MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek

zoeken in:
Stijn_Slayer
Het leuke is dat Maarten ver uit de buurt van drugs blijft.

Nu ben ik bepaald niet vies van goed veel alcohol, maar dit was nog vóór het galafeest. Die kutflitsers op camera's altijd.

Ik ben alweer bijna drie weken terug, maar hier alsnog een paar kiekjes van een kerstvakantie met mijn vriendin in tokyo, yokohama en omgeving mt. fuji.

(afbeelding)
In Yokohama

(afbeelding)
Yokohama's Chinatown

(afbeelding)
Ryokan!

(afbeelding)
Ik in yukata

(afbeelding)

(afbeelding)
Lake Kawaguchiko

(afbeelding)

Het was geweldig, maar volgende keer mag ze hierheen komen

Wat een eind weg joh, waar begin je aan?

Ik zie jullie beide binnenkort in het programma Ik Vertrek?

Leuke foto's btw.

Weet niet was Dn!S van plan is maar die van mij komt op termijn hier heen. Maar wellicht ben ik eind dit jaar bij de kerstuitzending van All You Need is Love te bewonderen

Sietse
damn, daar ga ik dan zelfs mijn TV voor van de kast halen en ontdoen van de dikke laag stof (anders explodeert ie denk ik wel).

Leuke foto's, Dennis!
Japan, hoe bedenk je het ook, ik bedoel, alleen die taal al.

RedLightCityBoy
Leuke foto's hoor.

Iedereen bedankt voor de positieve reacties

GrafGantz schreef:
Wat een eind weg joh, waar begin je aan?

Dat vraag ik me ook weleens af

L_T_B schreef:
Ik zie jullie beide binnenkort in het programma Ik Vertrek?

Eerst mijn studie afmaken, als die show over 2.5 jaar nog draait, wie weet

Arrie schreef:
Leuke foto's, Dennis!
Japan, hoe bedenk je het ook, ik bedoel, alleen die taal al.

Jij kunt het weten. Maar ik heb haar bij toeval in de trein tussen Leiden en Den Haag ontmoet en ik bood haar aan te helpen haar hostel te vinden en dat is een beetje uit de klauwen gelopen...

Als ze er achter komt dat ik hier foto's van haar plaats dan zwaait er wat voor me, maar hier reis ik dus voor op en neer tussen dit vlakke land en het berg- en heuvelachtige Virginia ; )

(afbeelding)

(afbeelding)

Dn!S schreef:

Jij kunt het weten. Maar ik heb haar bij toeval in de trein tussen Leiden en Den Haag ontmoet en ik bood haar aan te helpen haar hostel te vinden en dat is een beetje uit de klauwen gelopen...

Haha, leuk zoiets. Waarom ontmoet ik nou nooit leuke dames op zo'n manier?
En mijn bericht was natuurlijk niet helemaal serieus, Japan lijkt me echt geweldig! Geen idee wanneer ik er ooit heenga, maar dat dat gaat gebeuren, is zeker.

GrafGantz schreef:
Als ze er achter komt dat ik hier foto's van haar plaats dan zwaait er wat voor me, maar hier reis ik dus voor op en neer tussen dit vlakke land en het berg- en heuvelachtige Virginia ; )

(afbeelding)

(afbeelding)

Je soulseek dame
Het leuke van die vrouwen die ver weg wonen is dat je ook eindelijk eens een goede reden hebt om ver weg te gaan. Tuurlijk droom je er als kind dat opgevoed is met super mario, pokemon en dragonball altijd al van om naar dat gekke land te gaan waar al dat spul bedacht is.

Ben 4 maandjes weggeweest naar India, dus later komen er meer foto's, maar deze foto van Kasper bij de tempel van Belur kan hij jullie toch echt niet onthouden :

(afbeelding)

Of in de fietstaxi:

(afbeelding)

Later meer!

Lin
Mijlpaal!!, vandaag ging de eerste mume-baby voor het eerst wennen op het kinderdagverblijf.... hier ligt ze te chillen in de schommel

(afbeelding)

(en mamaLin hield het zowaar droog toen ze de deur uitliep )

Wat een schatje.

Misterfool
briljante foto

Nice!

Wat voor een muzieksmaakt heeft ze?

KampF schreef:

Wat voor een muzieksmaakt heeft ze?

Klik

Lin
Hahaha ja precies!

D'r oudere zus zette die cd vanmorgen op toen ze in bad ging. Maar later stonden zij en papa uit hun dak te gaan op deze fijne plaat. (Ze zijn nooit te jong om de klassiekers te leren kennen natuurlijk )

Kinderdagverblijf? Wat een slechte ouders

Joy4ever schreef:

Kom op zeg, je neemt geen kind om ervoor te zorgen...

Precies, dat doe je zodat ze straks voor jou kunnen zorgen.

Lin
Joy4ever schreef:

echt wel, lekker andere vrouwen voor mn kind laten zorgen terwijl ik voor weer andere kinderen aan het zorgen ben... ik zie de logica ook niet echt

Bezorgde ouders.

(afbeelding)

Onze 2e (22 weken oud)

Lin
geweldig!!! (krijg bijna weer zin in zwanger zijn .... bijna dan )

Je had bijna een zaaddonor kunnen zoeken, bijna dan.

Ik had bijna m'n hand opgestoken, bijna dan.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:29 uur

geplaatst: vandaag om 19:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.