De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 4 januari 2010, 23:51 uur
BoordAppel schreef:
Ik krijg ook meteen koude vingers, die eerst wit en dan blauw worden, ook al draag ik handschoenen. Niet iedereen kan goed tegen de kou.
Overigens vind ik het wel leuk weer, maar dan moet die stomme sneeuw eens ophouden want zo kan je nog niet schaatsen.
(quote)
Ik krijg ook meteen koude vingers, die eerst wit en dan blauw worden, ook al draag ik handschoenen. Niet iedereen kan goed tegen de kou.
Overigens vind ik het wel leuk weer, maar dan moet die stomme sneeuw eens ophouden want zo kan je nog niet schaatsen.
Ja, mensen verschillen, dat is idd zo.
Bij mijn ouders thuis, waar ik dit weekend was, was de ijsbaan open, maar mijn vader (net als ik schaatsliefhebber) werd door een van de mensen die wat rondjes geschaatst hadden opeens de verstandigste man van het dorp genoemd: hij was niet gaan schaatsen, het ijs was echt heel erg slecht, van dat sneeuwijs. Dat je opeens stilstaat en met je neus op het ijs ligt.
Brr, heb vandaag mijn rondjes maar weer gereden in Kardinge.
0
geplaatst: 5 januari 2010, 02:02 uur
BoordAppel schreef:
Ik krijg ook meteen koude vingers, die eerst wit en dan blauw worden, ook al draag ik handschoenen.
Ik krijg ook meteen koude vingers, die eerst wit en dan blauw worden, ook al draag ik handschoenen.
Ja dat heb ik ook! Ach hoewel blauw niet heel vaak voorkomt. Maar wit sowieso, en dan worden ze ook een beetje gevoelloos. Volgens mij komt dat door en nauwe bloedsomloop oid.
0
geplaatst: 11 januari 2010, 14:02 uur

Mn meisje denkt: " gaan mensen nog eens foto's van zichzelf plaatsen of hoe zit dat? "

( en mama denkt: " ach, het is tenslotte al tien dagen geleden sinds de laatste MuMe-baby-foto dus het mag wel weer eens, bij voorbaat mijn oprechte spam-excuses
" Ze lijkt uiteraard voor de helft op mij en voor de helft op reptile dus staan wij indirect toch ook weer eens in het smoelenboek
)Dat waren weer genoeg smoesjes, ik ben gewoon trots op haar en wil dat graag delen

Ze is trouwens alweer 8 weken

0
geplaatst: 11 januari 2010, 14:07 uur
Als je zo doorgaat zie ik me genoodzaakt om hier ook foto's van mijn meisje te plaatsen 

0
geplaatst: 11 januari 2010, 14:14 uur
Lin je weet wat ze zeggen...
Als ze klein zijn kun je ze wel opvreten, als ze groot zijn heb je spijt dat je het niet gedaan hebt.
Sorry ik steel lines.
Als ze klein zijn kun je ze wel opvreten, als ze groot zijn heb je spijt dat je het niet gedaan hebt.
Sorry ik steel lines.
0
geplaatst: 11 januari 2010, 16:56 uur
Zegt je moeder dat altijd tegen je, Rob? 
Die kin en dat t-shirt op de achtergrond horen trouwens bij mij, ben ik nog direct vertegenwoordigd op de foto ook! Overigens staat die spam van Lin geheel los van mij. Ik heb er niks mee te maken.

Die kin en dat t-shirt op de achtergrond horen trouwens bij mij, ben ik nog direct vertegenwoordigd op de foto ook! Overigens staat die spam van Lin geheel los van mij. Ik heb er niks mee te maken.

0
geplaatst: 11 januari 2010, 20:04 uur
Ik zou gokken Theo Maassen - Zonder Pardon.
En wat spam betreft, ik geloof nooit dat je zelf ook niet zo trots op die meid bent als een reptiel met zeven staarten

0
geplaatst: 12 januari 2010, 10:35 uur
Ik dacht al, van wie is die knappe kin.
Overigens was het idd Theo Maassen, alleen dan in het niet-Brabants.
Overigens was het idd Theo Maassen, alleen dan in het niet-Brabants.

