De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 9 mei 2011, 13:21 uur
Een beetje standaard witte sneakers toch? (Maar jij zal het wel zijn).
0
geplaatst: 9 mei 2011, 14:28 uur
_O_
En ik at dat ding inderdaad ietwat onhandig op...
Hoezo? Zie ik er te gewoon en niet hipster genoeg uit?
Maar je kunt op deze foto zowat niet zien hoe ik eruit zie, beetje boos door die zonnebril (wil een nieuwe
). Ik plaatste hem alleen omdat ik ook wat eet, net als Graf
Misschien maar een keer een duidelijkere plaatsen dan, als jullie nu allemaal dit beeld gaan onthouden.
En ik at dat ding inderdaad ietwat onhandig op...
Eveningguard schreef:
Als ik je zou tegen komen zou ik niet zeggen: Die gast zijn favoriete plaat is volgens mij In The Aeroplane Over The Sea van Neutral Milk Hotel.
Als ik je zou tegen komen zou ik niet zeggen: Die gast zijn favoriete plaat is volgens mij In The Aeroplane Over The Sea van Neutral Milk Hotel.
Hoezo? Zie ik er te gewoon en niet hipster genoeg uit?

Maar je kunt op deze foto zowat niet zien hoe ik eruit zie, beetje boos door die zonnebril (wil een nieuwe
). Ik plaatste hem alleen omdat ik ook wat eet, net als Graf
Misschien maar een keer een duidelijkere plaatsen dan, als jullie nu allemaal dit beeld gaan onthouden.
0
geplaatst: 9 mei 2011, 15:29 uur
Ga er eens wat hipsterder uitzien, Niels. Alleen hipsters mogen NMH goedvinden. 

0
geplaatst: 9 mei 2011, 15:31 uur
Was ook maar een grapske, ik heb een waterpijp en ben ook geen hipster.
0
geplaatst: 9 mei 2011, 15:34 uur
Was ook maar een grapske. Zelfs ik ben geen hipster, al moet ik bekennen dat ik geen waterpijp heb. 

0
geplaatst: 9 mei 2011, 15:35 uur
Van mij was ook maar een grapske en zo grappen we de hele boel bij elkaar totdat niemand er meer wat van snapt 
Ik heb ook geen waterpijp...
Nou ben ik wel benieuwd naar Eveningguard.

0
geplaatst: 9 mei 2011, 17:10 uur
En jij ( niels94) zeggen tegen ons dat jullie een wandeling van 4 uur door Brugge hebben gemaakt. Ik zie het alweer, alleen maar gegeten en bij die Jupiler bar bier drinken.
0
geplaatst: 9 mei 2011, 17:16 uur
niels94 schreef:
Van mij was ook maar een grapske en zo grappen we de hele boel bij elkaar totdat niemand er meer wat van snapt

Even zoeken.
0
geplaatst: 9 mei 2011, 17:30 uur
niels94 schreef:
Hoe Niels een Brusselse wafel at... (in Brugge!)
(afbeelding)
Dan weten jullie ook hoe ik er een beetje uit zie. Zo ongeveer, want mijn gangster zonnebril hou ik op op deze site
Hoe Niels een Brusselse wafel at... (in Brugge!)
(afbeelding)
Dan weten jullie ook hoe ik er een beetje uit zie. Zo ongeveer, want mijn gangster zonnebril hou ik op op deze site
Jij lijkt op iemand die ik ken.
Je bent het niet maar ik zeg het lekker toch.
0
geplaatst: 9 mei 2011, 17:32 uur
niels94 schreef:
waterpijp
waterpijp

Ik zal zo ook wel even een foto van mezelf plaatsen.
Mogen jullie in de tussentijd raden hoe een 18-jarige Zappa-freak eruit ziet die van waterpijpen houdt.
Hint: Bekijk mijn top 10 en maak een mix van alle stereotype fans die daarbij horen. Zo zie ik er niet uit.
0
geplaatst: 9 mei 2011, 17:44 uur
Een Zappa-freak? Zou cool zijn als je ook zo'n snor had. 
Leuke foto's Micha en Niels!

Leuke foto's Micha en Niels!

0
geplaatst: 9 mei 2011, 17:44 uur
Teunnis schreef:
Mogen jullie in de tussentijd raden hoe een 18-jarige Zappa-freak eruit ziet die van waterpijpen houdt.
Dat wil ik helemaal niet zien!
0
geplaatst: 9 mei 2011, 18:10 uur
Ik heb helaas geen goede foto kunnen vinden (ben niet zo van de foto's). Dan, om het contrast met mijn muzieksmaak nog maar even te vergroten een foto van mijn jaarclub van mijn studentenvereniging. Ik sta helemaal rechts (met het bazengebaar en die blauwe vans).

Mo zit ook bij ons in de club

Mo zit ook bij ons in de club

0
geplaatst: 9 mei 2011, 21:04 uur
Teunnis schreef:
(met het bazengebaar en die blauwe vans).
(met het bazengebaar en die blauwe vans).
Ik heb hetzelfde type Vans en ook nog dezelfde kleur, alleen dan de hoge versie. Heb ze aan in de bananenfoto maar ik zit d'r op...
0
geplaatst: 10 mei 2011, 10:38 uur
Haha ok. Als je Vindicat had gezegd, had ik mijn woorden weer ingeslikt 

0
geplaatst: 10 mei 2011, 11:30 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Jezus wat een yuppen.
Jezus wat een yuppen.
Maar nee joh. Ze dragen niet eens jasje dasje. Te laag lullo-gehalte. Stelletje softies.

0
geplaatst: 10 mei 2011, 12:56 uur
Dizkartes, muhaha, dat is een vereniging voor mensen die niet bij echte verenigingen durven .:P
Overigens is die gast rechtsboven pas echt een baas.
Overigens is die gast rechtsboven pas echt een baas.
0
geplaatst: 10 mei 2011, 13:04 uur
Dat mensen sowieso nog bij studenten verenigingen durven, ik vind het maar een trieste bedoeling... zeer primitief en misplaatst in de Nederlandse universiteit cultuur.
Geforceerd leuk doen
Geforceerd leuk doen

* denotes required fields.