden te kunnen onderscheiden was een ander verhaal

0
geplaatst: 4 januari 2010, 16:03 uur
Marc in ijshockeypak met een tas vol kranten achterop. 
En waar zijn de foto's dan?

En waar zijn de foto's dan?
0
geplaatst: 4 januari 2010, 19:03 uur
Gisteren zeer fijn gewandeld door Parc des Buttes Chaumont in Parijs. En ook nog even bij dat ding geweest.

0
geplaatst: 4 januari 2010, 21:09 uur
Vorige week toen er hier ook een pak sneeuw lag wilde onze kat Koko persé naar buiten (ze gaat dan als een bezetene aan de deur krabbelen)... omdat wij helemaal voor ervaringsleren zijn heeft ze het geweten (ze was vrij snel weer binnen overigens
) :

) :
0
geplaatst: 4 januari 2010, 21:14 uur
Van het sportfront:
Duurloopjes door de sneeuw
Alleen jammer dat de atletiekbaan onbeloopbaar is
Duurloopjes door de sneeuw

Alleen jammer dat de atletiekbaan onbeloopbaar is

0
geplaatst: 4 januari 2010, 21:30 uur
we tigers schreef:
Gisteren zeer fijn gewandeld door Parc des Buttes Chaumont in Parijs. En ook nog even bij dat ding geweest.
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
mooie foto's! nog in Parijs? kunnen we een minimeeting houden

0
geplaatst: 4 januari 2010, 22:15 uur
Allemaal idioten hier. Hoe kan je nou beweren dat dit fijn weer is?! Elke keer dat ik een stuk moet fietsen bevriezen m'n tengels weer. Geef mij maar 25 graden met een lekker zonnetje.
0
geplaatst: 4 januari 2010, 22:15 uur
Jammer genoeg niet. Maar ik ga er vrij geregeld naar toe; kom er graag. Misschien de volgende keer en dan een concert in de Fleche d'Or?
0
geplaatst: 4 januari 2010, 22:18 uur
Sheplays schreef:
T.O. is er 't dichtst bij. Deze prachtige stad heeft zijn eigen skischans en fjord: Oslo!
T.O. is er 't dichtst bij. Deze prachtige stad heeft zijn eigen skischans en fjord: Oslo!
Gokje : in de wijk Frogner ?

0
geplaatst: 4 januari 2010, 22:41 uur
Norbert schreef:
Allemaal idioten hier. Hoe kan je nou beweren dat dit fijn weer is?! Elke keer dat ik een stuk moet fietsen bevriezen m'n tengels weer. Geef mij maar 25 graden met een lekker zonnetje.
Aannemend dat je in NL bent, lijd je volgens mij aan aanstelleritis, want met een paar (zelfs dunne zijn goed) handschoenen worden je vingers wellicht een beetje fris, maar bevriezen? Toe toch.
Zelf loop ik (kennelijk idioot) dagelijks uur of 2 buiten (ben sinds 3 weken tijdelijk postbode), en heb nooit ergens last van.
0
geplaatst: 4 januari 2010, 22:41 uur
we tigers schreef:
Jammer genoeg niet. Maar ik ga er vrij geregeld naar toe; kom er graag. Misschien de volgende keer en dan een concert in de Fleche d'Or?
lijkt me een goed plan! of anders in de Bellevilloise of Maroquinerie

0
geplaatst: 4 januari 2010, 22:45 uur
Lin schreef:
Vorige week toen er hier ook een pak sneeuw lag wilde onze kat Koko persé naar buiten (ze gaat dan als een bezetene aan de deur krabbelen)... omdat wij helemaal voor ervaringsleren zijn heeft ze het geweten (ze was vrij snel weer binnen overigens
) :
) : Haha, poezen en sneeuw

Die van mijn ouders was ook leuk om mee te maken zo vlak voor kerst. Dat beest wil per se buiten haar behoefte doen, maar dan bleef ze vervolgens op een sneeuwvrije plek zitten met zo'n blik van 'nou, kom mij maar halen'. Dat gebeurde niet, waarna ze via haar eigen voetstapjes toch maar heel voorzichtig weer naar binnen terugkeerde. Toen het iets begon te dooien, zag je op een gegeven moment echt zo'n poezenspoortje lopen...

0
Sheplays
geplaatst: 4 januari 2010, 23:06 uur
dix schreef:
(quote)
Even daarnaast, Vestre Aker. In Frogner vind je het Vigelandpark.
0
geplaatst: 4 januari 2010, 23:07 uur
wizard schreef:
Aannemend dat je in NL bent, lijd je volgens mij aan aanstelleritis, want met een paar (zelfs dunne zijn goed) handschoenen worden je vingers wellicht een beetje fris, maar bevriezen? Toe toch.
Zelf loop ik (kennelijk idioot) dagelijks uur of 2 buiten (ben sinds 3 weken tijdelijk postbode), en heb nooit ergens last van.
(quote)
Ik krijg ook meteen koude vingers, die eerst wit en dan blauw worden, ook al draag ik handschoenen. Niet iedereen kan goed tegen de kou.
Overigens vind ik het wel leuk weer, maar dan moet die stomme sneeuw eens ophouden want zo kan je nog niet schaatsen.
0
geplaatst: 4 januari 2010, 23:09 uur
Was ik toch warm ... Frogner heeft ook dit soort woningbouw. Ik kom er regelmatig.
0
Sheplays
geplaatst: 4 januari 2010, 23:16 uur
dix schreef:
Was ik toch warm ... Frogner heeft ook dit soort woningbouw. Ik kom er regelmatig.
(quote)
Unskjyld! Ik dacht dat je Holmenkollen bedoelde. Dat straatje is de Deichmansgate. Volgens mij is dat Grünerløkka .
* denotes required fields.