0
geplaatst: 12 januari 2010, 13:56 uur
Paar kiekjes van mijn reisje door Denemarken - Zweden - Finland:

Stockholm

Stockholm

Stockholm

Luleå (Zweden)

Luleå (Zweden)

Rovaniemi (Finland)

Rovaniemi (Finland)

Stockholm

Stockholm

Stockholm

Luleå (Zweden)

Luleå (Zweden)

Rovaniemi (Finland)

Rovaniemi (Finland)
0
geplaatst: 12 januari 2010, 14:34 uur
Dat is ook echt wel zo hoor. Husky's vinden het heerlijk om een slee te trekken door de sneeuw. 

0
geplaatst: 12 januari 2010, 15:36 uur
Als The Oath iets denkt te weten is het verstandig om exact het tegenovergesteld voor waar aan te nemen.
0
geplaatst: 12 januari 2010, 16:49 uur
Haha inderdaad, die honden leken het prachtig te vinden! Ik was er eerst ook een beetje bang voor inderdaad, maar als ze eenmaal aan het rennen zijn, dan willen ze bijna niet meer stoppen ook! Zodra je met de slee stil ging staan, dan begonnen ze helemaal te janken! Het gaat nog harder dan je denkt trouwens op zo'n slee! Ik kan het iedereen aanraden om het eens te doen als je de kans krijgt! Neem alleen dikke handschoenen mee, want dat had ik toch een beetje onderschat... heb sinds die tocht geen gevoel meer in het topje van mijn linker ringvinger 

0
geplaatst: 13 januari 2010, 12:16 uur
Als ik Herbert Dijkstra mag geloven komt dat gevoel naar verloop van tijd (jaren) wel weer terug. Zijn neus was ooit bevroren tijdens een schaatstocht in Finland. 
Kijk Pauw en Witteman van eerder deze week er maar op na.

Kijk Pauw en Witteman van eerder deze week er maar op na.

0
geplaatst: 17 januari 2010, 21:32 uur
ja, je ziet toch. Hij heeft zijn oorlogsschildering op. Ik mis alleen een tomahawk en een bos veren op het hoofd.
0
Daily Operator
geplaatst: 18 januari 2010, 20:38 uur
Ik weet niet wat jij smoked, maar delen zal je.
0
Pastichio Rocker
geplaatst: 18 januari 2010, 22:06 uur
Sow, die gast is zwaaaaar stoned. Nu weet ik ook meteen waar die username vandaan komt.
0
geplaatst: 18 januari 2010, 22:15 uur
Slowgaze schreef:
Het is altijd nog dandy voor jou, jongeman.
Het is altijd nog dandy voor jou, jongeman.
Dandy, dandy
Where you gonna go now?
Who you gonna run to?
All your little life you're chasing all the girls
They can't resist your smile
Oh, oh, they long for.
Dandy, dandy
Chattin' on the ladies
Tickling their fancies
Pouring out your charm to meet your own demands
And turn it off at will
Oh,oh, they long for.
Dandy, dandy
Knockin' on the back door
Climbing thru' the window
Hobbies gone away and while the cat's away
The mice are gonna play
Oh, oh, you're low down.
Dandy, dandy, dandy, dandy
You know you're moving much too fast
And dandy you know you can't escape the past
Turn round dear
And see the people settle down
And when you're old and grey
You will remember what they said
That two girls are too many
Three's a crowd and four your dead.
Dandy, dandy
When you gonna give up?
Are you feelin' old now
You always will be free
You need no sympathy
A bachelor you will stay
And dandy you're alright
You're alright, you're alright
Nu tevreden? De cynische toon van The Kinks moet je er zelf maar even bij denken.
0
geplaatst: 19 januari 2010, 16:48 uur
* denotes required fields.